Gå til innhold

Pinlige fyllemeldinger.. Del deres historier! :)


spegel

Anbefalte innlegg

Mer, mer!!!

Anonymous poster hash: 95fb0...8f3

Ja haha, der kom jeg på en god en :ler::( :(

Avtalte visst en date til ValentineDay i år, på fylla, med en fyr jeg virkelig ikke liker. Men på fylla, så er jo det bare kjekt med date tenkte jeg sikkert.

Så kommer Valentine, og jeg ligger hjemme med et par fyllanerver og en del uvisshet om hva som skjedde igår... (Hadde fri valentines ;) )

Så i 7-tiden, da fikk jeg masse mld fra denne fyren, om hvor jeg var og om jeg kommer snart osv osv. Jeg skrev at "hva mener du" o.l., og han sa at jeg skulle jo bli med ham på middag kveld.

Jeg hadde jo glemt hele greiene, og ikke hadde jeg dratt på date med ham heller. Stakkars fyr.....

Edit: Klapper meg selv på skulderen for den anonymiteten som forsvant ;)

Endret av UnderCover
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringte eksen min uttallige ganger, og da han ikke svarte sendte jeg en melding; "Vil du ikke snakke med meg??? :( Hallooo!! SVAR DA " .. Sendte en melding til med; "Arrester med politimann!! <3".. Den skulle ikke til han, men havna feil.

Han svarte ihvertfall ikke ..



Anonymous poster hash: c6610...5f4
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjadda, når jeg var rundt 17 og var så forelska i en fyr, vi hadde vært på flørtern (bare uskyldig ) i ca 6 mnd men så finner jeg ut at han har fått seg dame, var på fest en helg ikke lenge etter jeg fant ut dette, og ble rimelig fyllesint i løpet av kvelden og sender 2 mld, en om at han ikke kan bruke folk på denne måten, og at han var en dust. og mye annet som jeg ikke husker men det var flaut og stygt , etter noen minutter begynner jeg å angre for han var jo en snill fyr egentlig, så jeg skriver, "sorry vakke meg som sendte de meldingene" :rolleyes:

Dagen etterpå var jeg fyllesjuk og krangla med dama hans over sms, og jeg tviholdt på forklaringen om at det ikke var meg.... :rodme: Han trodde meg, men dama var ikke overbevist....



Anonymous poster hash: 2324c...d58
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og facebook.... Det skulle vært alkolås der.....

La en gang ut en bilde av meg selv, som tok planken på plenen. Lå på plenen altså. Rundt meg lå det masse ølbokser fra resten av selskapet, og ja, shortsen min var regelrett OVENFOR rumpen. Fikk en del liker, og haha, men slettet bildet rimelig raskt dagen derpå..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte snap med meg som sang (jeg kan ikke synge) "hjem te mæ, eller hjem te dæ, det hakke nokka nokka å si, det hakke nokka å si" mens jeg prøvde å se sexy ut på lørdag. Han var heldigvis såpass full selv at jeg slapp å bli mobba etterpå..

Endret av Inwe
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lyger i fylla. Jeg vet ikke helt hvorfor, men antageligvis fordi jeg vil ha litt oppmerksomhet :fnise:

Skriver til venner at alle på byn har forlatt meg, at jeg har falt å slått meg, at ingen liker meg, at folk har "stjålet" drikken min, at jeg ikke har penger til å gå på byn osv. Rett og slett klage-meldinger!

Men virkeligheten er jo ikke slik. Jeg har det egentlig kjempegøy med de jeg er med!

Og jeg sender ikke en mld, jeg sender gjerne 5-10 til samme person. Skjønner godt at jeg får irriterte meldinger dagen etter av venninner som skulle opp kl 06 for å gå på jobb...

Det der bør du nesten jobbe med.. Ikke normalt eller bra

Anonymous poster hash: 47566...104

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fylla etter å ha gjort det slutt er veldig dumt. Presterte å ringe x'n og snakke hverdagsprat og om han ville komme og fyllesjukepleie meg osv osv. Klein stemning deluxe i senere tid. Jeg hadde jo glemt at jeg ikke hadde noen kjæreste!

Skulle sende sms til pappa om at han måtte hente meg nå. "krrrytun hintu mig? N!" Han skjønte ikke bæret og jeg ble ikke hentet.

Smset til det jeg trodde var en flørt om at han kunne komme og ta meg hardt. Plutselig sto storebror i døra. Fikk en hard tale da i hvertfall. Pene jenter skriver ikke slik.





Anonymous poster hash: 5e6bd...4af
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaaada. En gang jeg var nydumpet og full og trodde jeg kunne redde forholdet med en sms fra doen på et utested...

Sendte ca dette: "Jweg fjfdghhn jkh fgjbjj fghh k!".

Ingen forhold reddes slik, visst. Så da vet dere det.

Ooops, haha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Booker

Greide å ringe eksen når jeg fant ut at jeg hadde mistet ringen han gav meg, lød slik;

"heeeeeeeeii du, hr michta ringheeen EEEEHEEHEHHEHEHEHE".... også la jeg på.

Altså, noen ganger har jeg ikke peiling på hva jeg driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Booker

Kom på en bra en!

En kompis av meg mista sin jomfrudom drita full på en fest og sendte melding til hele telefonlista og fortalte at "nå er jeg ikke jomfru lenger!!!", telefonlista inneholdt jo både mor, mormor og fotballtreneren blant annet.

Endret av Booker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi,morsom tråd :fnise:

Jeg hadde noe på gang med en kar men vi bodde et godt stykke fra hverandre ,så jeg og venninner var ute på fest og jeg ble vel rimelig full....sto utenfor utestedet og så ringte jeg denne mannen...husker veldig lite av den samtalen, men fikk vite via sms dagen etter at jeg hadde fridd.... :blomst:

For å si det sånn så er jeg ikke gift enda og den mannen er ute av bildet....



Anonymous poster hash: 12903...1e5
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink til å ikke sende meldinger eller Facebook-meldinger når jeg er full.

Men jeg er flink til å kommentere bilder og statuser på face! Og spesielt til folk jeg egentlig aldri snakker med..

La også ut ett bilde der jeg (begynnelsen på 20åra) kysser en 60+ år gammel mann på munnen.. Han var liksom millionær..

Ble fort slettet!

Snapchat er jeg glad forsvinner så jeg eller andre aldri kan se de igjen.

Jeg er også en mester i å handle på nett når jeg er full... Alt fra svære høytalere som ikke passer til min mobil, til hundrevis av små perler (jeg perler ikke).. Det skjer så ofte at på det lokale postkontoret har de begynt å lure på hvorfor jeg får så mange pakker :P

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg fylleringte og sendte/sender kleine meldinger ofte.. "heldigvis" er fyllemeg så omtenksom for dagenderpåmeg at jeg sletter alle bevis. All sms og samtalelogger forsvinner! Det verste er egentlig sovepille-rusen, bestiller alltid masse drit på nett da (ser det er en gjenganger??), får dødsangst av alle ordrebekreftelsene på mail etter en god natts pillesøvn :o Stygge klær, nye telefoner, leker til katta.. Blir jo blakk av de pillene!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der bør du nesten jobbe med.. Ikke normalt eller bra

Anonymous poster hash: 47566...104

Jeg har en liten utfordring der! Jeg håper jeg klarer å skjerpe meg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...