Gå til innhold

Samojed


Gjest Taxi

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet flere oppdrettere som jeg synes virker seriøse, flinke, har fine hunder og som vektlegger det samme som jeg synes er viktig i avl; gemytt, temperament, helse og bevegelse. Men noe som også er viktig før man velger oppdretter er valpekjøperes erfaring med oppdretteren. Dere som har kjøpt samojedvalp, og vil dele erfaringer med oppdretter, send meg gjerne en PM!! Jeg har fått kontakt med Aquasam og Rajuma. Synes de begge virker utrolig bra, og flotte hunder har de også :)

Endret av Taxi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg driver ikke med hund selv, men jeg jobber med hun som har oppdrettet Rajuma. Og det vil jeg bare si - at hun er den mest dedikerte hundeeieren jeg har møtt noen gang! Hun har utrolig peiling, holder kurs for andre hundeeiere og "lever for" hundene sine 100%. Hun har med hundene sine i blant, og de er utrolig velholdte og veloppdragne. Ser virkelig ut som LYKKELIGE hunder! Også så søte :) Når det gjelder avlingen hennes så er hun veldig nøye med dette også, vet hun reiser til Danmark/Sverige osv for å pare, slik at hun får de beste hannhundene. Er også veldig flink til å følge opp valpene og valpeeierne etterpå.

Ble mye skryt det her, men det er faktisk sannheten :) Tror Rajuma kan anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg driver ikke med hund selv, men jeg jobber med hun som har oppdrettet Rajuma. Og det vil jeg bare si - at hun er den mest dedikerte hundeeieren jeg har møtt noen gang! Hun har utrolig peiling, holder kurs for andre hundeeiere og "lever for" hundene sine 100%. Hun har med hundene sine i blant, og de er utrolig velholdte og veloppdragne. Ser virkelig ut som LYKKELIGE hunder! Også så søte :) Når det gjelder avlingen hennes så er hun veldig nøye med dette også, vet hun reiser til Danmark/Sverige osv for å pare, slik at hun får de beste hannhundene. Er også veldig flink til å følge opp valpene og valpeeierne etterpå.

Ble mye skryt det her, men det er faktisk sannheten :) Tror Rajuma kan anbefales på det varmeste!

Takk skal du ha MzS. Det er gull verdt å få sånne meldinger fra utenforstående, få bekreftet at den magefølelsen man sitter med er riktig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...