Gå til innhold

Postet smile selfie fra Auschwitz


Gjest Gjest_Piiiip

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

You made out during schindler's list??

Anonymous poster hash: 7d7e3...5dc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke forundret, alt for å få "likes". Patetiske mennesker.



Anonymous poster hash: 94143...de7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke forundret, alt for å få "likes". Patetiske mennesker.

Anonymous poster hash: 94143...de7

Sant så sant, men i dette tilfellet var det jo total skivebom.........

Det som jeg er skremt over er at det er så total mangel på hva skal man si.....antenner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant så sant, men i dette tilfellet var det jo total skivebom.........

Det som jeg er skremt over er at det er så total mangel på hva skal man si.....antenner??

Leste du årsaken? Det er forskjell på en wooohoo let's party tryne i Auswich og en ung person som minner sin forelder og som smiler fordi hun har gode tanker. Seriøst. Get a grip.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du årsaken? Det er forskjell på en wooohoo let's party tryne i Auswich og en ung person som minner sin forelder og som smiler fordi hun har gode tanker. Seriøst. Get a grip.

Gådd leste du saken? Det er poenget - man tar ikke akkurat bilde og smiler i Auswich.........det blir på en måte helt feil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars jenta på bildet.

Der er jeg faktisk enig. Men det viser igjen at folk poster bilder som er tatt i helt feil settinger. Dette er bare et eksempel, men man ser det til stadighet at det er mye som ikke er gjennomtenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg synes ikke nødvendigvis bildet var så fryktelig smakfullt, men netthets har jeg ingenting til overs for.

Jeg synes man kan diskutere uten at man må kalle folk stygge navn - inkludert "ow mai Gådd" fordi man er uenig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Ja det var grussome ting som skjedde i Auschwitz

Men om man ikke skal kunne smile der fordi det har skjedd grussome ting. Da er det mange steder rundt i verden man ikke skal smile.

Endret av Corto Maltese
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du i det hele tatt grunnen hvorfor hun smilte?

Bryr meg ikke. Det var respektløst uansett.

Anonymous poster hash: 8e036...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt OK at hun har sine grunner for å være glad for å være der, men det er utrolig smakløst å ta et bilde av seg smilende i en slik setting. Det vekker følelser hos så utrolig mange og av respekt for dem burde hun ha latt være.



Anonymous poster hash: 62925...62e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et bilde i fotoalbumet av meg og pappa sammen (med elendig fokus, takket være fotoukyndig stemor) foran Auschwitz-porten, Jeg var 11, og jeg tok absolutt ikke lett på historien til leiren, eller andre konsentrasjonsleire. Å se montre med babyklær og hår gjorde sterk inntrykk på en oppgående 11-åring.



Anonymous poster hash: c92fc...e65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Hun var glad for å være der, så hun tok et bilde hvor hun smiler. Så enkelt er det. Folk er jo helt hysteriske.

Hun vet godt hva som skjedde der, man må ikke være trist og lei seg og preget så lenge etter.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes selfie med et stort glis :hoppendeglad: ikke er helt passende i den settingen. man trenger ikke grine heller, men et portrettbilde med et nøytralt ansiktsuttrykk passer best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det var grussome ting som skjedde i Auschwitz

Men om man ikke skal kunne smile der fordi det har skjedd grussome ting. Da er det mange steder rundt i verden man ikke skal smile.

Men av respekt av andre kan en la være å ta bilde av seg smilende i en slik setting for å så legge ut på sosiale medier. Det bør vel enhver oppegående person tenke seg til.

Anonymous poster hash: 62925...62e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Hun var glad for å være der, så hun tok et bilde hvor hun smiler. Så enkelt er det. Folk er jo helt hysteriske.

Helt enig

men det er jo sån folk er overdriver og blir hysteriske

Det får meg til og tenke ville de reagert på samme måte om noen tok en smiley hvor 1.5 millioner Armenere ble slaktet i 1915, Eller andre steder hvor det har skjedd grussome massacre

Endret av Corto Maltese
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og man tar ikke smileys på Auschwitz.

Anonymous poster hash: 8e036...1a9

ikke passende som sagt. folk oppfatter en som følelsesløs da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt OK at hun har sine grunner for å være glad for å være der, men det er utrolig smakløst å ta et bilde av seg smilende i en slik setting. Det vekker følelser hos så utrolig mange og av respekt for dem burde hun ha latt være.

Anonymous poster hash: 62925...62e

Selvfølgelig er ikke dette rette stedet for smilende bilder en poster på nett, men det rettferdiggjør ikke offentlig gapestokk...

Det kan vel ikke være noen som mener at det er greit å for alltid ødelegge en persons omdømme på grunn av et smil til feil tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...