Gå til innhold

Desperate housewives season 8


xavi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom ingen ny episode idag. Neste episode kommer 4 desember.

Æsj. Hadde gledet meg til i kveld. Hvorfor tar de alltid pauser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Hadde gledet meg til i kveld. Hvorfor tar de alltid pauser?

Ja, jeg også! Heldigvis har jeg andre serier jeg ser på også.. Aner ikke hvorfor de tar så mange pauser. De må jo miste seere av det også! Men etter den episoden som kommer nå blir det en til pause på en mnd eller noe =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Hadde gledet meg til i kveld. Hvorfor tar de alltid pauser?

Det er helt sikkert pga Thanksgiving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sett alle åtte episodene som ligger ute på nettet, på tre dager. Litt av et liv jeg har :filer: Men sånn er det, man må bare elske FF! Vil ha mer, vil ha mer, vil ha mer :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med bildet som Susan malte, hva var vitsen med det? Gjorde de det for at de skal kunne avslutte serien? Er visst bare 3 episoder igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med bildet som Susan malte, hva var vitsen med det? Gjorde de det for at de skal kunne avslutte serien? Er visst bare 3 episoder igjen

Sikker på det? Har leita litt rundt jeg også. Og står forskjellig overalt. Skal jo være en pause nå etter neste episode, som det pleier på amerikanske serier. Og da pleier de dele opp sesongen. Så trur hvertfall det blir over 18 episoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med bildet som Susan malte, hva var vitsen med det? Gjorde de det for at de skal kunne avslutte serien? Er visst bare 3 episoder igjen

Skjønner ikke hvordan de skal klare å avslutte alt på tre episoder. Må vel få svar på alt også. Det er for mange løse tråder til at det kan nærme seg en avslutning nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vanlig sesong er på 23 til 24 episoder, bare så det er sagt. Hvor mange det blir i denne sesongen er såvidt jeg vet ikke avgjort enda, men jeg tipper på 24 episoder.

Grunnen til at det er så mange pauser, er både på grunn av alle høytidene, men også for at de skal klare å spre 23-24 episoder på et tidsrom fra september til mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det utrolig spennende altså! også måtte de jo selvfølgelig ta en pause til 4 desember. Det er jo ganske typisk! :gjeiper:

Blir vel bare et par episoder til før de tar juleferie da! Hehe...

Håper virkelig det blir 23 eller 24 episoder. Enig i at de ikke kan få avsluttet alt på et par episoder til, er jo så mye vi ikke har fått svar på.

Får vel bare vente i spenning til 4 desember da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fremdeles så venter jeg i spenning! arg, irriterende å vente, men nå er det da ikke så utrolig lenge til søndag da :) hehe, er da veldig utålmodig, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk og pris at jeg fant denne tråden, jeg har akkurat sett episoden fra søndag, og trodde hele serien endte sånn! Vi må jo få vite om Bree trykket på avtrekkeren eller ikke, og om Tom og Lynette finner sammen igjen, og om Susan drar til NY. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende episode idag! Da er det bare og vente i spenning til 8 januar.

Nei :kjefte::kjefte:

Men ja, veldig spennende episode!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk og lov at jeg kom over denne tråden. Er så forelsket i den serien og synes det er trist at de er i sin siste sesong. Hvilken nettside er det dere ser siste sesong? Klarer ikke å vente til den kommer på tv her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan er så utrolig irriterende. Likte så godt når Mike sa at flyttet hun til NY så gjorde hun det alene. Hvorfor er Gaby sur på Bree egentlig? Hun er da ikke i posisjon til det hun. Og Lynette, jeg liker ikke henne, Tom fortjener bedre, så håper ikke de finner tilbake til hverandre. Han kunne ikke reise bort en helg liksom? Blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan irriterte meg litt nå den siste episoden. At det går ann. Hjelper jo ikke bare å rømme. Spennende å se hva som skjer med Bree! Liker hun så utrolig godt så håper virkelig ikke hu skyter seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...