Gå til innhold

Hva tenker du når du ser disse bildene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Haha, ok.

Jeg så for meg mer positive ting :P Som lavendel, Victoria's Secret, mørke dufter, lidenskap, singelliv, livsnyter, sexy, pastel og sånne ting :fnise: I stedet kommer rot og lav selvtillitt.

Men er deres ord ;)

Hva om dere skulle navngi en leppestift eller en parfyme (eller noe) basert på disse bildene?

Beklager, men jeg måtte scrolle tilbake for å se om modellene hadde leppestift, og hvilken farve den hadde.

For å få frem et budskap med de bildene må de vaskes og skrubbes grundig.

Nå er det alt for mange løse fragmenter der til at det er mulig å trekke ut en essens.

Confusion eller chaos er vel det beste begrepet, og det selger ikke hverken parfyme eller leppestift.

Illustasjonene må legemliggjøre det budskapet som skal selges, så dette blir litt som å gå baklengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, men jeg måtte scrolle tilbake for å se om modellene hadde leppestift, og hvilken farve den hadde.

For å få frem et budskap med de bildene må de vaskes og skrubbes grundig.

Nå er det alt for mange løse fragmenter der til at det er mulig å trekke ut en essens.

Confusion eller chaos er vel det beste begrepet, og det selger ikke hverken parfyme eller leppestift.

Illustasjonene må legemliggjøre det budskapet som skal selges, så dette blir litt som å gå baklengs.

Nei, nei, du misfortsår :)

Bildene i seg selv skal ikke reklamere for en leppestift eller parfyme, men de skal inspirere deg til å navngi en. Da tenker jeg basert på diverse assosiasjoner du får når du ser bildene og fargene.

Så hvilken leppestift eller parfyme modellen i bildene bruker, er ikke relevant ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte bildene jeg :)

Synes kommentarer som "hva i alle dager er poenget med denne tråden" er unødvendig. Hva er vitsen med å kommentere slik egentlig? Bare fordi man ikke liker en tråd eller synes temaet er teit, så trenger man ikke å slenge ut kommentarer som dette.



Anonymous poster hash: 5358c...0fe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Jeg likte bildene jeg :)

Synes kommentarer som "hva i alle dager er poenget med denne tråden" er unødvendig. Hva er vitsen med å kommentere slik egentlig? Bare fordi man ikke liker en tråd eller synes temaet er teit, så trenger man ikke å slenge ut kommentarer som dette.

Anonymous poster hash: 5358c...0fe

Spørsmålet i akkurat denne tråden var hva man tenker når man ser på bildene. Og det var det jeg tenkte. Ergo: jeg svarte på spørsmålet til TS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

n3nas2.png

Anonymous poster hash: c561d...c4d

Denne fallt mer i smak for meg. Synes skjórtet og skoene er fine. Den toppdelen som modellen har pá seg er grei ogsá... Skjórtet er litt mer kreativt, kan minne meg litt pá hva de har i Östen. Kanskje litt mer Tropiskt feel over det?

Endret av SunflowerPenguin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første collage: opposisjon/kontrast/mykhet/nostalgi/avslappende/lyst/hardt/spisst/mørkt/dystert

Andre collage: etnisk/varmt/hippie/naturlig/moderne/krydder

Tredje collage: 80-tallet/casual/mykt/student/ungdommelig

Første bilde: sensuelt/sofistikert/mykt/romantisk/pudder/

Andre og tredje bilde: glamour/paljetter/pudder/barokk/forførende

Fjerde bilde: sex/dyrisk/dominerende

Femte bilde: lystighet/søt/sukker/bobler/lettsindig/naivt

Assosiasjoner derimot... Kvinnen under dens mange fasetter? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger inspirasjon. Jeg trenger inspirasjon for å finne beskrivende ord/følelser for disse bildene.

Så da lurer jeg på; hvilke ord popper opp når du ser bildene? Hva annet tenker du på? Hva assosierer du dem med? :)

(Moderator: Bildene er hentet fra diverse nettbutikker og kleskolleksjoner. Ikke slett)

vp9qvm.png

n3nas2.png

1zwzrqt.png

kjole%203_0.jpg?itok=T84v_k0W

kjole%204_0.jpg?itok=120JNoFb

lily_5_se.jpg

Love%2Bme%2BRomantic.jpg

a1lthg.jpg

Anonymous poster hash: c561d...c4d

Jeg tenker elegant, hippie, rock-chick, sexy

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte - haallais hårspray! Hippie. Boring. Lilla åh den der kjolen må jeg skaffe meg. Den der kjolen kommer jeg til å se mye av. Hallais silikon. Heei Vanessa!

Dette var ikke bilder jeg ble inspirert av i hvert fall. Men gøy tråd!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Mange fine beskrivelser her!

Spesielt godt liker jeg dus, krydder, pudder, østen og sensuell :)

Jeg tenker spesielt på Midtøsten og ørken når jeg ser på det bohemske skjørtet til Selena Gomez.

Og jeg er forresten enig med alle her som har kommentert hvor fint hår hun har :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, ok.

Jeg så for meg mer positive ting :P Som lavendel, Victoria's Secret, mørke dufter, lidenskap, singelliv, livsnyter, sexy, pastel og sånne ting :fnise: I stedet kommer rot og lav selvtillitt.

Men er deres ord ;)

Hva om dere skulle navngi en leppestift eller en parfyme (eller noe) basert på disse bildene?

"Tumblr girls" ville vært navnet.

Det er stort sett sånne bilder jenter på Tumblr poster av hva de synes er mote.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tumblr girls" ville vært navnet.

Det er stort sett sånne bilder jenter på Tumblr poster av hva de synes er mote.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så negative dere er!! Har dere ikke noe fint å si, hva er poenget med å si det da?

Syns bildene er elegant, fine, sexye og lekne :) Men leppestiftnavn var vanskelig... Er ikke så kreativ :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...