Gå til innhold

Hvilken "type" tiltrekker du deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt sosialt utilpassede bygdekarer. Gjerne de som liker danseband, rullings og tresko. Jeg prøver å reflektere over signalene jeg sender ut, men jeg blir ikke så mye klokere.

Samme her + lærere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tiltrekker meg alltid gutter som er sosialt ukomfortable. Sånne skikkelig kleine typer som ikke tar en spøk, går i joggis ute på byen, eller som tror det er ok å kysse deg i ansiktet etter å ha snakket med deg i 30 min ute på byen.. Har egentlig begynt å lure på om det sier litt om meg :trist:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hovedmengden er dannede og velutdannede menn med egentrygghet og humor.

Høflige og hyggelige.

Jeg føler meg fryktelig heldig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer med alt for mange issues, barndomstraumer og andre psykiske problemer. Det er greit at folk har bagasje med seg, men ikke et helt godstog der de finner ut at jeg kan jo være kombinasjonen kjæreste / støttekontakt / psykolog.

Så det har vært ei som viste seg å være en lystløgner en gang, ei som hadde et rimelig sykelig forhold til mor og en kusine, ei som endte opp som en stalker og satt timesvis på nettet for å finne informasjon om meg, prøvde å bli venner med mine venner uten å gå via meg (fint at hun ville være venn med de, men jeg synes det er litt sært å starte å sende meldinger til mine venner på FB etc lenge før hun rakk å møte de sammen med meg) og ikke glem hun som satt og lurte rundt i buskene mine mens jeg hadde besøk... Alle forholdene endte rimelig raskt.

De damene jeg ønsker at jeg tiltrekker meg, klarer jeg ikke. Så det er greit å trives med singellivet. :fnise:



Anonymous poster hash: b3a0e...1bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer med alt for mange issues, barndomstraumer og andre psykiske problemer. Det er greit at folk har bagasje med seg, men ikke et helt godstog der de finner ut at jeg kan jo være kombinasjonen kjæreste / støttekontakt / psykolog. Så det har vært ei som viste seg å være en lystløgner en gang, ei som hadde et rimelig sykelig forhold til mor og en kusine, ei som endte opp som en stalker og satt timesvis på nettet for å finne informasjon om meg, prøvde å bli venner med mine venner uten å gå via meg (fint at hun ville være venn med de, men jeg synes det er litt sært å starte å sende meldinger til mine venner på FB etc lenge før hun rakk å møte de sammen med meg) og ikke glem hun som satt og lurte rundt i buskene mine mens jeg hadde besøk... Alle forholdene endte rimelig raskt. De damene jeg ønsker at jeg tiltrekker meg, klarer jeg ikke. Så det er greit å trives med singellivet. :fnise:Anonymous poster hash: b3a0e...1bf

Den hadde jeg en periode av livet mitt!

Noen år i midten av 20-åra... Aner ikke hva jeg gjorde for å tiltrekke dem, og aner ikke hvorfor de sluttet å la seg tiltrekke etterhvert heller.

Anonymous poster hash: 52eb8...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hadde jeg en periode av livet mitt!

Noen år i midten av 20-åra... Aner ikke hva jeg gjorde for å tiltrekke dem, og aner ikke hvorfor de sluttet å la seg tiltrekke etterhvert heller.

Anonymous poster hash: 52eb8...108

Si fra om du noen sinne finner fasiten til å slutte å tiltrekke seg slike! Jeg har enda ikke funnet den.

Siste var buskedamen... Litt spesielt å finne hu sittende der, så ble slutt fort etterpå.

Hun med kusina var en tålmodighet og. Dekker opp til romantisk middag for to, og så kom hun drassende med kusina. Ferie for to? Tru om igjen...

Anonymous poster hash: b3a0e...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _LilleMy

Jeg har ingen spesiell type. Jeg faller som regel for personligheten, og da er jeg nødt til å bli litt kjent med personen først. Faller for hyggelige gutter med humor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det meste ingen, men er det noen så er det gifte menn på 40-50 som kommer med absurde erklæringer om hvor flott ei dame jeg er, selvfølgelig med en slibrig undertone.

Anonymous poster hash: bbd6e...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Litt forskjellig.. Pappagutter, arbeidsnarkomaner og treningsfantaster.

Hvem ville du valgt hvis du måtte velge én av de nevnte?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen spesiell type. Jeg faller som regel for personligheten, og da er jeg nødt til å bli litt kjent med personen først. Faller for hyggelige gutter med humor!

Men nå snakker vi om hvilken type som tiltrekkes av oss, hvis jeg forsto TS rett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Hovedmengden er dannede og velutdannede menn med egentrygghet og humor.

Høflige og hyggelige.

Jeg føler meg fryktelig heldig.

Kan hende det har noe å gjøre med at du er en dannet kvinne, med egentrygghet og humor, høflig og hyggelig?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Men nå snakker vi om hvilken type som tiltrekkes av oss, hvis jeg forsto TS rett.

Oops, går litt fort i svingene her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oops, går litt fort i svingene her :fnise:

Jeg tiltrekkes ikke av dansebandgutta, for å si det slik ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tiltrekker meg ofte folk av den litt eldre garde, som gjerne skal ha meg til å sitte på fanget mens de kvelden lang kan fortelle meg om hvor vakker jeg er og at jeg må huske å leve livet :fnise:
Hadde også en lei tendens til å tiltrekke meg gifte menn med unger og hele pakka når jeg var en del yngre :vetikke:

Endret av Nosoul
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den typen som må blåses opp... Anonymous poster hash: b9288...2a9

Er tiltrekningen gjensidig? :)

Anonymous poster hash: 52eb8...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil type i og med at jeg er singel på snart 5.året :P

Føler det er veldig forskjellig egentlig, men tror det er de typene som tiltrekkes av utstråling og glede som legger merke til meg. Er ikke spesielt pen, men er utadvendt og positiv stort sett hele tiden. I og med at jeg også har langt blondt hår (stereotyping, but still..) blir jeg oppfattet som "grunnere" enn det jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...