Gå til innhold

Hatet mot Arbeiderpartiet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser at de fleste AP-politikerer som i disse dager intervjues ifbm. 22. juli har blitt drillet sentralt i å fortelle at "hatet mot Arbeiderpartiet" lever fortsatt i nettfora og kommentarfelter. Dramatisk og sympatiskapende vinkling.

Er det egentlig et hat mot AP vi ser? Makter de ikke å innse at det er politikken som har blitt ført som er under angrep fra det norske folk?

Om de hviler på den tanken at det bare er et hat mot et parti kan de komme til å svømme i blinde når de skal vedta ny og vinnende politikk til neste valgkamp.



Anonymous poster hash: 4f323...4ac
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser at de fleste AP-politikerer som i disse dager intervjues ifbm. 22. juli har blitt drillet sentralt i å fortelle at "hatet mot Arbeiderpartiet" lever fortsatt i nettfora og kommentarfelter. Dramatisk og sympatiskapende vinkling.

Er det egentlig et hat mot AP vi ser? Makter de ikke å innse at det er politikken som har blitt ført som er under angrep fra det norske folk?

Om de hviler på den tanken at det bare er et hat mot et parti kan de komme til å svømme i blinde når de skal vedta ny og vinnende politikk til neste valgkamp.

Anonymous poster hash: 4f323...4ac

Politikk er manipulasjon. En politikers rolle er å manipulere opinionen og et av verktøyene er retorikk. Det du nevner er et slikt retorisk knep.

Anonymous poster hash: dbf4b...26c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politikk er manipulasjon. En politikers rolle er å manipulere opinionen og et av verktøyene er retorikk. Det du nevner er et slikt retorisk knep.

Anonymous poster hash: dbf4b...26c

Jammen, det blir ikke noe bedre av at man konstaterer dette faktum.

Samtidig så har AP over tid forfinet denne taktikken, manipulasjon av opinionen, til nærmest en kunstart.

Det er ikke noe hat mot AP, bortsett fra hos den forskrudde terroristen.

Men, det er en ekstrem uvilje mot bestandig å bli fortalt hva man skal mene om ting, og - mye verre - hva man har lov å mene noe om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange som hater Aps arroganse, propaganda og manipulering. Som regel er det snakk om oppegående, høytutdannende, fornuftige personer som ikke finner seg i Aps måte å gjøre ting på.



Anonymous poster hash: f62fc...7c1
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AP er vel de som er flinkest til å sette sinne i kok hos folk, selv om KRF snart når opp til dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre retoriske triks er å omtale dette som "terrorisme" og et "angrep på demokratiet", et angrep "på oss alle", og et angrep på Norge.

Med andre ord, slike handlinger kan bli konsekvensen om man ikke støtter APs politikk!

Nei, dette var en enkeltstående, veldig gal manns verk, - en hevnaksjon, - ikke terrorisme!



Anonymous poster hash: 37ccc...022
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre retoriske triks er å omtale dette som "terrorisme" og et "angrep på demokratiet", et angrep "på oss alle", og et angrep på Norge.

Med andre ord, slike handlinger kan bli konsekvensen om man ikke støtter APs politikk!

Nei, dette var en enkeltstående, veldig gal manns verk, - en hevnaksjon, - ikke terrorisme!

Anonymous poster hash: 37ccc...022

Plusser deg!!! Jeg føler meg ikke angrepet i det hele tatt. Det var et angrep utelukkende på Ap og Norge, oss alle og demokratiet er mye, mye, mye, mye mer enn Ap.

Anonymous poster hash: f62fc...7c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at man nå i AP har lagt inn et nytt gir i debatten om høyre-ekstremisme. Og pressen er ikke vanskelig å be opp til dans, samtidig som vi vet at sympatiene hos journalister og redaktører rent politisk ligger bort mot venstresiden av AP. Et stort budsjett til innkjøp ar tjenester fra PR-byråer er også på plass. Den artiklen om "Hat" mot AP er ett spor, han høyre-ekstreme "Edderkoppen", som angivelig skal være idologisk opphav til ABB er et annet. (Jeg trodde ellers at det var Fjordman som var det?) http://www.abcnyheter.no/nyheter/2014/07/15/ukjent-nordmann-64-anti-islamsk-edderkopp Jeg er overbevist om at alt dette er godt orkestrert og timet til å sammenfalle med markeringen av 22/7. Får alt dette meg til å "hate" AP eller AP-politikere? Nei, selvsagt ikke. Men det få meg til å stå på hardere mot meningsmonopol, opnionskontroll, debatt-tyrani og nettkjerringer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns minnesmarkeringene i år er enda mer omfattende og får mer oppmerksomhet enn i fjor.

Kan det kanskje ha sammenheng med Arbeiderpartiet er nå i opposisjon?



Anonymous poster hash: 37ccc...022
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns minnesmarkeringene i år er enda mer omfattende og får mer oppmerksomhet enn i fjor.

Kan det kanskje ha sammenheng med Arbeiderpartiet er nå i opposisjon?

Anonymous poster hash: 37ccc...022

Helt sikkert.

Jeg synes synd på de pårørende som må føle seg tråkket på av AP-politikernes måte å bruke tragedien til å fremme partiet. Usmakelig, synes jeg.

Anonymous poster hash: 626f1...630

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Tja jeg misliker AP og Høyre, da de to partiene er så fordømt arrogante.

Du mener de er akkurat som alle de andre politiske partiene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen, det blir ikke noe bedre av at man konstaterer dette faktum.

Samtidig så har AP over tid forfinet denne taktikken, manipulasjon av opinionen, til nærmest en kunstart.

Det er ikke noe hat mot AP, bortsett fra hos den forskrudde terroristen.

Men, det er en ekstrem uvilje mot bestandig å bli fortalt hva man skal mene om ting, og - mye verre - hva man har lov å mene noe om.

Det blir ikke bedre, men man bør være obs på det. Lese mellom linjene og forsøke å forstå intensjonene istedet for å tolke budskapet bokstavelig. Når en politiker uttaler seg så er det stort sett like velregissert som en reklamesnutt for et produkt man ikke trenger, men bare "må" ha. Det finnes derimot unntak og da er det relativt enkelt å spotte, jfr "Mitt ansvar er å ta ansvar for det jeg har ansvar for" etc.

Anonymous poster hash: dbf4b...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke bedre, men man bør være obs på det. Lese mellom linjene og forsøke å forstå intensjonene istedet for å tolke budskapet bokstavelig. Når en politiker uttaler seg så er det stort sett like velregissert som en reklamesnutt for et produkt man ikke trenger, men bare "må" ha. Det finnes derimot unntak og da er det relativt enkelt å spotte, jfr "Mitt ansvar er å ta ansvar for det jeg har ansvar for" etc.

Anonymous poster hash: dbf4b...26c

Jeg var i mitt tidligere innlegg ikke uenig!

Jeg tror do nok at det finnes flere grader av regissering, visse politikere fra visse partier er mer tilbøyelig til ikke å kalle en spade for en spade.

Jeg mener den institusjonaliserte uærlighet blir større jo lenger til venstre på den politiske skalaen man kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe speseilt hat i mot AP, det er selvsagt de som misliker eller ønsker en annen politikk. Men jeg synes ofte Frp, Krf og Feks Sp blir utsatt for like mye hat.



Anonymous poster hash: 52478...217
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AP vil for alltid bruke 22.juli til sin fordel. Skulle tro det var et bestillingsverk!

Det hadde ikke forundret meg. På samme måte som mange tror at USA skapte 9/11 selv.

Anonymous poster hash: 035ac...2f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk nok bekrefter kommentarene i tråden at hatet lever. Uforståelig.

Anonymous poster hash: 12c75...3a0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragisk nok bekrefter kommentarene i tråden at hatet lever. Uforståelig.

Anonymous poster hash: 12c75...3a0

Hvilke innlegg sikter du til?

Er kritikk av AP det samme som hat?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke innlegg sikter du til?

Er kritikk av AP det samme som hat?

Så Så, vi vet selvsagt alle at det egentlige ordentlige offerpartiet er FRP

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...