Gå til innhold

Kan menn bli lei seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns menn er så kalde, nesten som roboter. Hender det at de blir lei seg, tror dere? Eller kan de bare føle kåtskap, sinne, sult og tørst?

Jeg har 0 problemer med å gråte, men tror ikke jeg har sett menn bli lei seg. Ever. Ikke de som ble mobbet på skolen en gang. Mens jeg gråt som en stukken gris så satt de guttene som ble mobbet helt apatisk. Ikke får menn kjærlighetssorg heller, må være digg å ha det sånn.



Anonymous poster hash: 0222b...dcf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns menn er så kalde, nesten som roboter. Hender det at de blir lei seg, tror dere? Eller kan de bare føle kåtskap, sinne, sult og tørst?

Jeg har 0 problemer med å gråte, men tror ikke jeg har sett menn bli lei seg. Ever. Ikke de som ble mobbet på skolen en gang. Mens jeg gråt som en stukken gris så satt de guttene som ble mobbet helt apatisk. Ikke får menn kjærlighetssorg heller, må være digg å ha det sånn.

Anonymous poster hash: 0222b...dcf

google eet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill og fortell meg at du er et troll?

Hvorfor må folk skrive troll hver gang de skal kommentere noe? Er så patetisk. La vær å svar om du ikke har noe fornuftig å skrive.

Ja, jeg lurer helt alvorlig på dette. Fordi jeg har kun sett menn oppføre seg helt apatisk og som roboter, i tilfeller der jeg hylgriner som en 5-åring.

Anonymous poster hash: 0222b...dcf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns menn er så kalde, nesten som roboter. Hender det at de blir lei seg, tror dere? Eller kan de bare føle kåtskap, sinne, sult og tørst? Jeg har 0 problemer med å gråte, men tror ikke jeg har sett menn bli lei seg. Ever. Ikke de som ble mobbet på skolen en gang. Mens jeg gråt som en stukken gris så satt de guttene som ble mobbet helt apatisk. Ikke får menn kjærlighetssorg heller, må være digg å ha det sånn. Anonymous poster hash: 0222b...dcf

Hvis du spør på en skikkelig måte, så skal jeg svare deg på en skikkelig måte :)

Anonymous poster hash: 23ebb...773

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du spør på en skikkelig måte, så skal jeg svare deg på en skikkelig måte :)

Anonymous poster hash: 23ebb...773

Hva mener du? Jeg spør jo om menn blir lei seg? Jeg spør fordi jeg lurer. For jeg har aldri sett menn være lei seg. I motsetning til meg som griner for alt (ikke at det er så positivt heller).

Anonymous poster hash: 0222b...dcf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Jeg spør jo om menn blir lei seg? Jeg spør fordi jeg lurer. For jeg har aldri sett menn være lei seg. I motsetning til meg som griner for alt (ikke at det er så positivt heller). Anonymous poster hash: 0222b...dcf

Ja. Menn har evnen til å bli lei seg.

Ja. Menn har tårekanaler og kan gråte.

Fornøyd med svaret? :)

Anonymous poster hash: 23ebb...773

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Selvfølgelig blir også menn lei seg.



Anonymous poster hash: 9d21a...2ca
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Selvfølgelig blir også menn lei seg.

Anonymous poster hash: 9d21a...2ca

Men hvorfor har jeg aldri sett noen bevis på det da? Hvis noen kaller meg jævla hore så beynner jeg å gråte så høyt at halve Oslo hører meg. Men hvis noen står og slenger dritt til en random mann så er de helt steinansikt.. det er jo vanlig å bli lei seg om noen slenger dritt etc!

Samme har jeg opplevd med menn jeg kjenner som har blitt dumpa, de reagerer ikke en gang, er bare sånn å ja.. før de fortsetter å spille fifa eller hva de nå driver med. Forstår ikke hvorfor menn er så kalde. Skulle ønske jeg kunne bli sånn!

Anonymous poster hash: 0222b...dcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eksisterer nok ikke jeg, da.

Var jeg kvinne i de åtte årene jeg var tungt deprimert?

Anonymous poster hash: 8167b...dc9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor har jeg aldri sett noen bevis på det da? Hvis noen kaller meg jævla hore så beynner jeg å gråte så høyt at halve Oslo hører meg. Men hvis noen står og slenger dritt til en random mann så er de helt steinansikt.. det er jo vanlig å bli lei seg om noen slenger dritt etc! Samme har jeg opplevd med menn jeg kjenner som har blitt dumpa, de reagerer ikke en gang, er bare sånn å ja.. før de fortsetter å spille fifa eller hva de nå driver med. Forstår ikke hvorfor menn er så kalde. Skulle ønske jeg kunne bli sånn! Anonymous poster hash: 0222b...dcf

Fordi de ikke gjør det åpenlyst. De har steinansikt fordi de biter det i seg helt til de er alene...

Anonymous poster hash: 23ebb...773

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan vi det. Men vi lærer at følelser er noe man holder for seg selv. Det er ikke mandig eller maskulint å gråte, så jeg trur de fleste venter med det til de er alene.

Anonymous poster hash: c6152...8cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takhøyden for menn er ganske mye høyere enn kvinner når det gjelder gråting. Er nok veldig få som viser det offentlig iallefall. Men ja, menn kan både bli lei seg og gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at de første kommentarene i en tråd er frekke.... Kan jo svare skikkelig.

Ja, selvfølgelig har de følelser. Men skulle ønske de kunne vise det mer.



Anonymous poster hash: fd8a7...837
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan vi det. Men vi lærer at følelser er noe man holder for seg selv. Det er ikke mandig eller maskulint å gråte, så jeg trur de fleste venter med det til de er alene.

Anonymous poster hash: c6152...8cc

Takk for et konstruktivt svar. Ok, så det at jeg aldri har sett en mann bli åpenlyst lei seg av frekke kommentarer etc har med dette å gjøre ja.

Jeg klikker i vinkel også begynner jeg å gråte. Skikkelig typisk jenteoppførsel.

Anonymous poster hash: 0222b...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SoccerPlayer

Så klart blir menn også lei seg og gråter. Jeg har da blitt lei meg og grått flere ganger. Må være psykopater som ikke eier følelser.

Problemet er at mange menn TØRR ikke gråte eller å være lei seg foran andre. De oppfører seg som om alt er greit. Men hva tror du ikke de gjør når de er alene?

Endret av SoccerPlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg vokste opp, fikk jeg høre at "store gutter gråter ikke."

Så da bet jeg det i meg til jeg var alene og kunne hylgråte til jeg besvimte.

Jeg har hatt kjærlighetssorger som har vart i årevis.

Noe mer du lurte på, ts?

Anonymous poster hash: 8167b...dc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jeg syns menn er så kalde, nesten som roboter. Hender det at de blir lei seg, tror dere? Eller kan de bare føle kåtskap, sinne, sult og tørst?

Jeg har 0 problemer med å gråte, men tror ikke jeg har sett menn bli lei seg. Ever. Ikke de som ble mobbet på skolen en gang. Mens jeg gråt som en stukken gris så satt de guttene som ble mobbet helt apatisk. Ikke får menn kjærlighetssorg heller, må være digg å ha det sånn.

Anonymous poster hash: 0222b...dcf

Herregud.. Det er det mest idiotiske jeg har lest på lenge. Håper for din del at du kødder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at de første kommentarene i en tråd er frekke.... Kan jo svare skikkelig. Ja, selvfølgelig har de følelser. Men skulle ønske de kunne vise det mer. Anonymous poster hash: fd8a7...837

Det er en del flere menn enn kvinner som skyter av seg hodet med hagle når de er lei seg.

Er det ett godt nok tegn for deg?

Anonymous poster hash: 23ebb...773

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...