Gå til innhold

Første date. Første kyss?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HowardRoark

Det skal være litt forvirrende, dating er forvirrende. haha neida.

Jeg ble forvirret her selv, så da svarer jeg bare på det siste.

Det negative ved at han kysser meg:

er at etter min erfaring så er det flere gutter som tar feil av "stemningen", så hvis jeg mot slutten av daten ikke er særlig interessert og har planer om å kutte han ut. Så blir det veldig dumt for hans del å kysse meg (For da blir han avvist.)

Det andre er at hvis jeg i utgangspunktet egentlig er litt interessert, så bygger han opp stemningen ved å ikke kysse meg så tidlig. Da blir jeg mer usikker på hvor jeg har han og dette gjør i alle fall meg mer interessert.

Det tredje er at jeg liker å kjenne folk litt bedre enn å ha snakket med dem en kveld før de kysser meg. Syntes bare det er for tidlig. (det skal legges til at jeg ikke legger noe særlig i et kyss egentlig, men hvis det er noe jeg håper skal gå noe sted så syntes jeg det er artigere å vente litt lenger enn første daten.)

Men ingen regler uten unntak ;)

Ok. Respekterer selvsagt om noen synes det er for tidlig.

Ja, det kan være godt mulig at de personene som har kysset meg på første date, gjorde det fordi de så på meg som mer enn en "fuckfriend". Jeg tenkte at de så på meg som "fuckfriend" og da stakk jeg. Og så skriver noen av de på meldinger om at de liker meg og følte at de hadde truffet på kvinnen i sitt liv. Mens jeg tror de lyver for å få sex. Men vet at jeg mulig tar helt feil. Og at det er bare meg som er kritisk.

Så siste personen jeg møtte da gjengjeldte jeg kysset, fordi jeg følte at han var utrolig tiltrekkende. Klarte ikke å motstå det. Men samtidig har jeg skaffet meg en lidelse i at jeg er veldig redd for hvor jeg står nå. Om han egentlig bare player meg, eller ikke.

Men er man venner lenge med en person så kan det også være vanskelig og bli kunstig når man først skal ta sitt første kyss....

Er ikke lett det der :)

Jeg tror det er en heuristikk du skal legge av deg. Det eneste du kan lese ut av slik oppførsel er at han har lyst til å kysse deg og at han er rimelig selvsikker. Ingen av de impliserer at han er en 'player', men det utelukker det selvsagt heller ikke.

Jeg misliker ordet 'playe'. Kan vi finne et annet ord her? Vi burde kunne bruke norske ord som beskriver bedre hva vi mener.

Mener du at du er redd han holder deg for narr? Eller lyver om intensjonene sine?

Personlig går jeg i utgangspunktet ikke en gang på en 'date' med en kvinne uten at hun har potensiale for et forhold. Unntaket er om jeg selv blir invitert eller om det er en jente jeg kanskje har truffet på byen og det var god stemning.

Det er alltid emosjonell risiko involvert i slike situasjoner. Overtenker du dette kan det fort bli slitsomt for dere begge.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem vet. Det kommer nok fram etter hvert :)

Vi er jo engstelige for å bli såret, og da blir man jo ofte redd og usikker.

Her nord i Norge så virker det som om mange har sex først, så blir de kjent etter på.

Litt uvant.

Helt sant... Det er det som er så kjedelig på en måte. Det har blitt en vane for mange å ha sex for forhold, og dersom man ikke vil det så kan man risikere å bli dumpet. Egentlig så bør man ha sex etter at man blir kjent, for da kjenner man hveandre og da blir ikke personlighet en dumpefaktor. Men hvis man har sex før, så kan en som er en player foreks si: Vi er så forskjellige som personligheter, derfor går jeg... Så med å ha sex tidlig så er det en risiko å ta. Men samtidig så er jo det dette med tiltrekning. Og det er vanskelig å holde tilbake når man virkelig er tiltrukket av en person som prøver seg. Veldig vanskelig.

Dypt tungekyss er for mange mer spesiellt enn sex. For kyss blir ofte sett på som kjærlighet. Mens sex blir sett på som noe man kan ha og thats it. Men for meg er begge deler intimt: Både kyss og sex er intimt, men jeg regner med at når mannen velger å kysse meg så er det mer i luften enn bare noe tull. Hope so.... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Respekterer selvsagt om noen synes det er for tidlig.

Jeg tror det er en heuristikk du skal legge av deg. Det eneste du kan lese ut av slik oppførsel er at han har lyst til å kysse deg og at han er rimelig selvsikker. Ingen av de impliserer at han er en 'player', men det utelukker det selvsagt heller ikke.

Jeg misliker ordet 'playe'. Kan vi finne et annet ord her? Vi burde kunne bruke norske ord som beskriver bedre hva vi mener.

Mener du at du er redd han holder deg for narr? Eller lyver om intensjonene sine?

Personlig går jeg i utgangspunktet ikke en gang på en 'date' med en kvinne uten at hun har potensiale for et forhold. Unntaket er om jeg selv blir invitert eller om det er en jente jeg kanskje har truffet på byen og det var god stemning.

Det er alltid emosjonell risiko involvert i slike situasjoner. Overtenker du dette kan det fort bli slitsomt for dere begge.

:)

Vet... Det som jeg ikke fatter er at jeg har møtt en del menn, og jeg klarer aldri å kartlegge om jeg er attraktiv nok for en mann eller ikke. Greit: noen sier at de vil ha forhold med meg, men da tror jeg at de er desperate. Mens de jeg selv er interessert i kan være tyngre å komme innpå , men de viser enormt engasjement i starten ihvertfall. Så jeg får som regel høre at jeg er en pen og attraktiv dame av de fleste, men ... jeg kommer meg aldri i mål med å finne ut av dette med kjærligheten ser det ut til.

Håper på å finne ut, og håper på at den fyren jeg har datet mener noe med kyssene hans. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Når jeg kysser en jente første kvelden jeg møter henne kommer det i hvert fall ikke som lyn fra klar himmel. Det vil si, det kan hende det gjorde det tidligere noen ganger, men jeg er mye flinkere nå.

Forrige date jeg var på foregikk omtrent slik:

1. Tinder. Tekstet frem og tilbake et par kvelder. Sa hun burde komme og besøke meg. Hun sa hun ikke kom hjem til fremmede menn, men at vi gjerne kunne treffes. Jeg gav en konkret invitasjon og vi avtalte tid og sted. Avslutte med å si at hun skulle ta på seg noe sexy.

2. Møtte henne i byen og ga henne en klem.

3. Ruslet en liten runde og stoppet innom en av mine favorittplasser for litt alkoholfri drikke. På vei inn tok jeg henne kanskje lett på skuldrene for å lede henne.

4. Fant en sofa til oss. Her er det kritisk å bli sittende på samme side. Rett over hverandre er intervju og formelt. Rett ved siden av hverandre er mye mer naturlig og gir muligheten for litt berøring.

5. Lett og rolig prat. Latter og høye punkter i samtalen er perfekt til lette berøringer på skuldre og lår. Men lette altså. Ikke tafsing. God øyekontakt og en vennlig energi. På slutten av møtet vårt synes jeg hun så veldig avslappet ut og det så nesten ut som hun var klar til å kysse meg, men jeg ville ikke forhaste meg. I tillegg var det en offentlig plass.

6. Ute på gaten igjen gikk vi noen meter før jeg strekte ut hånden min og tok hennes. Fingrene rundt hverandre. Smilte til henne, men fortsatte å gå og snakket vanlig. Tok etter hvert hendene mine rundt skuldrene hennes og dro henne nærmere.

7. Stoppet ved et hjørne og plasserte henne foran meg. Følte at vi hadde et lite øyeblikk. Smilte til henne som til et barn og nærmet meg leppene hennes. Hun møtte meg.

Spurte om hun synes det var for tidlig. Hun sa nei og smilte. Jeg sa at leppene hennes smakte fantastisk og smilte til henne. Så kysset vi litt til før vi ruslet videre til busstoppet hvor hun tok bussen hjem. Personlig synes jeg dette var helt perfekt. Akkurat slik jeg liker det.

Det er ikke noe snakk om å 'ta en kaffe' her eller være venner. Jeg er ganske tydelig på hva som skjer og skammer meg ikke over at jeg liker og begjærer kvinner. Sier ikke at dette er rett og respekterer selvsagt om andre liker å gå frem i et langt roligere tempo, men tenkte også å illustrere hvordan kysset er noe man bygger opp til helt fra starten av og ikke at man plutselig kaster seg over noen som er uforberedt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Vet... Det som jeg ikke fatter er at jeg har møtt en del menn, og jeg klarer aldri å kartlegge om jeg er attraktiv nok for en mann eller ikke. Greit: noen sier at de vil ha forhold med meg, men da tror jeg at de er desperate. Mens de jeg selv er interessert i kan være tyngre å komme innpå , men de viser enormt engasjement i starten ihvertfall. Så jeg får som regel høre at jeg er en pen og attraktiv dame av de fleste, men ... jeg kommer meg aldri i mål med å finne ut av dette med kjærligheten ser det ut til.

Håper på å finne ut, og håper på at den fyren jeg har datet mener noe med kyssene hans. ;)

Det er ikke alltid lett.

Håper det ordner seg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, HowardRoark, hvordan spør du ut ei jente?

"Skal vi ta en kaffe" kan funke. Og noen ganger ikke. Hvorvidt det er formelt eller ei blir helt situasjonsbetinget.



Anonymous poster hash: 1cce8...775
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HowardRoark

Så, HowardRoark, hvordan spør du ut ei jente?

"Skal vi ta en kaffe" kan funke. Og noen ganger ikke. Hvorvidt det er formelt eller ei blir helt situasjonsbetinget.

Anonymous poster hash: 1cce8...775

Hadde noen seriøse forslag i denne tråden og ønsket gjerne å diskutere alternativer, før moderatorene av en eller annen grunn flyttet den.

Så lenge jeg ikke sier, "Skal vi ta en kaffe?", så er jeg fornøyd. Har ikke noen problemer med å drikke kaffe når jeg møter en jente, men jeg spør aldri "Du? Vi skulle ikke tatt en kaffe da?"

Men jeg kommer på ett unntak. Nå om dagen er jeg en del på skole hvor jeg har både kaffebar og kantine rundt meg. Da kan det være naturlig å spørre om hun vil bli med og ta en kaffe, her og nå.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kysser en jente første kvelden jeg møter henne kommer det i hvert fall ikke som lyn fra klar himmel. Det vil si, det kan hende det gjorde det tidligere noen ganger, men jeg er mye flinkere nå.

Forrige date jeg var på foregikk omtrent slik:

1. Tinder. Tekstet frem og tilbake et par kvelder. Sa hun burde komme og besøke meg. Hun sa hun ikke kom hjem til fremmede menn, men at vi gjerne kunne treffes. Jeg gav en konkret invitasjon og vi avtalte tid og sted. Avslutte med å si at hun skulle ta på seg noe sexy.

2. Møtte henne i byen og ga henne en klem.

3. Ruslet en liten runde og stoppet innom en av mine favorittplasser for litt alkoholfri drikke. På vei inn tok jeg henne kanskje lett på skuldrene for å lede henne.

4. Fant en sofa til oss. Her er det kritisk å bli sittende på samme side. Rett over hverandre er intervju og formelt. Rett ved siden av hverandre er mye mer naturlig og gir muligheten for litt berøring.

5. Lett og rolig prat. Latter og høye punkter i samtalen er perfekt til lette berøringer på skuldre og lår. Men lette altså. Ikke tafsing. God øyekontakt og en vennlig energi. På slutten av møtet vårt synes jeg hun så veldig avslappet ut og det så nesten ut som hun var klar til å kysse meg, men jeg ville ikke forhaste meg. I tillegg var det en offentlig plass.

6. Ute på gaten igjen gikk vi noen meter før jeg strekte ut hånden min og tok hennes. Fingrene rundt hverandre. Smilte til henne, men fortsatte å gå og snakket vanlig. Tok etter hvert hendene mine rundt skuldrene hennes og dro henne nærmere.

7. Stoppet ved et hjørne og plasserte henne foran meg. Følte at vi hadde et lite øyeblikk. Smilte til henne som til et barn og nærmet meg leppene hennes. Hun møtte meg.

Spurte om hun synes det var for tidlig. Hun sa nei og smilte. Jeg sa at leppene hennes smakte fantastisk og smilte til henne. Så kysset vi litt til før vi ruslet videre til busstoppet hvor hun tok bussen hjem. Personlig synes jeg dette var helt perfekt. Akkurat slik jeg liker det.

Det er ikke noe snakk om å 'ta en kaffe' her eller være venner. Jeg er ganske tydelig på hva som skjer og skammer meg ikke over at jeg liker og begjærer kvinner. Sier ikke at dette er rett og respekterer selvsagt om andre liker å gå frem i et langt roligere tempo, men tenkte også å illustrere hvordan kysset er noe man bygger opp til helt fra starten av og ikke at man plutselig kaster seg over noen som er uforberedt.

:)

Hørtes ut som om du hadde en bra date. :)

Veldig artig å høre hvor forskjellige folk er. Jeg hadde ikke kommet på daten engang hvis en fyr etter litt teksting på tinder skrev: "ta på deg noe sexy". Da hadde jeg tenkt at han kun var ute etter sex, og droppet daten haha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Hørtes ut som om du hadde en bra date. :)

Veldig artig å høre hvor forskjellige folk er. Jeg hadde ikke kommet på daten engang hvis en fyr etter litt teksting på tinder skrev: "ta på deg noe sexy". Da hadde jeg tenkt at han kun var ute etter sex, og droppet daten haha.

Det var faktisk en utrolig hyggelig kveld. Kanskje mitt beste første møte. Kommentaren var ikke så alvorlig ment. Tror hun skjønte at jeg spøkte, men samtidig var litt alvorlig.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid lett.

Håper det ordner seg.

:)

Ja jeg håper virkelig det. :). Jeg tror at jo mer man har blitt såret, jo mer verner man seg selv fra å fortelle en ny mann om sine følelser. Jeg burde jo ha tatt opp hva jeg legger i kyss forlengst. Men kysset kom brått på meg. Det var ingen flørting på forhånd før kysset. Vi gikk og pratet, og jeg husker at jeg var usikker på om han var interessert eller ikke, for vi snakket på en måte som man gjør med hvem som helst på gaten. Plutselig så kom det: "Kan jeg få kysse deg, for jeg har så lyst. Jeg liker deg!." Og da tenkte jeg: nok en player.... ! Men jeg får håpe at menn ikke er slik de blir skrevet som på nettet. Det står mye om at menn både kysser og har sex uten følelser. Jeg håper at de kysser med følelser ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som om du hadde en bra date. :)

Veldig artig å høre hvor forskjellige folk er. Jeg hadde ikke kommet på daten engang hvis en fyr etter litt teksting på tinder skrev: "ta på deg noe sexy". Da hadde jeg tenkt at han kun var ute etter sex, og droppet daten

Ja jeg hadde sikkert droppet deg før jeg møtte deg, fordi du skrev: ta på deg noe sexy. Da hadde jeg tenkt at du var en useriøs player ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Ja jeg håper virkelig det. :). Jeg tror at jo mer man har blitt såret, jo mer verner man seg selv fra å fortelle en ny mann om sine følelser. Jeg burde jo ha tatt opp hva jeg legger i kyss forlengst. Men kysset kom brått på meg. Det var ingen flørting på forhånd før kysset. Vi gikk og pratet, og jeg husker at jeg var usikker på om han var interessert eller ikke, for vi snakket på en måte som man gjør med hvem som helst på gaten. Plutselig så kom det: "Kan jeg få kysse deg, for jeg har så lyst. Jeg liker deg!." Og da tenkte jeg: nok en player.... ! Men jeg får håpe at menn ikke er slik de blir skrevet som på nettet. Det står mye om at menn både kysser og har sex uten følelser. Jeg håper at de kysser med følelser ihvertfall.

Du er virkelig glad i ordet, 'player', du?

Høres ikke ut som en 'player' slik du beskriver det. Hva om han faktisk snakker sant?

Er det dårlige erfaringer som gjør at du alltid tror det verste om folk? Er ikke sunt å ha det slik. Vær gjerne litt kritisk og litt på vakt, men ikke overdriv.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som om du hadde en bra date. :)

Veldig artig å høre hvor forskjellige folk er. Jeg hadde ikke kommet på daten engang hvis en fyr etter litt teksting på tinder skrev: "ta på deg noe sexy". Da hadde jeg tenkt at han kun var ute etter sex, og droppet daten haha.

Det hadde jeg også gjort. Og hvis han hadde droppet den kommentaren og kommet så langt som til daten, så ville jeg synes det var veldig merkelig om han satte seg ved siden av meg istedenfor rett overfor. Har også utrolig vanskelig for å se for meg hvordan "lett berøring av lår" kan gjøres på en ikke påtrengende måte.

Anonymous poster hash: 85334...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HowardRoark

Det hadde jeg også gjort. Og hvis han hadde droppet den kommentaren og kommet så langt som til daten, så ville jeg synes det var veldig merkelig om han satte seg ved siden av meg istedenfor rett overfor. Har også utrolig vanskelig for å se for meg hvordan "lett berøring av lår" kan gjøres på en ikke påtrengende måte.

Anonymous poster hash: 85334...a0c

Den kommentaren kom etter en lang dialog hvor også virkemiddelet humor ble benyttet kreativt og flittig.

Å sitte rett foran noen på et bord er for meg veldig unaturlig. Det er mulig dette er den mest vanlig måten å gjøre det på, men når det lar seg gjøre, foretrekker jeg helt klart å sitte på samme side som henne. Da slipper vi å sitte å glo på hverandre og vi er i tillegg nær hverandre. Det blir langt mindre formelt med en gang.

Lett berøring er nettopp det. Lett berøring. En hånd som ikke hviler, men rører forsiktig ved henne. Lår er kanskje litt feil. Knærne eller nedre lår heller. Er ikke så mye som skal til. Dette var i tillegg en sjenert jente, så jeg var ganske forsiktig.

Men ok. Det er ikke sikkert det er så mange på Kvinneguiden som hadde likt meg og det er helt i orden. Jeg er ikke her for å møte noen. Kanskje høres det også annerledes ut på tekst enn det er i det virkelige liv. Jeg er også fullt inneforstått med at min oppførsel kan skremme enkelte kvinner og ikke bare det, men at jeg ikke passer sammen med alle kvinner. Og det er helt greit.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkelig glad i ordet, 'player', du?

Høres ikke ut som en 'player' slik du beskriver det. Hva om han faktisk snakker sant?

Er det dårlige erfaringer som gjør at du alltid tror det verste om folk? Er ikke sunt å ha det slik. Vær gjerne litt kritisk og litt på vakt, men ikke overdriv.

:)

Ja det er dårlige erfaringer som gjør at jeg tror at alle som sier de liker meg er enten playere, eller desperate. Kanskje det er meg som er for kritisk? Kanskje jeg bør prøve å tro noe annet. Men det er også litt oppførselen foreks til han som jeg dater nå som gjør at jeg blir kritisk. Vi går på kino, vi går på tur, vi trener sammen, vi går ut å spiser sammen, vi har hatt hjemmekvelder sammen osv. Men...... han velger som regel å gå hjem å sove hos seg. Han bor på hybel, og deler leilighet med en hybelkamerat, og han tar meg kun med dit når hybelkameraten er borte.Før leide han meg rundt overalt, men nå gjør han ikke det lenger. Jeg prøvde å ta hans hånd , men da plutselig så fikk han panikk og sa at han fikk en melding på mobilen... Og dermed så tror jo jeg automatisk at han er useriøs mot meg... selv om han kysser meg dypt og intenst, som om han føler noe for meg.... Men jeg håper jo at han føler mer enn jeg kan tro. Han er lite flink med ord. Jeg kan skrive at jeg savner han, men han skriver ikke det samme tilbake. Jeg kan spørre om han er interessert, men han sier at han er, og at det er andre grunner for at han er som han er osv. Jeg håper det...

For meg betyr et kyss mer enn bare noe useriøst. Jeg er seriøs når jeg kysser.

Ja, jeg håper at jeg klarer å bli mer optimistisk når det gjelder menn. Jeg blir ganske pessimistisk når jeg hele tiden får høre av andre damer: "han bruker deg, og sånn er menn" osv... Håper menn kan forklare dette for meg, at det ikke nødvendigvis er tilfelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sitte rett foran noen på et bord er for meg veldig unaturlig. Det er mulig dette er den mest vanlig måten å gjøre det på, men når det lar seg gjøre, foretrekker jeg helt klart å sitte på samme side som henne. Da slipper vi å sitte å glo på hverandre og vi er i tillegg nær hverandre. Det blir langt mindre formelt med en gang.

Hvis du kom og satte deg på samme side av restaurantbordet tror jeg rett og slett jeg ville trodd at du foretrakk den siden jeg hadde valgt, og så hadde jeg satt meg på motsatt side. Ellers ville jeg trodd at du a) ikke ville se på meg eller b) at du ville klå.

Jeg hater forresten når menn skal "lede" meg med en hånd på skulderen eller midjen. Som om jeg ikke vet hvor jeg skal? Og jeg er ikke feminist, holde opp døren kan han gjerne gjøre.

Anonymous poster hash: 85334...a0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du kom og satte deg på samme side av restaurantbordet tror jeg rett og slett jeg ville trodd at du foretrakk den siden jeg hadde valgt, og så hadde jeg satt meg på motsatt side. Ellers ville jeg trodd at du a) ikke ville se på meg eller b) at du ville klå.

Jeg hater forresten når menn skal "lede" meg med en hånd på skulderen eller midjen. Som om jeg ikke vet hvor jeg skal? Og jeg er ikke feminist, holde opp døren kan han gjerne gjøre.

Anonymous poster hash: 85334...a0c

Tenker at det kan være greit at han setter seg på samme siden som meg, eller i vertfall på "nabosiden", altså ikke rett ovenfor men sånn at han sitter halvveis mot, og halvveis fra meg :)

Kyssing på første date er vel i grunn greit, men det må være stemning for det og ikke komme ut av løse luften.

Hmm.. Fikk lyst til å kysse jeg nå.

Anonymous poster hash: 512bc...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Hvis du kom og satte deg på samme side av restaurantbordet tror jeg rett og slett jeg ville trodd at du foretrakk den siden jeg hadde valgt, og så hadde jeg satt meg på motsatt side. Ellers ville jeg trodd at du a) ikke ville se på meg eller b) at du ville klå.

Jeg hater forresten når menn skal "lede" meg med en hånd på skulderen eller midjen. Som om jeg ikke vet hvor jeg skal? Og jeg er ikke feminist, holde opp døren kan han gjerne gjøre.

Anonymous poster hash: 85334...a0c

Jeg har uansett ikke planer om å date deg og spurte heller ikke hva noen her synes om dette. Jeg liker å gjøre det slik og kommer til å fortsette med det til jeg ligger i graven. Dessuten har jenter i det virkelige liv kommentert at de liker det. Og det er hva som betyr noe for meg.

PS: Dette var ikke på en restaurant!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å sitte ved siden av hverandre i sofaen slik du beskriver, med små tilfeldige berøringer. Da tviler jeg ikke på om der er noe interesse.

Om vi hadde en god tone og du ba meg ta på noe sexy, så hadde jeg gjort det og vist meg fra min beste (-kroppslige) side. Jeg elsker å flørte og pirre, men uten at det blir vulgært.

Jeg flørter med en som jeg ikke vet om ser på meg som en venn eller potensiell kjæreste. Jeg mistenker at han enten er 1. Sjenert, 2. Føler seg "skremt" av meg (?) 3. Er ikke interessert (-men flørter for å være høflig?). Hvis han tilfeldigvis hadde kommet bort i meg, så hadde jeg ikke tvilt.. Kanskje jeg skal berøre han tilfeldig og se om jeg får noen reaksjon?

Kysser gjerne på første date hvis jeg føler det er match :-)

Anonymous poster hash: 8499d...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst, har du lov, som reklamen sier (eller sa). Man merker jo om det er kjemi der eller ikke, og om hun skulle synes det er for tidlig, dør jo ingen av det. Verre om man går glipp av muligheten og hun tenker at han er tafatt eller uinteressert mens han går der og er livredd for å kysse i fall det er for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...