Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Treningstights sammen med vanlige sko og jakker/gensere og pelplum topper/kjoler, og paljetter.



Anonymous poster hash: e9d10...da6
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er rart! Tror jeg skal lage min egen topp der det står ''Slottet'' eller ''Holmenkollen'' i stedet for Eiffeltårnet eller Champs Elysées eller noe. :ler:

Jeg lagde et bilde for litt siden som illustrerer det godt, i paint da selvsagt ;)

post-48370-0-97879000-1416914263_thumb.p

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen lilla. Alle nyanser. Det er ikke en pen farge og det er ikke flatterende på noen. Få den bort!

Enig. Lilla er en skikkelig grell farge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, deg om det. Jeg elsker lilla :snurt: ( :fnise: )

Også alle de rare greiene de skriver da! "pen utsikt", "blått hav", "stilig", "elsker" også videre :fnise:

Fnis!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Lilla er en skikkelig grell farge!

Mener dere det virkelig?? Jeg elsker lilla. Helst den dype lilla fargen som man omtrent ikke finner noe sted.

purple+dress.jpg

how-i-met-your-mother-7x10-barney-nora-c

Purple-Dresses-design+image.jpg

Anonymous poster hash: a886f...7cc

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Disse korte, tynne boble/dunjakkene med smale felt som alle går med for tida er jeg utrolig lei av. Spesielt har jeg merket meg at damer på 50+ synes å like dem veldig godt. Har tydeligvis blitt en del av deres uniform, og de kler gjerne opp mannen sin i en maken. Og allerhelst skal de visst ha en grell farge.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Disse korte, tynne boble/dunjakkene med smale felt som alle går med for tida er jeg utrolig lei av. Spesielt har jeg merket meg at damer på 50+ synes å like dem veldig godt. Har tydeligvis blitt en del av deres uniform, og de kler gjerne opp mannen sin i en maken. Og allerhelst skal de visst ha en grell farge.

Slå meg hardt i hodet med et eller annet hvis jeg i et øyeblikk av galskap kjøper en sååååå stygg jakke!! De skulle vært forbudt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå meg hardt i hodet med et eller annet hvis jeg i et øyeblikk av galskap kjøper en sååååå stygg jakke!! De skulle vært forbudt!

De er jo dessverre overalt og i alle butikker for tida. Blir gal. De er så grusomme. Og ser virkelig ikke folk at alle andre har maken? Hva er greia med denne voldsomme uniformeringen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

De er jo dessverre overalt og i alle butikker for tida. Blir gal. De er så grusomme. Og ser virkelig ikke folk at alle andre har maken? Hva er greia med denne voldsomme uniformeringen?

Kunne ikke vært mer enig! Min elskede og jeg har vært sammen i snart 12 år...men hallooo...like klær??!! Ain`t gonna happen! Vi drar ikke til Ullared for å kjøpe like grilldresser på tilbud..f.eks :skratte: ..just sayin`....Får en følelse av at de parene som er veldig opptatt av dette med like jakker/uniformering, så er det et markeringsbehov eller for å vise at *vi hører sammen*....

Endret av paramount
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke vært mer enig! Min elskede og jeg har vært sammen i snart 12 år...men hallooo...like klær??!! Ain`t gonna happen! Vi drar ikke til Ullared for å kjøpe like grilldresser på tilbud..f.eks :skratte: ..just sayin`....

Den dagen mannen min kommer hjem med like jakker til oss blir jeg alvorlig bekymret for forholdets framtid..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Den dagen mannen min kommer hjem med like jakker til oss blir jeg alvorlig bekymret for forholdets framtid..

Gjør min elskede noe sånn....da blir jeg voldelig.... :fnise: ..og det vet han :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det fikk han, for vi var alle drittlei av de Mariusgenserne.

Men dårlige holdninger har han ikke lært av å klippe opp genserne, snarere tvert i mot.

For han har rekket opp alt som var ensfarget på genserne, mønsterbitene har jeg tovet å klippet ullsåler som vi bruker i støvlene av, to røde polokrager er blitt til luer og opprekksgarnet skal bli varme sokker

Så de gamle Mariusgenserne er 100% resirkulert :-)

Helt enig i at den helt vanlige gammeldagse blå Mariusgenseren er ikke mye flaterende.

Men det finnes så mye annet flott med mariusmønster, så de gamle kan med fordel få lov til å ende som råmateriale til nye ting :-)

Flott å lære ungene gode holdninger til gjenbruk :-)

Husker at jeg pleide å hjelpe bestemor å rekke opp gamle gensere når jeg var lita, så jeg har en del mariusgensere på samvittigheten også :-)

Anonymous poster hash: 68faf...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være ny her. :velkommen:

Nei. Jeg har vært her en stund. De aller fleste bidragene her inne er forståelige, selv om jeg ikke er enig i alt. Å si at fargen lilla er en "trend" en er lei av er latterlig, og det latterligste jeg har lest her inne (i tråden).

Apropos lilla.. Hva i alle dager er greia med at folk kler seg i lilla hver dag i desember? Jeg har sett noen legge ut bilder hver dag på Facebook av sitt lilla antrekk. De har ikke kun ett lilla element på seg. Nei, alt skal være lilla. Hvorfor?

Anonymous poster hash: 23b63...44e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse korte, tynne boble/dunjakkene med smale felt som alle går med for tida er jeg utrolig lei av. Spesielt har jeg merket meg at damer på 50+ synes å like dem veldig godt. Har tydeligvis blitt en del av deres uniform, og de kler gjerne opp mannen sin i en maken. Og allerhelst skal de visst ha en grell farge.

Bilde? Kan ikke helt sette fingeren på hvilken jakketype som er kort og har smale felt og grell farge, men med et bilde blir det nok åpenbart.

Edit: er det slike?

Endret av Noope
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er igrunnen litt lei av dette spesielle skjerfet alle går med for tiden. Og da gjerne i burgunderrødt.

Tenkte på dette skjerfet her: http://www.minmote.no/#!/artikkel/22928856/slik-faar-du-skjerfet-alle-droemmer-om-paa-budsjett

Anonymous poster hash: 227b3...084

Slike skjerf har jeg brukt i 25 år i forskjellige farger. De er helt vanlige og ikke spesielle i det hele tatt, heller kjedelige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...