Gå til innhold

Journalistikk har nådd et nytt lavmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Journalister roter gjennom ting som hører til de døde, live, på luften. Jeg hadde blitt forbannet hvis det var noen av mine nærmeste som hadde vært ombord på det flyet som fikk sine ting gjennomgått på den måten.

Journalister tillater seg visst hva som helst for å få publisitet i disse dager.



Anonymous poster hash: c7350...538
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig i at dette er utrolig kvalmende. Han innser det selv på slutten, men det er helt uakseptabelt uansett. Man vet at enkelte britiske medier er helt ville på slike ting (og andre strålende), men dette var drøyt selv av dem.

Den praktiske betydningen for etterforskningen er nok veldig liten, siden lokale har rotet rundt der i flere dager, men det er naturligvis ikke noe man skal gjøre. Opprivende for familier og rett og slett helt idiotisk å få den idéen uten å slå den fra seg som grusomt respektløs med en eneste gang.



Anonymous poster hash: 0c3fa...5ca
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader!!! Og så viser de stadig lik eller likdeler på nyhetene. Synes synd på barn som tilfeldig svitsjer innom en nyhetssendig.

Anonymous poster hash: e4e3d...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var uverdig, ja. Og de klippene med lik, de orker jeg rett og slett ikke å se.



Anonymous poster hash: 4b1d0...366
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var uverdig, ja. Og de klippene med lik, de orker jeg rett og slett ikke å se.

Anonymous poster hash: 4b1d0...366

Uverdig, ja absolutt.

Men, i forhold til det som foregår av disinformasjon og propaganda i russiske medier, så er dette innslaget - hvor ulekker det enn er - ikke i nærheten.

Hva med den om den "Spanske Flylederen"?

Viste seg at han var fabrikert til leiligheten:

http://www.dagbladet.no/2014/07/19/nyheter/utenriks/russland/ukraina/mh17/34420973/

Og så er det denne "gullklumpen":

Russiske medier kunne vise et interview med en dame som hadde sett Ukrainske "Nazi-soldater" korsfeste en baby.

http://www.examiner.com/article/russia-s-madman-ideologue-dugin-scripted-fake-baby-crucifixion-ukraine

Så vidt jeg har forstått er det universell enighet, bortsett fra diverse russiske konspiratoriske sider, at dette er en historie fabrikert av Putins sjefs-ideolog Dugin

(Det var en norsk artikkel om samme, men jeg finner den ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uverdig, ja absolutt.

Men, i forhold til det som foregår av disinformasjon og propaganda i russiske medier, så er dette innslaget - hvor ulekker det enn er - ikke i nærheten.

Hva med den om den "Spanske Flylederen"?

Viste seg at han var fabrikert til leiligheten:

http://www.dagbladet.no/2014/07/19/nyheter/utenriks/russland/ukraina/mh17/34420973/

Og så er det denne "gullklumpen":

Russiske medier kunne vise et interview med en dame som hadde sett Ukrainske "Nazi-soldater" korsfeste en baby.

http://www.examiner.com/article/russia-s-madman-ideologue-dugin-scripted-fake-baby-crucifixion-ukraine

Så vidt jeg har forstått er det universell enighet, bortsett fra diverse russiske konspiratoriske sider, at dette er en historie fabrikert av Putins sjefs-ideolog Dugin

(Det var en norsk artikkel om samme, men jeg finner den ikke)

Jasså? Du mener det er greit å drive med gravskjending så lenge det finnes noen som er verre?

Anonymous poster hash: c7350...538

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jasså? Du mener det er greit å drive med gravskjending så lenge det finnes noen som er verre?

Anonymous poster hash: c7350...538

Jeg forstår ikke helt hvordan du fikk det ut av mitt innlegg, men - det er et fritt land ....

Det var ment som eksempel på dårlig journalistikk!

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...