Gå til innhold

Før og etterbilder av brystforstørrelse.


LovelyMonroe

Anbefalte innlegg

Syns de var fine:) Skjønner hva du mener med falsk og ekte, men jo eldre du blir, jo mer ekte vil de nok se ut!:) Uansett, fine var de!:)

Nei dessverre er det helt motsatt. Din egen pupp siger også blir silikonet sittende på samme plass. så man ender med en litt lang og høy pupp. Ikke pent. Vent å se....

Anonym poster: 3ff423c309b9dd35de91c6bd8d843e80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jente her.

Vi har nok veldig ulike "puppesmak", for jeg synes den første bloggen hadde helt grusomt resultat......ekstremt falskt.

Og på nr 2 tenkte jeg at det var en OK størrelse(så ikke bimbo ut) - men at jeg synes før-bildet var mye penere, og attraktivt.

Silikon gir rett og slett veldig plastfølelse.

HL synes jeg har et pent resultat til silikon å være, men jeg ser jo milevis at det er silikon og unaturlig.

Veldig store også, men jeg vet jo at hun selv er fornøyd og avklart med at resultatet blir "fakelooking".

Likevel; naturlig er best omtrent uansett, og kan ikke sammenliknes med kreftopererte bryster.

Anonym poster: b9f28bc7754c371a67c4904a2275a8c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,sitter å gru gleder meg til imorgen,da skal jeg inn å få løft og litt innlegg slik at jeg får fylt inn det jeg har mistet etter to svangerskap.Noen som har tatt løft og innlegg å vet dere hvor man kan se før og etter bilder? Begynner få litt kalde føtter,å harikke sett bilder etter en sånn operasjon.Har mange venninner som har tatt kun silikon å ikke løft...men blir vel ikke helt det samme å se...??

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,sitter å gru gleder meg til imorgen,da skal jeg inn å få løft og litt innlegg slik at jeg får fylt inn det jeg har mistet etter to svangerskap.Noen som har tatt løft og innlegg å vet dere hvor man kan se før og etter bilder? Begynner få litt kalde føtter,å harikke sett bilder etter en sånn operasjon.Har mange venninner som har tatt kun silikon å ikke løft...men blir vel ikke helt det samme å se...??

:popcorn:

Så spennende da! Masse lykke til, til deg Petina :) Jeg vet lite om løft+brystimplantat, men vil tro det er flotte resultater, da jeg har lest at noen faktisk anbefaler begge deler samtidig, men det er jo spørs på utgangspunktet. Tror man få litt mer arr ved brystløft, MEN legene idag er veldig flinke.. noe som gjør at det klarer mirakuløst og skjule en god del :)

Igjen, masse lykke til!! Går nok kjempefint....! Og synes dere er så heldige dere som får gjort det nå... jeg får ikke lagt inn innlegg før høst/vinter...

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Og her er en VESENTLIG forskjell fra JegHarAmmetEllerHarGrisefineSmåPupperOgMÅHaPlastIPuppeneForÅTroAtJegEnnåErVerdtNoeSomKvinne.

Sykdom som fører til at en kvinne må fjerne sine bryst er noe HELT ANNET en bimboligaen som konkurerer om å trøkke mest kløft opp i trynet på kjekkasen med BMW. I slike sykdomstillfeller er jeg FOR ALT som kan gi kvinnen mest mulig bryst tilbake. Noe av det "beste" jeg har sett slik sett er bryst som er rekonstruert av magefett. Imponerende kirugi og resultat! Tenk om vi klarer å få manipulert gener til å gro helt nye friske bryst! *drømme seg bort*

Uansett, her en vandrer avgårde i vitenskapens drømmeverden. La det være klinkende klart at det er forskjell på å rekonstruere et bryst som er fjernet pga sykdom og å skaffe seg plastpupper på 18-års dagen fordi en er 70b...

En slik type rekonstruksjon fungere kun på de som har ekstra fett å ta av. For min del var det ikke et alternativ. Det ser uansett ut som du misser poenget. Selv om jeg i dine øyne har en legitim grunn til å ha silikon så endrer ikke det faktumet at jeg sitter med et par bryster du gjør alt du kan for å definere som utiltalende og ekstremt lite attraktivt og kvinnelig. Det legger stein til byrden og så enkelt er det.

Anonym poster: 91d553de9a5d5324996c43cade3dc932

Anonym poster: 91d553de9a5d5324996c43cade3dc932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre er det helt motsatt. Din egen pupp siger også blir silikonet sittende på samme plass. så man ender med en litt lang og høy pupp. Ikke pent. Vent å se....

Anonym poster: 3ff423c309b9dd35de91c6bd8d843e80

Det stemmer ikke med meg. Har hatt mine i 10 år, og puppene har seget, men silikonen har fulgt etter, selv om de er under muskel. Så jeg har et lite henge i mine nå, og det synes jeg er fint. Det ser mer naturlig ut.

Må legge til at de aldri har vært stappfulle kuler heller. Har ganske små pupper til tross for silikon. Men det er det som står til kroppen.

Anonym poster: abf664f927f2a16c62f18150d8c49a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer ikke med meg. Har hatt mine i 10 år, og puppene har seget, men silikonen har fulgt etter, selv om de er under muskel. Så jeg har et lite henge i mine nå, og det synes jeg er fint. Det ser mer naturlig ut.

Må legge til at de aldri har vært stappfulle kuler heller. Har ganske små pupper til tross for silikon. Men det er det som står til kroppen.

Anonym poster: abf664f927f2a16c62f18150d8c49a2a

Det er ganske utrolig når musklene ligger over, da må du ha særs slappe brystmuskler.

Anonym poster: 3ff423c309b9dd35de91c6bd8d843e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 350 cc, under muskel, lav profil, nada egne bryster og har snittet under areola. Bilder er av før, etter og arret mitt (som man ikke ser ^^). De er myke og gode, og har lite problemer med dem. Litt mindre følelse i brystvorten, men det er alt. Kan sove på rygg, siden, mage, oppned, whatever. Ingen problemer! Elsker dem! :rodmer:

Anonym poster: 36276c2476e9fec0fde92ad11e44265a

Anonym poster: 36276c2476e9fec0fde92ad11e44265a

post-42918-0-88355700-1340912137_thumb.j

post-42918-0-55650100-1340912137_thumb.j

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik type rekonstruksjon fungere kun på de som har ekstra fett å ta av. For min del var det ikke et alternativ. Det ser uansett ut som du misser poenget. Selv om jeg i dine øyne har en legitim grunn til å ha silikon så endrer ikke det faktumet at jeg sitter med et par bryster du gjør alt du kan for å definere som utiltalende og ekstremt lite attraktivt og kvinnelig. Det legger stein til byrden og så enkelt er det.

Anonym poster: 91d553de9a5d5324996c43cade3dc932

Anonym poster: 91d553de9a5d5324996c43cade3dc932

Med andreord, du velger å tolke alt i værste mening. Det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...