Gå til innhold

Hvilken KG bruker kunne du tenke deg å gå på date med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som flue på veggen i noen år er det komisk å se disse "spreke" guttene som stormer inn i forumet og kaster seg over alt med sin intelligens, sine vittige replikker og smilefjes og figurer.

Har ikke tallet på hvor mange av akkurat denne typen som jeg har sett her inne, Sist ute er Harry Dotter, forrige var Guybrush og før det var det 100 andre, akkurat like alle sammen.

Men, det kan jo virke som de koser seg, og blir godt likt, så da så.

En hilsen fra flua på veggen.

Anonymous poster hash: 2dcd0...b43

Og får de pepper, så er de alltid misforstått, eller de mente det ikke sånn, og de er alltid enig, eller uenig, eller, generelt snur kappa i korrekt vindretning... :fnise:

Anonymous poster hash: 4ecaa...361

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nobilian

Og får de pepper, så er de alltid misforstått, eller de mente det ikke sånn, og de er alltid enig, eller uenig, eller, generelt snur kappa i korrekt vindretning... :fnise:

Anonymous poster hash: 4ecaa...361

Pft, jeg er alltid uenig, ta deg et stev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint at alle kan finne sin hjemmearena med trofaste supportere. Enten det er her på KG - eller ute i det virkelige liv.

Bortekamper er ofte tøffere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Det er fint at alle kan finne sin hjemmearena med trofaste supportere. Enten det er her på KG - eller ute i det virkelige liv.

Bortekamper er ofte tøffere.

Det har du rett i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Som flue på veggen i noen år er det komisk å se disse "spreke" guttene som stormer inn i forumet og kaster seg over alt med sin intelligens, sine vittige replikker og smilefjes og figurer.

Har ikke tallet på hvor mange av akkurat denne typen som jeg har sett her inne, Sist ute er Harry Dotter, forrige var Guybrush og før det var det 100 andre, akkurat like alle sammen.

Men, det kan jo virke som de koser seg, og blir godt likt, så da så.

En hilsen fra flua på veggen.

Anonymous poster hash: 2dcd0...b43

Og kjennetegnet på på endel andre brukere her er den rake motsetning. Og de er alltid AB.....Det syntes jeg er så artig. Og alle sammen av dem skal hele tiden inn i absolutt alle tråder de selv syntes er forkastelige og prakke sitt syn på hvor kleine og "spreke" og flørtende og forkastelige alle andre er....

Blir ikke dette fort kjedelig? Er det ikke litt i overkant dramatisk? Man kan nesten stille klokken sin etter når disse AB,ene kommer luskende ;)

Selvsagt skal du få lov å ha dine meninger.....Jeg bare undres mer og mer over hva dere får ut av det..?

Jeg vil ikke påstå at jeg kjenner deg på bakgrunn av det du skriver her nå...Du kan være et veldig godt menneske for allt jeg vet...? Og derfor syntes jeg det er barnslig av deg å komme med karakteristikker på min personlighet, på bakgrunn av det jeg skriver på KG. Du vet absolutt ingenting om meg....Og om du mener du gjør det er det på grensen til psykotisk stalker adferd ;)

Kos deg videre på KG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

:blomst:

Har fått høre at jeg er så klein og ekkel som deler for mye av sexlivet mitt skjønner du :P Så da er det kos å høre at jeg ikke er sååå klein.

Sorry for sent svar, var vekke noen måneder :)

Nei du er ikke klein eller ekkel, utifra de innleggene jeg har sett av deg virker du som en flott person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Akkurat nå ville en date med Yme vært bra. Vi skulle diskutert grønnkål og næringsrik mat. Og kanskje vi kunne tatt en svømmetur. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evilposelos, men jeg vil ikke at det skal være en date. Det skal være en utflukt der vi finner på rare ting.

:laugh: Høres gøy ut !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Akkurat nå ville en date med Yme vært bra. Vi skulle diskutert grønnkål og næringsrik mat. Og kanskje vi kunne tatt en svømmetur. ;)

:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne tenkt meg å gått på date med meg selv :nigo:

Det er nok det enkleste også, med tanke på at den rødhårede, sjelløse jenta fra Nord aldri har vært på date :snurt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins det en bruker som kaller seg Beelzebub, Ba'al, Fluenes Herre, Lucifer, Lillith eller lignende, så velger jeg den brukeren.

Be han/henne ta med høygaffel og grillkull. Jeg ordner resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å gått på date med meg selv :nigo:

Det er nok det enkleste også, med tanke på at den rødhårede, sjelløse jenta fra Nord aldri har vært på date :snurt:

Jeg er ofte på date med meg selv. Det er skjelden noe problem å få det hyggelig.

Man finner seg et bord i et hjørne på et hyggelig sted og bestiller noe godt å drikke og bivåner spetakkelet rundt seg.

Så tar man seg selv med hjem på nattmat etterpå. Og muligens sengekos. Men aldri på første date.

Man blir aldri skuffet over å våkne og finne ut at den man var på date med har dratt uten å si hade.

Frokosten dagen etter pleier også å være en suksess, fordi man alltid er i samme lune som seg selv og derfor blir det ikke noe unødig, kleint snakk.

Jeg anbefaler en date med seg selv.

Somregel liker man også samme film og er helt enig om kvaliteten på spisestedet...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kunne tenkt meg å gått på date med meg selv :nigo:

Det er nok det enkleste også, med tanke på at den rødhårede, sjelløse jenta fra Nord aldri har vært på date :snurt:

I feel you, har aldri vært på en date selv og er veldig nervøs med tanken på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I feel you, har aldri vært på en date selv og er veldig nervøs med tanken på det

Jeg er egentlig ikke så nervøs med tanken på det. Jeg finner bare ikke noen som vil be meg med ut på date :fnise:

Endret av Nosoul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke så nærvøs med tanken på det. Jeg finner bare ikke noen som vil be meg med ut på date :fnise:

Visst du ser ut slik som på avataren din skulle jeg trudd det ville strømmet til med friere til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...