Gå til innhold

Desperate housewives season 8


xavi

Anbefalte innlegg

25. september er det premiere på den åttende og siste sesongen av frustrerte fruer i usa. Noen som har gjort seg opp noen tanker om hva de ønsker å se? Hvilke rollefigurer vil dere se mer av osv?

Jeg gleder meg, jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, de har desverre sagt at det er den siste sesongen de kommer til å lage..

Synes det er fryktelig trist, er jo en av mine favorittserier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, blir det den siste? : -( Jeg gleder meg iallefall, og jeg kommer garantert til å se på nettet istedetfor å vente på at det kommer til Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det helt sikkert at de skulle stoppe etter sesong 8 da?

Jeg leste at de hadde planlagt 10, men at de vurderte å gi seg etter 8.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må dere setter spoilere i spoilervindu!

[spoiler*]

Some hidden text

[/spoiler*]

Fjern * og skriv spoileren der det står "some hidden text".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sesong åtte er den aller siste sesongen dessverre :tristbla:

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/bekrefter-slutten-for-frustrerte-fruer-3553860.html

Så episode 1 igår, klarer heller ikke vente til det kommer til Norge! Dette kommer nok til å bli en spennende å bra siste sesong :-) Bare så ufattelig synd at det er over etter denne sesongen :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sesong åtte er den aller siste sesongen dessverre :tristbla:

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/bekrefter-slutten-for-frustrerte-fruer-3553860.html

Så episode 1 igår, klarer heller ikke vente til det kommer til Norge! Dette kommer nok til å bli en spennende å bra siste sesong :-) Bare så ufattelig synd at det er over etter denne sesongen :trist:

Æsj :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte første episode godt! Synes de er gode til å holde på spenningen i denne serien. Noen som vet sikkert om dette er siste sesong eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er så forferdelig synd at Tom og Lynnette skal separeres :(

Ja det synes jeg også, de ga meg nesten en grunn til å tru at man kan ha en virkelig kjærlighet resten av livet. Men håper de finner tilbake til hverandre igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har sett episode 2 enda da? :-) så den idag jeg, veldig bra og veldig mange nye overaskelser :-) Hva synes folk om episode 2 da, og hva trur vi skjer fremover? :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Stakkars Bree. :tristbla: Jeg holder en knapp på at det egentlig ikke er Chuck som står bak noe av det, vi er tross alt bare i episode 2. Men han nye naboen, han må det jo være noe muffens med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper virkelig ikke det er Chuck jeg heller.. Liker han egentlig litt, virker jo ikke som han har noen baktanker sånn egentlig. Men er vel meningen vi skal være litt forvirret :) hehe.. Ja når det gjelder han nye naboen så er det noe som ikke stemmer, blir spennende å se grunnen til at han egentlig har flyttet dit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere setter spoilere i spoilervindu!

[spoiler*]

Some hidden text

[/spoiler*]

Fjern * og skriv spoileren der det står "some hidden text".

Godt gjort å spoile når man følger episodene ettersom de sendes i USA, syns du ikke? :fnise:

Les overskriften på nytt, denne tråden handler om sesong 8.

-

Jeg merker at jeg er utrolig lei Susan. Hun krisemaksimerer alt og er generelt en sliten person. Liker heller ikke Lynette noe særlig. Kanskje et tegne på at serien bør avsluttes selv om jeg egentlig elsker den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...