Gå til innhold

Sier han har fått seg dame, men er allikevel usikker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har drevet med en mann i flere måneder, og vi har det veldig bra når vi er sammen. Men det er noe her som ikke stemmer.. Han går rundt og sier til sine kompiser at han har fått seg dame, noe han og jeg ikke har kommet frem til. Da jeg tok opp dette med han, spurte han om jeg ikke syntes det var koselig. Men i tillegg fortalte han at han var usikker på hva han ville, da han ikke har hatt kjæreste før og at han ikke hadde vært borti "sånne damer som meg". Jeg ble sint og sa at han ikke kunne finne på å gå rundt og si at han har fått seg dame, da han faktisk er usikker! Kan noen her seriøst forklare meg hva greia er?!

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kan nok ikke forklare hva "greia er". Du må snakke med ham.



Anonymous poster hash: 8d4c5...5f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere?

Anonymous poster hash: bff54...d04

Midten av 20-årene.

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan nok ikke forklare hva "greia er". Du må snakke med ham.

Anonymous poster hash: 8d4c5...5f3

Ikke veldig lett å snakke med en som foretrekker å gråte, fremfor å prate.

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vell være at han så reaksjonen og sa han var usikker som grunn til det?

Hm, forklar?

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midten av 20-årene.

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Ikke veldig lett å snakke med en som foretrekker å gråte, fremfor å prate.

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Men han vil vel snakke etter at han er ferdig med å gråte?

Anonymous poster hash: bff54...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig lett å snakke med en som foretrekker å gråte, fremfor å prate.

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Send ham til psykolog og si dere kan revurdere forholdet når han har jobbet med seg selv. Han har problemer dersom dette er tilfelle.

Anonymous poster hash: 8d4c5...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han vil vel snakke etter at han er ferdig med å gråte?

Anonymous poster hash: bff54...d04

Joda, men det kommer dessverre tydelig frem at han ikke har vært borti damer før, og at han (som mange andre) har problemer med å snakke om følelser..

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det kommer dessverre tydelig frem at han ikke har vært borti damer før, og at han (som mange andre) har problemer med å snakke om følelser..

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Det kommer med alderen. Vær tålmodig med ham. Dersom du er glad i ham høres ikke dette ut som et problem som bør velte lasset.

Lykke til.

Anonymous poster hash: bff54...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer med alderen. Vær tålmodig med ham. Dersom du er glad i ham høres ikke dette ut som et problem som bør velte lasset.

Lykke til.

Anonymous poster hash: bff54...d04

Det høres jo fornuftig ut, men hvor lenge skal man vente på at noe sånt skal ordne seg?

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer med alderen. Vær tålmodig med ham. Dersom du er glad i ham høres ikke dette ut som et problem som bør velte lasset.

Lykke til.

Anonymous poster hash: bff54...d04

Det høres jo fornuftig ut, men hvor lenge skal man vente på at noe sånt skal ordne seg?

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er for umoden...

Mye kan jo tyde på det, men han er jo over 20 år!

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, forklar?

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Virker jo som om du var sinna når du tok det opp. Han sa jo "er ikke det bra da?". Hvis du da viste tegn til å være litt aggressiv, så kan det hende han slang på det for å være på din side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Virker jo som om du var sinna når du tok det opp. Han sa jo "er ikke det bra da?". Hvis du da viste tegn til å være litt aggressiv, så kan det hende han slang på det for å være på din side.

Sint var kanskje å overdrive, men jeg reagerte jo på at han itillegg var usikker..

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sint var kanskje å overdrive, men jeg reagerte jo på at han itillegg var usikker..

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Altså hvis du fremsto som skuffet, sint, aggresiv etc så er utfallet det samme. Det kan forklare hvorfor han i tillegg la til "men jeg er usikker". Hadde du møtt han med glede, en klem osv når han hadde sagt at han hadde fått seg dame/deg, så hadde nok den "usikker" delen aldri blitt sagt.

Det er jo litt merkelig at jenta man holder på med skal reagere på en negativ måte når han kanskje hadde tolket det dit hen at dere kunne defineres som sammen. Ikke rart usikkerheten kommer på et slikt tidspunkt.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hvis du fremsto som skuffet, sint, aggresiv etc så er utfallet det samme. Det kan forklare hvorfor han i tillegg la til "men jeg er usikker". Hadde du møtt han med glede, en klem osv når han hadde sagt at han hadde fått seg dame/deg, så hadde nok den "usikker" delen aldri blitt sagt.

Det er jo litt merkelig at jenta man holder på med skal reagere på en negativ måte når han kanskje hadde tolket det dit hen at dere kunne defineres som sammen. Ikke rart usikkerheten kommer på et slikt tidspunkt.

Men problemet er at han sa at han var usikker FØR jeg reagerte litt kvasst og sa at han ikke kunne gå rundt å si det.

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men problemet er at han sa at han var usikker FØR jeg reagerte litt kvasst og sa at han ikke kunne gå rundt å si det.

Anonymous poster hash: 205fa...8b8

Det handler jo om signalene dine også. Så han at du ikke helt likte det, så har det ikke noe å si når du virkelig reagerte på det. Han kan ha sett at du ikke gav ut de signalene på det som han håpet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...