Gå til innhold

Banket opp og druknet hund


Gjest Badabing

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest anobano

Hvorfor i helvete ikke bare levere hunden tilbake da, istedet for å drepe den på bestialsk vis når det ikke passet å ha hund lenger?? Faens møkkafolk!

Anonymous poster hash: e4263...29c

Ja, det er fordi sånne folk nyter å drepe. De kunne bare putta hunden oppi en eske og satt den foran dyrlegen eller foran naboens dør for den saks skyld, men neida, de tar istede å torturerer, slår og sparker hunden, kveler han og kaster han ut på havet i livet! DET er kaldblodig det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir fysisk dårlig av alt folk finner på. For noen år siden fant vi en drukna hund med en stein bundet til seg rett utenfor brygga hvor vi har hytte. Den hadde nok drevet med strømmen. Fant desverre aldri ut hvem som hadde gjort det, men det ble anmeldt til politiet. Hunden var så si gått i oppløsning når vi fant den. Elsker dyr og det er ille å lese alt om det i nyheter hvordan de blir behandlet av sine eiere :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det paret ser jo helt downs ut. Ser ut som dama er personlig kristen



Anonymous poster hash: 1c5d8...e1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjuke, sjuke folkene som laller fritt blant oss der ute.



Anonymous poster hash: de190...5f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det paret ser jo helt downs ut. Ser ut som dama er personlig kristen

Anonymous poster hash: 1c5d8...e1e

Det paret ser jo helt downs ut. Ser ut som dama er personlig kristen

Anonymous poster hash: 1c5d8...e1e

Legger ut bibelvers hele tiden, ja. Skinnhellig type, for å si det mildt. Virker også uvanlig enkel, og det er jo ikke akkurat overraskende.

Anonymous poster hash: 20a0d...d6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, noen ganger tar karma igjen...



Anonymous poster hash: 4061f...952
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Drittmennesker som holder på sånn mot uskyldige dyr. Håper de får igjenn og at skyldfølelsen spiser de opp innvendig!

Psykopater har/får ikke skyldfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, noen ganger tar karma igjen...

(link)

Anonymous poster hash: 4061f...952

Haha, dagens! :fnise:

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG skriver nå om en fyr som har innrømmet dumping av hund. Er det den samme saken? Må han dra til helvete.



Anonymous poster hash: 2cf35...f44
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG skriver nå om en fyr som har innrømmet dumping av hund. Er det den samme saken? Må han dra til helvete. Anonymous poster hash: 2cf35...f44

Ja, samme sak. Han mente det var en human måte å avlive dyret på, noe veterinæren i NOAH tilbakeviser på det sterkeste på deres facebooksider. Det er heller en brutal og smertefull måte å avlive et dyr på. Det viser at han ikke forstår hvorfor det er brutalt, noe som er bekymringsverdig. Håper de for en gangs skyld gir maks straff, som vel er tre års fengsel og 10 000 kr i bot, latterlig lite likevel. Han burde bli fradømt retten til å ha dyr på permanent basis.

Anonymous poster hash: c1b30...e36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hva Noah skriver på sine facebooksider:

"NOAH reagerer sterkt på at personen som har innrømmet å dumpe hunden Lucas i sjøen hevder at denne behandlingen var "human".

"Det er en total meningsløs uttalelse, for denne avlivningen skjedde så brutalt som mulig. Disse uttalelsene tyder på at vedkommende ikke forstår at dette var galt.", sier NOAHs veterinær Siri Martinsen.

http://www.tv2.no/2014/07/22/nyheter/5833544

NOAH arbeider for at politiet skal straffe dyremishandling strengere enn idag, for å gi det rette signalet om at mishandling er alvorlig. Vi oppfordrer politiet til å bruke Dyrevelferdslovens strengeste straff i denne saken."

Anonymous poster hash: c1b30...e36

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes utrolig synd på hun som står som eier på Lucas. Hvordan mennesker kan få seg til å gjøre noe slikt noe, særlig når løsningen på deres problem bare hadde vært å sende han tilbake. Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort om noen hadde gjort dette mot min hund. Antakelig hadde jeg blitt førstesideoppslag noen dager etter...



Anonymous poster hash: a2145...c59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykopater har/får ikke skyldfølelse.

Virker ikke som de er psykopater slik de uttaler seg og slik særlig dama fremstår på Facebook, ut fra det jeg har sett. Bare jævlig, jævlig dumme. Skjønner godt tanken, altså, men dette virker ikke kynisk og kalkulerende, bare som et lettere tilbakestående par. "Hund koster penger, hva med å drukne hund? Ja, vi drukner hund, det er jo billigere enn å ikke drukne hund".

De har sikkert dårlig impulskontroll og slikt som enkelte psykopater kan ha, men de er neppe så kalkulerende og kalde, bare folk med uvanlig lavt evnenivå. Det er ikke synd på dem i det hele tatt, og jeg håper man straffer dem så strengt loven tillater, men slik fyren uttaler seg i media og dama oppfører seg på nett er de nok bare lettere tilbakestående og særs egoistiske.

Anonymous poster hash: 20a0d...d6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som de er psykopater slik de uttaler seg og slik særlig dama fremstår på Facebook, ut fra det jeg har sett. Bare jævlig, jævlig dumme. Skjønner godt tanken, altså, men dette virker ikke kynisk og kalkulerende, bare som et lettere tilbakestående par. "Hund koster penger, hva med å drukne hund? Ja, vi drukner hund, det er jo billigere enn å ikke drukne hund". De har sikkert dårlig impulskontroll og slikt som enkelte psykopater kan ha, men de er neppe så kalkulerende og kalde, bare folk med uvanlig lavt evnenivå. Det er ikke synd på dem i det hele tatt, og jeg håper man straffer dem så strengt loven tillater, men slik fyren uttaler seg i media og dama oppfører seg på nett er de nok bare lettere tilbakestående og særs egoistiske. Anonymous poster hash: 20a0d...d6e

Er enig i at de virker ressurssvake. Men mannens uttalelser i media om at drukning er humant, viser at han ikke har empati. Han forstår ikke at han har gjort noe galt, ei heller hvorfor. Det er bekymringsverdig. Han klarer ikke å sette seg i hundens sted, se den smerten og redselen den har gjennomgår. Det er jo bare å se bildet av den lille hunden når liket ligger i båten, øynene står ut av hodet, blodet renner fra nesen. Drukning er en forferdelig kvelningsdød, og det tar noen minutter før man død.

Anonymous poster hash: c1b30...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

VG skriver nå om en fyr som har innrømmet dumping av hund. Er det den samme saken? Må han dra til helvete. Anonymous poster hash: 2cf35...f44

Og brenne jævlig lenge - etter å ha blitt druknet bundet fast til en sementblokk - han synes jo det er så humant. Undermenneske.

Anonymous poster hash: c1b30...e36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ikke bra at det har tatt så av. Kan vel føre til at de anses som å ha fått nok straff, og at det derfor ikke gjøres noe mer med det. Gapestokk er vel heller ikke den rette straffen...

Åjoda! Er man i stand til å gjøre noe slikt så fryder det meg ihjel av å se at de må ta konsenkvensene! Politiet gjør ingenting. Gapestokk er akkurat passende for slike psykopatiske avskum som nyter å se andre lide, mennesker eller dyr. Nok straff? Pfft! Snillismen når nye høyder. Det de fortjener egner seg ikke på trykk her. Håper de får høre (og kjenne) dette her i LANG tid fremover! Fantastisk at navnene har blitt offentligjort! Ville de gjort dette humant så ville de sendt hunden tilbake eller tatt den med til veterinær. Har absolutt null tro på at de mente at dette var humant (hunden var blodig og øynene stakk ut som stilker) "Trodde det var humant" meg i ræva! De visste godt hva de gjorde. Desverre for dem så ble det heldigvis (desverre for dette bastialske paret) for en gang skyld oppdaget!

Anonymous poster hash: 34241...104

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...