Gå til innhold

Hvilken "type" tiltrekker du deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heldigvis er det mest av slike jeg liker best: Kreative, halvmyke, snille, omtenksomme og "annerledes" menn.

Dessverre har jeg også en tendens til å tiltrekke meg noen av de som er i overkant overbeskyttende, sjalu, mistenksomme og eiesyke. Dette kommer ofte frem litt for sent og fungerer svært dårlig for meg.



Anonymous poster hash: 3c7ff...4bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt (ufrivillig) draget på yngre gutter som er glad i en fest eller tre uken.. Gutter fra 18-22 er det jeg stort sett tiltrekker meg, jeg er 29 og er ikke på utkikk etter en å være mammaen til:/

Anonymous poster hash: a6b2a...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

For det meste A4-menn som er rundt ti år eldre enn meg. De mangler bare noen å dele sine materielle goder med (som også kan bli med på sydentur en gang i året samt føde babyer).

Og jeg, jeg bare: :bond:

Men jeg har også pretensiøse hipstere, metroseksuelle jus-studenter, hasjrøykende musikere og (her kommer den jeg er mest stolt av) en internasjonal B-kjendis på lista. :danse:

Typen jeg faller for er dessverre ikke på den. :unsure:

Endret av Amémonos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem ville du valgt hvis du måtte velge én av de nevnte? :)

Tja, si det :) De har vel alle sine gode kvaliteter. Kanskje arbeidsnarkomanen, siden min var han jeg var mest glad i. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, men om det finnes en skallet muskel idiot på 160cm i mils omkrets så kommer han løpende. Nei, jeg ser ikke ut som en glamourmodell, men de elsker meg tydeligvis. Dette har blitt en greie i jentegjengen nå, hver gang de ser noen som passer beskrivelsen så skal det kommenteres... Dette er IKKE den typen gutt jeg leter etter, men de leter tydeligvis etter meg...

Hvilken type tiltrekker du deg?

Anonymous poster hash: 236ba...da9

Artistiske typer. Elsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, noe som går igjen er at de er litt seriøse og reserverte. Ellers får jeg stort sett oppmerksomhet fra vågale menn med bra utstråling og varierende utseende. Ikke min type. :-P



Anonymous poster hash: 7f935...5cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når der gjelder mennesker som jeg har snakket litt med først pleier jeg å tiltrekke meg "overly attached"-typen. Gutter som sier at de aldri kommer til å finne noen som meg, at de skal vente på meg, at de ikke kan leve uten meg - gjerne lenge før vi har datet eller gjort noe romantisk/seksuelt. Noen av de prøver seg fortsatt, selv om det er 6++ år siden vi hadde en ordentlig samtale og vi har ikke så mye som kysset engang.

Med fremmede på gata har jeg en tendens til å tiltrekke meg utenlandske menn som mener at den rette tilnærmingen til å sjekke er å nistirre til man har fått sammenhengene øyekontakt lenge nok til å starte en samtale - uavhengig om den andre parten ser ut som hun ønsker å bli nedstirret eller ei. Da snakker jeg konstant stirring i løpet av en times lang togtur - eller mer.

Og en sjelden gang tiltrekker jeg meg akkurat den type gutt som jeg ønsker meg - en rolig, snill gutt som er stabil og ordentlig. Takk gud for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift, men om jeg blir forsøkt sjekket opp så er det som regel enten av langhårede typer med musikalske og/eller nerdete interesser (hvilket som oftest bare er hyggelig), eller nervøse, litt stakkarslige karer som huker tak i meg som en livline om jeg er snill mot dem, og begynner umiddlbart å skravle i vei om diverse ufattelig kleine ting (alt fra dameproblemer til toalettproblemer)... :haar:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gifte kvinner - 30/40. Etablerte kvinner. Hyggelige og blide, med personlighet ...

Single jenter - 25. Positive jenter, men som også liker fair og ærlige råd/kommentarer om så mangt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn som er arrogante, høye (både av størrelse og høye på seg selv) muskelbunter med interesse for trening, proteiner og speil. Og smarte, søte, litt sjenerte jenter med nerdete interesser.

Det er en merkelig kombinasjon, og jeg skulle gjerne visst hvorfor det er sånn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pene menn som er fantastiske til å begynne med, før de viser sitt sanne jeg som de selvopptatte egoistene de er. De har sjelden hatt noen varige forhold, de er gift med jobben og skaper en illusjon og en drømmeverden de tror på. Helt til det viser seg at de heller ikke denne gangen klarer å innfri sine såkalte ønsker og håp for livet på parforholdfronten.... :fnise:

Jeg må slutte og tro at jeg klarer å temme sånne....



Anonymous poster hash: 790e7...5c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...