Gå til innhold

Vil en mann normalt si det hvis han er interessert i forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest krokodillen

Ja, eg tror kanskje eg ska ha litt is i magen :) det var han som var mest pågående, og det lot meg sjarmere, og når han plutseligt blir stille da, så har jeg nok bare fått en reaksjon, det er jo ikke alltid like kult når når føler at du blir avvist.....Jeg har jo sagt at jeg fortsatt er interessert i han, så det er egentlig litt opp til han nå, syns jeg. Kanskje jeg burde sendt han han en melding, men magefølelsen min sier noe annet,

det skader ikke å sende han en melding ( med mindre du har sendt 20 mld på to timer da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare spør han om hva han tenker at dere er eller skal bli eller noe... ikke begynn med facebook, ta en ting om gangen.



Anonymous poster hash: 6a435...107
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare spør han om hva han tenker at dere er eller skal bli eller noe... ikke begynn med facebook, ta en ting om gangen.

Anonymous poster hash: 6a435...107

hehe....jeg har ikke sendt han melding på lenge, så jeg kan jo si at jeg har blitt stille jeg og. Ble usikker når han ble stille, for han bare svarte på det som jeg spurte om de siste gangen vi skrev med hverandre, og det er og ofte et tegn på at han kanskje ikke er så interessert som han var i begynnelsen, for da tikket det inn meldinger fra han hele tiden :) Men jeg vet og at han har en jobb som han ikke trives så mye i, så om han har mye å tenke på for tiden, så kan det og være en grunn for at han ikke skriver lengre. Jeg er ikke så mye pålogget og aktiv på facebook, men når jeg først er der, så merker jeg jo at han logger seg fort av, når jeg kommer innpå....ikke sikkert det betyr noe da, prøver ikke å legge så mye i det :) Og jeg spurte jo hva han tenkte når jeg skrev at jeg ville møtes igjen, og da skrev han jo at han ville møte meg og, så hvis han ikke mente det, så syns jeg jo egentlig at det er veldig feigt å ikke kunne være ærlig å bare si det som det er, for det må jo være det enkleste, enn å "lure" folk til å tro noe annet?! men men.....jeg skal gi det litt tid, så får jeg bestemme meg for om jeg sender han en melding, eller bare går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook!?!?!? Min sivilstatus har aldri vært og skal aldri offentliggjøres på Facebook. Tenker bare på de gangene det har blitt slutt, om jeg skulle endret status fra "in a relationship with xxx" til "is not single", og observert alle kommentarer fra folk osv. Ser dette til stadighet, det er så latterlig!



Anonymous poster hash: 55c9f...143
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"is not single"

Anonymous poster hash: 55c9f...143

"is now single", skulle det stå.

Anonymous poster hash: 55c9f...143

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en mann ganske lenge nå. Jeg er redd for å bli såret så jeg tør ikke å fortelle han at jeg ønsker at vi skal sette status som forhold på facebook.

For normalt sett så skulle jeg jo tro at han hadde sagt det hvis han ville at vi skulle være par?

Eller? Hvilke erfaringer har dere med sånnt?

Anonymous poster hash: 50ed8...6af

Jeg kan skjønne at du vil ha en bekreftelse fra ham om at dere endelig er et par, men er det nødvendig å fortelle facebook om det? Så vil jeg også si at det er viktig å være åpen med sin partner om det du tenker, så jeg synes ikke du skal ha noe terskel for å snakke med ham om forholdet deres og facebookstatus. Hvis ham ikke takler å snakke om det, så er han ikke verdt et forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Jeg lurer på om der ute kan gi meg et råd og to?!

Jeg møtte en gutt for 5-6 uker siden, og vi kunne chatte 4-5 timer daglig, gjennom hele dagen. Den deilige følelsen og kriblingen jeg fikk hver gang det tikket inn en melding eller snap var helt fantastisk. Han bor forresten i en annen by enn meg, men ikke lange reisen. Vi har møttes og. Og han hadde de samme kriblingene som meg, og smilte hver gang han fikk n melding eller snap fra meg, og sa at han aldri hadde følt det sånn før. Han var rett å slett fantastisk, og jeg ble sjarmert av ham. Skal litt mye til for å sjarmere meg, og jeg slipper ikke menn så fort innpå meg, pga av tidligere forhold, der jeg har blitt veldig såret.

Men nå har han blitt veldig stille, og jeg har gitt han sjansen på å vær ærlige med meg, om hva han vil med dette, for jeg har sagt at jeg vil mer. Han sa at han ville møte meg igjen, og at han er alltid ærlig og sier det som det er. Så da gav han jo meg et håp. Men hvorfor har han da plutselig blitt stille? Har han ombestemt seg? Jeg har ikke skrevet til han heller, for jeg føler det ikke er så mye mer jeg kan gjøre, nå som han vet hva jeg vil. Jeg er ikke den som pøser på med masete meldinger, det blir for desperat. Skal jeg bare få han ut av systemet mitt, og gå videre? Noen som har gode råd til meg? Klarer liksom ikke helt å gi slipp heller :(

Du har det litt som meg. Jeg merker at daten min kan bli stille i lengre tid. Det var han ikke helt i starten. Men jeg pleier ofte å ikke klare å holde kjeft... og innleder samtalene med han hver dag omtrent på meldinger. Regner med at hvis han ikke er interessert så slutter han å møte meg, eller sier ifra. Han møter meg fortsatt jevnlig, og når vi møtes er det han som oftest tar intiativ til å kysse. Så dermed så mener jeg at det ikke er galt av meg å ta som oftest intiativ på det skriftlige plan. ;)

Men jeg har spurt flere ganger om han ikke er interessert, men han sier det samme: at han er interessert. Er ikke lett sånne ting. Man blir litt frustrert....

Anonymous poster hash: 50ed8...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt til han at hvis han driver på med flere så får han kaste meg ut av fb. For jeg håper at vi kun forholder oss til hveandre, til det er avsluttet. Da ba han meg slappe av, og sa at han har bare holdt seg til meg. Så får håpe det stemmer. Men jeg kjenner at jeg har en viss sprerre fra å si ifra om at jeg ønsker et forhold med meg. Han står som singel på facebook, men jeg merker ingen flørting på siden hans, og det ser ut til at han gjerne kun holder seg til meg. Det er litt av personen og. Hadde han oppført seg litt anderledes enn han gjør, så hadde det vært lettere å komme innpå forhold med han.



Anonymous poster hash: 50ed8...6af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vits i å tenke over sosiale medier. Hvordan dere er og har det sammen er det som betyr noe. :) En status betyr ingenting, utover "Vi lever i dag i et teknologisk univers av ting å tenke på, så facebook er viktigere enn hvordan vi har det sammen!.

Anonymous poster hash: 5e51c...424

Nei, jeg hadde blitt ytterst mistenksom hvis jeg var sammen med en fyr og det ikke en gang stod "i et forhold" inne på FB-profilen hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jeg håper at vi kun forholder oss til hveandre, til det er avsluttet.

Du håper at dere kun forholder dere til hverandre til det er avsluttet?

Du kan jo ikke være særlig investert i forholdet selv, hvis du regner med at det tar slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde blitt ytterst mistenksom hvis jeg var sammen med en fyr og det ikke en gang stod "i et forhold" inne på FB-profilen hans.

Det er sant. Jeg synes det er rart hvis noen ikke kan skrive forholdstatusen sin på facebook. For hvis en person er fornøyd med forholdet sitt, så vil jo det kunne stå skrevet, uten problem vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Jeg synes det er rart hvis noen ikke kan skrive forholdstatusen sin på facebook. For hvis en person er fornøyd med forholdet sitt, så vil jo det kunne stå skrevet, uten problem vel...

Godt poeng.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg ser at noen har fjernet forholdsstatusen sin er det som regel fare på ferde. Da er det noe som er i ferd med å ryke. Ja jeg skjønner ikke hvordan folk her inne kan lage spørsmål om hvorfor man nødvendigvis absolutt må ha en status på facebook. Da virker det jo som om de er enten naive eller løse. Fælt å si men sånn oppfatter jeg dem ;). Er man i et forhold så kan det fint stå på fb men man trenger ikke å indikere det med masse kyssebilder osv. Men det burde stå på statusen i disse dager ;)

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du må diskutere det med ham. Noen menn vil ta opp temaet selv (hvorvidt dere treffer andre) eller t.o.m. introdusere deg som sin partner til venner og familie - da er det jo tydelig.

Veldig ofte vil de ikke det, fordi mange (ikke alle) menn er mindre interessert i eller har mere krav for å gå inn i et forhold enn jenter er (igjen, ikke alle). Dersom du t.o.m. har sex med ham og gir ham alle fordelene ved et forhold, vil han ofte bare beholde status quo der han har mulighet til å treffe andre. Og hvorfor ikke? Han får i pose og sekk.

Dere er ikke mer sammen om du ikke tar samtalen og hvis du vil ha et forhold har du ikke annet valg enn å ta det opp. Ja du risikerer å bli såret men oddsene for det er sterkere jo lenger du venter.

Og det er ingenting som er gratis her i livet, du vinner ikke uten å satse. Avvisning er også en del av livet.

Bare snakk med ham.



Anonymous poster hash: 58c08...7af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det litt som meg. Jeg merker at daten min kan bli stille i lengre tid. Det var han ikke helt i starten. Men jeg pleier ofte å ikke klare å holde kjeft... og innleder samtalene med han hver dag omtrent på meldinger. Regner med at hvis han ikke er interessert så slutter han å møte meg, eller sier ifra. Han møter meg fortsatt jevnlig, og når vi møtes er det han som oftest tar intiativ til å kysse. Så dermed så mener jeg at det ikke er galt av meg å ta som oftest intiativ på det skriftlige plan. ;)

Men jeg har spurt flere ganger om han ikke er interessert, men han sier det samme: at han er interessert. Er ikke lett sånne ting. Man blir litt frustrert....

Anonymous poster hash: 50ed8...6af

Mannfolk skal ikke alltid være lette å skjønne seg på :-) men jeg er nok ikke så våglige som deg....går litt i tenkeboksen, og sitter heller å lurer på hvorfor han ikke tar kontakt lengre, så han var så ivrig å flink på å sende meldinger før, og da tenkte ikke jeg så mye over det, og syns det lettere å sende han melding og :-) men når han har vært kort i meldingene, og blir stille, så bør jeg ta det som et hint og, han vet jo at jeg er interessert :-) venninnene mine har rådet meg til å la være å sende han melding, og magefølelsen min sier det samme, men som sagt jeg får jo ikke svar hvis jeg ikke hiver meg ut i det å sender an en melding. Ikke vits å bruke energi på noen som ikke er interessert heller :) blir bare så frustrert når jeg endelig treffer en som jeg virkelig liker, og som egentlig ikke har avvist meg helt, selv om jeg føler meg avvist akkurat nå :) men men....eg kan jo smøre meg med litt tålmodighet, kan jo hende han er i tenkeboksen og plutselig så tikker det inn en melding, lov å håpe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk skal ikke alltid være lette å skjønne seg på :-) men jeg er nok ikke så våglige som deg....går litt i tenkeboksen, og sitter heller å lurer på hvorfor han ikke tar kontakt lengre, så han var så ivrig å flink på å sende meldinger før, og da tenkte ikke jeg så mye over det, og syns det lettere å sende han melding og :-) men når han har vært kort i meldingene, og blir stille, så bør jeg ta det som et hint og, han vet jo at jeg er interessert :-) venninnene mine har rådet meg til å la være å sende han melding, og magefølelsen min sier det samme, men som sagt jeg får jo ikke svar hvis jeg ikke hiver meg ut i det å sender an en melding. Ikke vits å bruke energi på noen som ikke er interessert heller :) blir bare så frustrert når jeg endelig treffer en som jeg virkelig liker, og som egentlig ikke har avvist meg helt, selv om jeg føler meg avvist akkurat nå :) men men....eg kan jo smøre meg med litt tålmodighet, kan jo hende han er i tenkeboksen og plutselig så tikker det inn en melding, lov å håpe ;-)

Jeg er ikke så vågal jeg heller. Jeg prøver å lese mannen før jeg tør å komme innpå forhold. Man kan lese litt på han om det er rett å komme innpå forhold. Hvis han oppfører seg som en fuckfriend, så er det ganske vanskelig å komme på tema : forhold. Vi er nok flere om er redd for å få ordene slengt imot oss. Det er ikke lett med avvisende ord heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg føler det er noe mellom oss og vil ha et forhold tar jeg det opp før eller siden ja. De gangene jeg ikke sier noe har jeg somregel ikke følelser eller føler at det vi har sammen er useriøst.

Anonymous poster hash: 0fb58...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg føler det er noe mellom oss og vil ha et forhold tar jeg det opp før eller siden ja. De gangene jeg ikke sier noe har jeg somregel ikke følelser eller føler at det vi har sammen er useriøst.

Anonymous poster hash: 0fb58...51b

Ja, det er jo greit :-) men når vi bare har datet litt, og ja, vi har god kjemi, så blir det litt fort å snakke om forhold. Han er blitt stille i meldinger, og samme hvor trist og forvirrende det er, så tar jeg et hint. Eg er nok bare nødt til å glemme han, en gutt skriver når han er interessert. Og jeg vil helle ha en som gir meg like mye oppmerksomhet og er ærlig med meg, enn en som bare blir stille. Han hadde sjansen til å være ærlig med meg, og han valgte å la være, og sa han ville møte meg igjen. Og så går han i stillekroken?! Ja, kanskje han ble litt redd, og kanskje han skriver igjen.....men tror ikke jeg skal sitte å holde pusten :-) syns ingen fortjener å bli behandlet sånn, verken jenter eller gutter. Spesielt når en har har vært åpen og ærlig, da bør en helle si det som det er, og ikke gi den andre håp! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Ja, det er jo greit :-) men når vi bare har datet litt, og ja, vi har god kjemi, så blir det litt fort å snakke om forhold. Han er blitt stille i meldinger, og samme hvor trist og forvirrende det er, så tar jeg et hint. Eg er nok bare nødt til å glemme han, en gutt skriver når han er interessert. Og jeg vil helle ha en som gir meg like mye oppmerksomhet og er ærlig med meg, enn en som bare blir stille. Han hadde sjansen til å være ærlig med meg, og han valgte å la være, og sa han ville møte meg igjen. Og så går han i stillekroken?! Ja, kanskje han ble litt redd, og kanskje han skriver igjen.....men tror ikke jeg skal sitte å holde pusten :-) syns ingen fortjener å bli behandlet sånn, verken jenter eller gutter. Spesielt når en har har vært åpen og ærlig, da bør en helle si det som det er, og ikke gi den andre håp! :-)

Edit: jeg trodde du var TS, litt forvirrende med en ny "tråd" inne i en eksisterende tråd ;)

Endret av ashanti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: jeg trodde du var TS, litt forvirrende med en ny "tråd" inne i en eksisterende tråd ;)

Hehe :-D Jeg er ny her, skulle prøve å lage ny tråd ;-) men det er nok noen andre du mener....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...