Gå til innhold

Flere som kanskje har noe gående?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært på sukker en stund, og har nå kommet i kontakt med en spennende fyr. God følelse så langt, småforventningsfull og litt ekstra glad om dagen.

Noen flere som muligens har noe på gang? :)



Anonymous poster hash: 56d1d...ea4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor lenge snakket dere før dere møttes?



Anonymous poster hash: d2398...450
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg har noe på gang.. men han bare snakket med fyren en knapp uke på sukker.. men han virker veldig spennende, skiller seg ut fra mengden..og er veldig kjekk :P Men han snakker jo sikkert med flere... håper vi egentlg bare kan møtes snart.. tror det går den veien..!



Anonymous poster hash: d2398...450
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke møttes ennå, men veldig god kjemi på telefonen :) Tvi tvi for at det går den rette veien, for jeg tror det er en fyr jeg kan like veldig godt :D



Anonymous poster hash: 56d1d...ea4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke møttes enda, men alt annet stemmer, så håper det stemmer IRL også!!:)

Anonymous poster hash: 4d171...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på med en i 3 måneder nå, ååååå sko likt å vist hvor vi står henne hehe.

Prøver å ikke stresse for mye med tanken å heller nyte hver dag jeg har med han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Jeg trodde det bare ble pulings da jeg er i overkant skeptisk til andre menneskers intensjoner, men han her er interessert. Definitivt. Jeg og forsåvidt, vi får se om det blir med en sommerflørt eller om det blir noe mer. Lenger avstand enn hva jeg i utgangspunktet er interessert i, men gøy er det uansett.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker han kjempegodt og er redd for å gjøre noe feil. Alltid smilt litt for meg selv over de som stresser over hvor lenge det er siden han har svart, hvem som sender meldinger først, hvor laidback man skal virke osv.. men må innrømme jeg begynner å bli en stortenker selv :) Egentlig skal man vel bare være mest mulig seg selv, for liker han ikke den du egentlig er så er det jo i grunn ikke drømmemannen uansett :)

Ahh.. love is hard!



Anonymous poster hash: 56d1d...ea4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter? Fremdeles going strong? :)

Jeg skal møte han jeg skriver med om ca 10 dager - veldig spent :D



Anonymous poster hash: 56d1d...ea4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere jenter? Fremdeles going strong? :)

Jeg skal møte han jeg skriver med om ca 10 dager - veldig spent :D

Anonymous poster hash: 56d1d...ea4

spennende! hvor lenge har dere skrevet?

går bra her også.. tror jeg..;) tror vel vi møtes snart... han er 34 så litt redd for at han er for voksen.. men føles ikke sånn da

Anonymous poster hash: d2398...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har jeg noe på gang? Riktig nok ikke en kjærestetype, men jeg har vært tydelig på at jeg er ute etter en FWB ikke kjæreste. Så date sist uke, sex i helga og siden det har det vært veldig stille. Har fått svar på hei og takk for sistmelding. Og jeg har vært tydelig på at vi kan snakke om hva som skjer fremover...

Så ikke vet jeg? Vente til over helga og se om han er interessert i å snakke mer og så bare avslutte om han ikke gir lyd fra seg?



Anonymous poster hash: 42584...c22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror faktisk kanskje jeg har det. Fnis, fnis.

Hadde egentlig mista trua på sukker, men jammen kom jeg ikke over en skikkelig fin fyr. Håper det går veien denne gangen...

Anonymous poster hash: 06b7d...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende! hvor lenge har dere skrevet?

går bra her også.. tror jeg.. ;) tror vel vi møtes snart... han er 34 så litt redd for at han er for voksen.. men føles ikke sånn da

Anonymous poster hash: d2398...450

Har skrevet og snakket litt på telefonen. 3 uker til sammen nå. Så da har vi "kjent" hverandre i 4 uker når vi treffes :)

Han er 34, hva er din alder da? Jeg pleier å funke godt med menn som er litt eldre enn meg.. :)

Anonymous poster hash: 56d1d...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet og snakket litt på telefonen. 3 uker til sammen nå. Så da har vi "kjent" hverandre i 4 uker når vi treffes :)

Han er 34, hva er din alder da? Jeg pleier å funke godt med menn som er litt eldre enn meg.. :)

Anonymous poster hash: 56d1d...ea4

Er 27 jeg.. så 7 år..er vel ikke altfor stor forskjell.. :P Det vil vise seg.!

Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og din, da? :)

Anonymous poster hash: d2398...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er 27 jeg.. så 7 år..er vel ikke altfor stor forskjell.. :P Det vil vise seg.!

Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og din, da? :)

Anonymous poster hash: d2398...450

Jeg har vært sammen med en mann som var 6 år eldre, det var supert! Har også hatt en som var 11 år eldre, funket fint det og :) Jeg liker gjerne menn som er litt eldre enn meg selv.

Han jeg skriver med nå er faktisk ett år yngre enn meg. Den måtte jeg tenke på noen runder før det føltes greit.. haha.. det er helt merkelig hvordan man skaper vaner og tanker om hva som er greit og ikke greit. :) Aldri hatt noen som er yngre enn meg, men jeg får bare leve med å være eldst om han skulle vise seg å være så skjønn som jeg har inntrykk av :D

Anonymous poster hash: 56d1d...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ett år er ikke mye da :) Men, skjønner hva du mener! Men alder er jo til en viss grad bare et tall når man blir "voksen" da..folk er virkelig forskjellige :)

..du får oppdatere etter dere har møttes da ;)



Anonymous poster hash: d2398...450
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ett år er ikke mye da :) Men, skjønner hva du mener! Men alder er jo til en viss grad bare et tall når man blir "voksen" da..folk er virkelig forskjellige :)

..du får oppdatere etter dere har møttes da ;)

Anonymous poster hash: d2398...450

Takk :) Jeg krysser fingrene - skal oppdatere vet du, gjør gjerne du og. Blir hyggelig å høre hvordan det går :)

Anonymous poster hash: 56d1d...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker sååå skjønn :rodmer: 6 dager til vi skal treffes.. håper av hele mitt hjerte det blir vellykket!



Anonymous poster hash: 56d1d...ea4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...