Gå til innhold

Hvordan endre tekst i Word?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kopiert en del tekst fra til word. Teksten slutter tidlig på linjen og er delt opp slik at all tekst er fordelt på venstre side for midtlinjen. Noen som vet hvordan jeg får justert det slik at jeg slipper å selv flytte all teksten selv, slik at også det kommer opp på høyre side? Dvs. en tekst som er jevnt fordel på hele arket.



Anonymous poster hash: d08f9...14e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg har kopiert en del tekst fra til word. Teksten slutter tidlig på linjen og er delt opp slik at all tekst er fordelt på venstre side for midtlinjen. Noen som vet hvordan jeg får justert det slik at jeg slipper å selv flytte all teksten selv, slik at også det kommer opp på høyre side? Dvs. en tekst som er jevnt fordel på hele arket.

Anonymous poster hash: d08f9...14e

 

 

Flere muligheter:

Ofte når jeg limer inn tekst må jeg "trekke" sammen linjene; altså klikke med musa på slutten av setningen og trykke Delete. Dette fordi det automatisk har blitt satt inn linjeskift under innlimingen. Denne prosedyren må du gjenta for hver linje.

 

Eller du kan prøve å lime inn som "uformatert tekst". (Hjem>Lim inn..). men ikke alltid det gir ønsket resultat.

Anonymous poster hash: 6d638...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...