Gå til innhold

Hvilken "type" tiltrekker du deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, men om det finnes en skallet muskel idiot på 160cm i mils omkrets så kommer han løpende. Nei, jeg ser ikke ut som en glamourmodell, men de elsker meg tydeligvis. Dette har blitt en greie i jentegjengen nå, hver gang de ser noen som passer beskrivelsen så skal det kommenteres... Dette er IKKE den typen gutt jeg leter etter, men de leter tydeligvis etter meg...

Hvilken type tiltrekker du deg?

Anonymous poster hash: 236ba...da9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jomfruer. Uansett hvor gamle de er så finner de veien til meg. :P



Anonymous poster hash: 3dbb3...c66
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyrer med langt hår, metaldudes.. ofte er de psykopater og liker å hersje med meg.. vet ikke hvorfor :(



Anonymous poster hash: 62d94...b3c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en greie for stereotypiske utlendinger, og de dukker alltid opp rundt meg! Siste uka har jeg truffet en nederlender som tok meg med hjem på sykkel og en irsk folkemusiker som sang på gælisk.

Nå er det slike jeg interesserer meg for også da, så det kan være jeg oppsøker steder der det er flere av dem. Jeg vet ikke. De er også gjerne 15+ år eldre enn meg.



Anonymous poster hash: e3abc...5b3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før da jeg var mye ute på byen og var sosial, tiltrakk jeg meg ofte litt intellektuelle, dype kvinner.

Nå som jeg bor utpå bygda, og er mest på nettet, tiltrekker jeg meg damer som er 10 år eldre, eller 15 år yngre. Utseendemessig og personlighetsmessig er de alt mulig. Alt fra unge damer med daddy issues, til fastlegen fra Oslo vest.

Og bare for å ha det sagt. Nei, jeg tiltrekker meg ikke alt som kan krype og gå. Men det er overhodet ikke noe mønster i det. Virker som det bare er det at jeg er singel, som er utslagsgivende for intressen.

Anonymous poster hash: 52eb8...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datanerder :-)

Det er de jeg faller for, så det er jo like greit.

Anonymous poster hash: e7705...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kaller de grunerløkkajenter, med mariusgenser og lite sminke, de er sosialister og har liten kontakt med den "virkelige verden", lever på studielån og har hatt jentesex

Jeg liker veldig godt denne typen, de er ALLTID kjempeinteressante og er flinke til å dele følelser og ideer, bare håper ei med litt mer avlappet politisk syn kommer min vei snart

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye forskjellig, men ofte menn som vil ha en trofekone. Jeg er utdannet og er ikke interessert i å bli en nikkedukke, men jeg treffer ofte menn som virker som de er veldig fokusert på stilen min, at foreldrene mine har penger osv. De vil ikke snylte men de vil ha en kvinne som ser pyntelig ut og som de kan ta med på fest, men som ikke skravler for mye. Når de oppdager at jeg ikke er så ukomplisert får forholdet en vanskelig og brå slutt.

Dette gjelder spesielt menn som ikke vokste opp rikt men har tjent penger senere. Det er som om de vil date jentene de ikke kunne få da de selv var unge.

Jeg får også mye oppmerksomhet fra endel eldre menn. Noen ganger er de attraktive riktignok men det er samme regla i annet format - date de unge jentene de ikke fikk da de var yngre.

Får ofte inntrykket at menn skal demonstrere eller bevise noe ved å date meg. Slitsomt, men kvinner er vel disponert for det samme.



Anonymous poster hash: 3658a...ee2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten folk som har brukt nok rusmidler til å sette hjernen sin ut av spill, eller folk som tror på alt som kan krype og gå av konspirasjonsteorier, eller en veldig lei kombinasjon av de to overnevnte.



Anonymous poster hash: 3f6fe...75d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulle gamle menn som er 70+. :

Jeg trumfer deg med en edru bonde på 70+ som både var overbevist om at jeg akkurat var ferdig med vgs (blind?), og forsøkte å spleise meg med den single, rike bondebroren sin på samme alder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sosialt utilpassede bygdekarer. Gjerne de som liker danseband, rullings og tresko. Jeg prøver å reflektere over signalene jeg sender ut, men jeg blir ikke så mye klokere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trumfer deg med en edru bonde på 70+ som både var overbevist om at jeg akkurat var ferdig med vgs (blind?), og forsøkte å spleise meg med den single, rike bondebroren sin på samme alder.

:hoho::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sosialt utilpassede bygdekarer. Gjerne de som liker danseband, rullings og tresko. Jeg prøver å reflektere over signalene jeg sender ut, men jeg blir ikke så mye klokere.

Hehe, jeg også, hvorfor tror de at jeg er interessert? Hva er det ved meg som gjør at de vil ha meg? Ikke lett altså....

TS

Anonymous poster hash: 0ecbd...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, jeg også, hvorfor tror de at jeg er interessert? Hva er det ved meg som gjør at de vil ha meg? Ikke lett altså....

TS

Anonymous poster hash: 0ecbd...7c4

Tja. Vi er vel på det nivået de regner med at de har mulighet til å få sjans på da, kanskje....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...