Gå til innhold

Hva skal du ha på deg på julebord i år?


belle_

Anbefalte innlegg

Jeg sliter skikkelig med å finne noe fint å ha på meg på julebord, jeg har drøssevis med kjoler fra før, men har selvfølgelig lyst på noe nytt. Jeg skal på 3 julebord i år, så må finne ihvertfall 1-2 nye kjoler og muligens noe i skapet fra før.

Som tittelen sier, hva skal du ha på deg på julebord? Post gjerne bilde av antrekket eller tilsvarende. Hvor har de egentlig fine kjoler til julebord? Og hvilke sko pleier dere å ha på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sikker på hva jeg skal bruke. Har en nydelg kjole som jeg ønsker å bruke, men som er "oppbrukt".

Men en av mine kjoler blir det. Skal ikke på noe "nytt" julebord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en deilig kreasjon fra min belgiske leverandør - den er på salg til bare 1094 euro :wink: .

- og blir ikke overrasket om de mannlige deltakerne legger merke til snittet! :fnise:



Anonymous poster hash: 0cb16...a72
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha en deilig kreasjon fra min belgiske leverandør - den er på salg til bare 1094 euro :wink: .

- og blir ikke overrasket om de mannlige deltakerne legger merke til snittet! :fnise:

Anonymous poster hash: 0cb16...a72

Nå ble jeg nysgjerrig. Dele link? :D

Anonymous poster hash: 39459...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nysgjerrig. Dele link? :D

Anonymous poster hash: 39459...244

Det kan du få på PM :fnise: .

Anonymous poster hash: 0cb16...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha en deilig kreasjon fra min belgiske leverandør - den er på salg til bare 1094 euro :wink: .

- og blir ikke overrasket om de mannlige deltakerne legger merke til snittet! :fnise:

Anonymous poster hash: 0cb16...a72

Det kan du få på PM :fnise: .

Anonymous poster hash: 0cb16...a72

:hoho::hoho::hoho:

---

Hadde tenkt en sort kjole med åpen rygg fra Acne, men tror ikke jeg "tør" likevel.. Kollegene mine er noen riktig partyløver (alle fordommer dere måtte ha mot bygdefester blir vel bekreftet denne kvelden), så tror jeg skal finne noe annet. Tenker det blir en sort, enkel kjole (har en del av de) med pumps og noe tilbehør med litt farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha denne på julebordet, tenker jeg. Elsker den. Har brukt den tidligere, men ikke for denne anledningen - ikke det at det betyr så mye; så lenge jeg liker den og føler meg vel i den, så bruker jeg den gjerne flere ganger med de samme folkene til stede.

Men sko? Uff, aner ikke. Orker ikke høye hæler... :sjenert:$_57.JPG

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter skikkelig med å finne noe fint å ha på meg på julebord, jeg har drøssevis med kjoler fra før, men har selvfølgelig lyst på noe nytt. Jeg skal på 3 julebord i år, så må finne ihvertfall 1-2 nye kjoler og muligens noe i skapet fra før.

Som tittelen sier, hva skal du ha på deg på julebord? Post gjerne bilde av antrekket eller tilsvarende. Hvor har de egentlig fine kjoler til julebord? Og hvilke sko pleier dere å ha på?

denne, kaNSKJE... https://www.google.no/search?q=julebordkjole+2014&client=firefox-a&hs=nBv&sa=X&rls=org.mozilla:nb-NO:official&channel=sb&biw=1366&bih=645&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=npFeVKykHs3GPdWfgfgB&ved=0CEEQsAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=OwgEUICcTVvznM%253A%3B7sJQxesnXmAKQM%3Bhttp%253A%252F%252Fbloggfiler.no%252Fidadir.blogg.no%252Fimages%252F1589378-12-1352500471547.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fidadir.blogg.no%252F1352479287_jeg_prver_kjoler.html%3B600%3B600

Anonymous poster hash: cfdb5...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha denne på julebordet, tenker jeg. Elsker den. Har brukt den tidligere, men ikke for denne anledningen - ikke det at det betyr så mye; så lenge jeg liker den og føler meg vel i den, så bruker jeg den gjerne flere ganger med de samme folkene til stede.

Men sko? Uff, aner ikke. Orker ikke høye hæler... :sjenert:$_57.JPG

Denne likte jeg veldig godt, fant en lignende på bikbok nå faktisk, og den var rimelig også, så det er jo greit når man bare skal kjøpe noe nytt fordi det er julebord :) Legger ved link; http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Dresses/L-Dress/DW-Lucy/p/7160678-990-Black

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det blir nok denne sorte kjolen fra Twin-Set i år

34467868dh_20_r.jpg

Med lange satenghansker, et par stiletter og noen enkle smykker.

Edit: Og et par sorte strømper med cuban heel (tenker jeg kjører en rimelig utgave slik at det ikke gjør så mye om det går med et par den kvelden)

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal berre på eitt julebord, som er skikkeleg julebord, og då trur eg det blir ein silkekjole frå 1961 som er har arva etter mor mi. Svart, i eit slags hjartemønster i raudlilla. Blir nok strømper med saum bak og svarte stilettar (må jo få brukt dei urvonde Ron-Ronane mine frå CL) til, smykke har eg ikkje byrja å tenkje på ein gong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*snip*

Å! Hvor er den fra? Den var kjempefin! :)

Edit: Never mind

Endret av Elysian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...