Gå til innhold

Sambo skal være drag queen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Sambo har gått med på å være drag queen på en temafest rett før jul. Dette er nytt for oss begge, men vi er begge klare for å gjøre dette proft og veldig gjennomført.

Trenger derfor tips til klær og tilbehør. Hvordan gjøre ham så feminin som mulig? Dette blir en utfordring, da han er mannemann til vanlig. 181 høy, 43 i sko, og ganske kraftig bygd...

Setter pris på alle forslag og tips! Takk! :-)

Anonymous poster hash: 631c9...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se på ebay. Der finner dere helt sikkert sko i stor størrelse. Gå for hæler som er litt kraftige slik at han klarer å gå med de. Må jo ha en pen strømpebukse som er litt ugjennomsiktig for å skjule mannebena, og en pen kjole. Finnes masse billige smykker på ebay som han kan bruke. Store øreringer med klips, armbånd og stort smykke. Parykk finner dere også på ebay.

Anonymous poster hash: ba34f...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for supre tips! eBay kan være løsningen på en del... men hvordan gjøre han feminin i kroppen liksom? Noen som veit hvordan drag queens "gjemmer junior" slik at det ikke blir bul på kjolen? Og hvordan lage pupper som ser ekte ut?

Ikke noe must at strømpebuksene er tette... han har gått med på å shave bein og kassa... :-D

TS

Anonymous poster hash: 631c9...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta en titt på disse linkene. Jeg har ikke lest igjennom alt, så vet ikke hvor gode alle er. Lykke til :)

http://www.wikihow.com/Be-a-Drag-Queen

http://www.pinterest.com/explore/drag-queen-makeup/

Også et par film om hvordan sjule penis:

Du får se igjennom de og se om dere har noen nytte av det. Hadde ikke på lyd, så litt usikker på hvor bra de er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta en titt på disse linkene. Jeg har ikke lest igjennom alt, så vet ikke hvor gode alle er. Lykke til :)

http://www.wikihow.com/Be-a-Drag-Queen

http://www.pinterest.com/explore/drag-queen-makeup/

Også et par film om hvordan sjule penis:

https://www.youtube.com/watch?v=AriDwXc9Jq0

Du får se igjennom de og se om dere har noen nytte av det. Hadde ikke på lyd, så litt usikker på hvor bra de er :)

Tusen takk! Absolutt nyttig! Ble samtidig litt svett... Ikke gjort i en håndvending å lage en drag queen... :-)

Anonymous poster hash: 631c9...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! Absolutt nyttig! Ble samtidig litt svett... Ikke gjort i en håndvending å lage en drag queen... :-)

Anonymous poster hash: 631c9...fca

Det er jo en egen kunst, og ekte drag Queens er jo helt fantastiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!! :-) håper virkelig vi greier å forvandle ham til en fabelaktig dronning! :-D

Anonymous poster hash: 631c9...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til type strømpebukser til han? Farge, tjukkelse, finnish, etc... sikter oss inn på en kort kjole med sølvpaljetter...

TS

Anonymous poster hash: 631c9...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dere skal kunne få tak i store nok strømpebukser i strømpebutikker. Ellers vet jeg at ebay selger strømpebukser til drag queens, og at det også er noen andre nettsteder som gjør det. Utover det har jeg ikke noe peiling: aldri bestilt det selv.

Til sølvkjole tenker jeg det er fint med tynne strømpebukser – enten beige eller sorte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dere skal kunne få tak i store nok strømpebukser i strømpebutikker. Ellers vet jeg at ebay selger strømpebukser til drag queens, og at det også er noen andre nettsteder som gjør det. Utover det har jeg ikke noe peiling: aldri bestilt det selv.

Til sølvkjole tenker jeg det er fint med tynne strømpebukser enten beige eller sorte?

Takk for tips! :-) jeg har mest trua på hudfargede som er veldig glossy... ser at mange drag queens sverger til det... folk enige her?

TS

Anonymous poster hash: 631c9...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom forresten over denne filmen av Miss Fame, da jeg søkte på noe annet. Kanskje dere får noen gode smilketips her :)

Vet ikke hvor bra/lurt det er med lim i ansiktet, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom forresten over denne filmen av Miss Fame, da jeg søkte på noe annet. Kanskje dere får noen gode smilketips her :)

Vet ikke hvor bra/lurt det er med lim i ansiktet, men.

Wow! Takk! Sluttresultatet blir jo helt rått! :-)

Anonymous poster hash: 631c9...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har forslag til hva slags strømpebukser en kommende drag queen bør ha til en sølvpaljettkjole?

TS

Anonymous poster hash: 631c9...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du DRITE i å skrive sambo?

Anonymous poster hash: 304f3...9d8

Ehh... tråkket jeg på noen tær? Beklager... :-)

Anonymous poster hash: 631c9...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...