Gå til innhold

Får ikke endret navn på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å endre navnet mitt på Facebook, men det går ikke. Si jeg kaller meg Kari H, og heter Kari Hansen i virkeligheten, å nå prøver å endre det til Kari Hansen. Det går ikke. Den sier jeg må bruke mitt virkelige navn, og det er jo nettopp det jeg prøver på. :P

Anonymous poster hash: e42cd...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betyr navnet ditt noe spesielt på engelsk?

Har en bekjent som ikke får opprettet konto med eget navn da han heter Roar Hell.

Facebook tar dette som et uekte navn og nekter han og opprette bruker fordi navnet betyr 'rope helvete' på engelsk.

Anonymous poster hash: 4b919...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det betyr ingenting spesielt, og er et type -sen navn. :-/

Anonymous poster hash: e42cd...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare opp denne meldingen (vi krever at alle bruker sitt virkelige navn på facebook. Les mer om våre retningslinjer for navn) på toppen når jeg prøver å trykke 'se gjennom endring'. Jeg prøvde, for moroskyld, med Kari Hansen, det gikk, og da kom jeg til en ny side hvor det sto 'lagre endringer' men jeg prøver jo å endre til mitt virkelige navn jo. :P

Anonymous poster hash: e42cd...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Merkelig. Vet at navneendring på facebook ikke er mulig innen 60 dager når det er gjort, men det er jo ikke saken her. Er det mulig å sende en mail til facebook da? Noe support? :)

Anonymous poster hash: 4b919...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, jeg er egentlig ikke helt sikker, jeg bare synes det er så forferdelig rart at jeg ikke får lov lit å skrive akkurat det navnet liksom. :P

Anonymous poster hash: e42cd...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde å endre igjen nå med mitt ekte etternavn, men et annet fornavn, det gikk! Men det er jo helt rart, jeg har to fornavn, og har brukt begge hele tiden, men den reagerer på det ene fornavnet mitt tydeligvis. Så utrolig teit, det har jeg ho hatt hele tiden. :P

Anonymous poster hash: e42cd...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du endret,hvor gikk du inn?

Jeg har skiftet navn og får ikke til å endre

Anonymous poster hash: 4ed51...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...