Gå til innhold

Hva tenker du når du ser disse bildene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger inspirasjon. Jeg trenger inspirasjon for å finne beskrivende ord/følelser for disse bildene.

Så da lurer jeg på; hvilke ord popper opp når du ser bildene? Hva annet tenker du på? Hva assosierer du dem med? :)

(Moderator: Bildene er hentet fra diverse nettbutikker og kleskolleksjoner. Ikke slett)

vp9qvm.png

n3nas2.png

1zwzrqt.png

kjole%203_0.jpg?itok=T84v_k0W

kjole%204_0.jpg?itok=120JNoFb

lily_5_se.jpg

Love%2Bme%2BRomantic.jpg

a1lthg.jpg



Anonymous poster hash: c561d...c4d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker: "Hva i alle dager er poenget med denne tråden?"

Takk for bidraget ditt. Det hjalp meg med å finne ordene og beskrivelsene jeg leter etter ;)

(Men seriøst, er det galt med en kreativ tråd på KG, eller skal alt handle om p-piller og utro menn?)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for mye "Jeg har et behov for å bli sett og få vist fram hud (les: min perfekte kropp)".

Fasaden skal være perfekt, men individene bak har det kanskje ikke så godt med seg selv, er usikre og trenger bekreftelse på at de er gode nok.



Anonymous poster hash: 0de31...fd5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ok.

Jeg så for meg mer positive ting :P Som lavendel, Victoria's Secret, mørke dufter, lidenskap, singelliv, livsnyter, sexy, pastel og sånne ting :fnise: I stedet kommer rot og lav selvtillitt.

Men er deres ord ;)

Hva om dere skulle navngi en leppestift eller en parfyme (eller noe) basert på disse bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du får gjøre leksene dine selv..

Anonymous poster hash: 476aa...83d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du får gjøre leksene dine selv..

Anonymous poster hash: 476aa...83d

Så negative dere er!!

Dette er ikke lekser eller noe lignende. Jeg vil bare ha en tråd om design og kreativitet, hvor vi diskuterer en type stil som jeg har vanskeligheter med å beskrive.

GAHD, dere, altså...!

Må man finne rene moteforum for å kunne snakke om slike ting, eller? For det virker virkelig ikke som om KG-damene er villige til å snakke om noe uten å være kritiske og negative.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte Glam, Bohemsk, relaxed. o.l.

Fine bilder.

(og ja, er enig i at folka her er veldig negative til tider)

Endret av LilleEirin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Takk for bidraget ditt. Det hjalp meg med å finne ordene og beskrivelsene jeg leter etter ;)

(Men seriøst, er det galt med en kreativ tråd på KG, eller skal alt handle om p-piller og utro menn?)

Du spurte hva jeg tenkte når jeg så bildene?! Det var det jeg tenkte! Beklager dersom svaret mitt ikke fallt i smak. Jeg ber så meget om tilgivelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Classy, glamorøst, sexy.

Hvis det var sånn du mente?

Og fy faen, Selena har så fint håååår!



Anonymous poster hash: b5670...68f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye duse farger, redigert slik på alle bildene. Jeg tenker feminint, felles for alle bildene. Ellers er det litt sånn dollete, spess bilde 1, 4, 5, 6, 7. Tenker at det er reklamer for klær, men den nederste -wtf? Hva er dette for en reklame? De andre tenker jeg reklame for klær/undertøy. Bruk av jentete farger (rosa/lilla) i alle bildene minus det nederste. Nederste viser litt for mye hud for min del.



Anonymous poster hash: eb600...8c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Classy, glamorøst, sexy. Hvis det var sånn du mente? Og fy faen, Selena har så fint håååår! Anonymous poster hash: b5670...68f

Leppestiften burde ha blitt tatt fra henne i sikkerhetskontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...