Gå til innhold

Pinlige fyllemeldinger.. Del deres historier! :)


spegel

Anbefalte innlegg

:fnise:

Hva svarte han?

Anonymous poster hash: fb296...2d3

"Eeeeh... Ok? Vet ikke helt hva du mener her. Feilsendt?"

Jeg svarte bare at jeg hadde drømt og skrevet meldingen i søvne, og at jeg skulle sende den til noen som het nesten det samme som han. Så jeg hadde nok trykket feil. Og at jeg var litt flau :P

Genial løgn, for han syntes det var gøy, noe som gjorde at det ble en samtale ut av det :):rolleyes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha humor å lese her.

Jeg har dessverre gjort vanvittig mye halvmorsomt og idiotisk i fylla. Men når det kommer til fyllemeldinger så husker jeg en spesielt godt.

Var på sydenferie med familie og i tillegg ei venninne av meg, tror vi var 14-15 og hadde absolutt ikke lov til å drikke. men vi fikk noen kvelder for oss selv og drakk selvfølgelig altfor mye den ene kvelden.

Så skulle vi (som de fjorten år gamle superkule kidsa vi var) Sende melding til venner i Norge om "hvor kult vi hadde det, og hvor billig drikke, og ikke minst hvor sinnsykt kult det var at vi som 14-15 åringer kunne kjøpe drikke der selv. og at vi var hinsides fulle og festet med noen lokale spanjoler som var endel eldre osv."

Sendte såklart et helt essay på sms om dette til vennene mine i Norge, trodde jeg! Hadde tydeligvis sendt den til mamma, som var igjen på hotellet. Og så presterte jeg i full panikk rundt dette å miste telefonen min oppi drinken så den kortsluttet. Så jeg fikk ikke sett hva svaret ble eller noe som helst.

Dagen derpå gikk vi jævlig stille og beskjedne til frokost på verandaen. Visste liksom ikke helt hva vi skulle gjøre. Så vi satt bare der og stirret på hverandre. Før min mor plutselig sier: "Haha, den var morsom den meldingen din i går. Hadde det vært ekte måtte jeg nesten kontaktet barnevernet. "

Høhø... flaks for meg at jeg har vært svært useriøs opp igjennom og at hun derfor trodde det var en dårlig spøk.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte melding over facebook til en fyr jeg og bestevenninne mine syntes var dødskjekk på den tiden om at han var "seriøst bygdas fineste". Utrolig nok fikk jeg napp etter litt, men da var jeg ikke interessert lenger..

Anonymous poster hash: 8db64...3d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Må dra opp igjen denne tråden :ler:

Var ute igår, og presterte å sende en melding til ei jeg egentlig alltid har synes har vært søt. Har møtt denne jenta på et par arrangementer i forbindelse med en forening jeg er med i, vi kjenner hverandre ikke godt, men vi har snakket en del på arrangementene og synes hun er hyggelig :P

Så da spurte jeg om hun ville bli med ut, fordi jeg prøvde å samle en gjeng. Hun svarte utrolig nok med en gang, og hun var med. Ga henne navnet på stedet vi var, og hun sa hun og venninna skulle komme dit. De kom aldri, og kompisen min og jeg stakk hjem til meg. Der ringte hun meg og unnskylde at hun blei forsinka, men at hun var utenfor utestedet nå. Den eneste responsen jeg hadde var følgende: 'Unnskdj, jeg ha brødskivj i mnjjen. Men du fårr hai det fiiiint!' Kleint.

Damn. Føler jeg kanskje burde sende en melding og si sorry? :P

Anonymous poster hash: 63604...7fe

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å skrive store deler av 'don't cha wish your girl friend was hot like me?' Til en type som da faktisk hadde dame.

Og det viste seg at det gjorde han ikke...

Anonymous poster hash: 9e9b9...b3b

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte fyllemelding om å møtes to helger på rad til en type jeg har møtt en gang tidligere via tinder. Ikke kriise, men litt kleint siden han obviously ikke er interessert :laugh:



Anonymous poster hash: a90e9...9dc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte fyllemelding om å møtes to helger på rad til en type jeg har møtt en gang tidligere via tinder. Ikke kriise, men litt kleint siden han obviously ikke er interessert :laugh:

Anonymous poster hash: a90e9...9dc

HAha, har gjort det selv :P Lange meldinger altså.. Hva svarte han?

Anonymous poster hash: e6eba...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAha, har gjort det selv :P Lange meldinger altså.. Hva svarte han?

Anonymous poster hash: e6eba...e16

Første gangen svarte han ikke i det hele tatt(her burde jeg tatt hintet for lenge siden), andre gangen var det litt sånn "er på det og det utestedet, du får komme dit hvis du absolutt vil" (dro ikke dit da, ble litt flau)

Anonymous poster hash: a90e9...9dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte eksen et naken bilde av kroppen min.

Anonymous poster hash: a5995...59f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkner opp dagen derpå.. Dårlig, og klein, husker at jeg skulle sende en snap når jeg kom hjem i går kveld fra byen.. Gjorde meg til, og skulle sende en deilig snapp til typen..

Usikker på hva som har skjedd, for siste snapp som ble sendt i går var til fattern.. :sjokkert:

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner sendte "saldo" til sjefen sin, istedenfor til banken :fnise:.

Anonymous poster hash: a61a2...0c8

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt 100% hva som stod i meldingen, og jeg har ny mobil så orker ikke finne frem meldingen. Det stod noe sånn som:

Jeg er på ferie med vennenne mine nå men alt jeg klarer å tenke på er deg. Jeg har hatt følelser for deg lenge, men har ikke klart å vise det. Vet at vi er venner, men jeg ønsker å ta vennskapet vårt til et videre nivå. Håper vi kan møtes når jeg kommer hjem igjen.

Dette ble sendt til 6-7 jenter. Noen av de skjønte at det ikke var seriøst og svarte bare haha osv. 2 stk svarte at de likte meg tilbake. Og de siste trodde det var seriøst men hadde samboer og at det derfor passet dårlig. Kleint var det ihvertfall.

Jeg sendte ikke til hun jeg faktisk likte, men hun fikk vite det gjennom en av disse jentene... sjarmerende...



Anonymous poster hash: 80bf5...ba4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender ofte nakenbilder, jeg... Det er 1000 ganger verre enn fylleteksting... :murvegg:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender ofte nakenbilder, jeg... Det er 1000 ganger verre enn fylleteksting... :murvegg:

Off, så langt må jeg innrømme at jeg aldri har gått :P Du sender til kjæresten, eller randoms? :P

Anonymous poster hash: 63604...7fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh!! Jeg hadde den verste for noen år siden. Var nysingel og betatt av en hunk uten like. Vi hadde rotet og hatt sex en del ganger tidligere.

Etter en bytur med noen venninner fant jeg ut at jeg ville dra til han på overraskelsesbesøk! Han bodde rett i sentrum, så jeg tok beina fatt med høye hæler i sludd og snø til leiligheten hans. Jeg ringte på døren, men ingen åpnet. Så sendte jeg han en melding og lurte hvor han var. Han svarte at han var på besøk hos en kompiss. Jeg skrev så at jeg stod utforbi døra hans, noe han ikke kunne tro. For å bevise dette sendte jeg en snap av ytterdøra hans for å bevise at jeg stod utenfor. (SÅ PATETISK!!)

Det verste med alt var at han avviste meg. Han kunne ikke gå i fra kameratene når de satt å så film (?).

Aldri følt meg så patetisk og avvist i mitt liv! :dry: Det ble ikke flere ganger for å si det sånn... :rodme:



Anonymous poster hash: 281e0...671
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Våkner opp dagen derpå.. Dårlig, og klein, husker at jeg skulle sende en snap når jeg kom hjem i går kveld fra byen.. Gjorde meg til, og skulle sende en deilig snapp til typen..

Usikker på hva som har skjedd, for siste snapp som ble sendt i går var til fattern.. :sjokkert:

Hahaha! :ler:

Anonymous poster hash: cd236...095

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, så langt må jeg innrømme at jeg aldri har gått :P Du sender til kjæresten, eller randoms? :P

Både og (og med kjæreste menes eksen) :rodme: Men jeg får jo alltid noe tilbake da, så de er jo ikke noe bedre de heller :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet til et tapt anrop og et mobilsvar fra en jeg hadde vært på date med 1 gang. Jeg lyttet til 2 minutter med oppkast etterfulgt av et "jeg elsker deg", han turte forståelig nok ikke å ta kontakt igjen før etter 2 år :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ut i morgen og basert på erfaring av hvordan jeg normalt blir, kommer jeg garantert til å sende en fyllemelding til daten... :( Så i grunnen burde jeg skrive en sms allerede nå, mens jeg fremdeles er i stand til å styre innholdet i den. Og så kan jeg bare ha den klar til i morgen kveld og trykke "send" når jeg er blitt full.. :P Tips til hva som er nogenlunde trygt å skrive, men som er utrygt nok til at jeg vil ha lyst til å sende det i bedugget tilstand?



Anonymous poster hash: 80f56...7b5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...