Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Hvordan finner jeg andre brukere og kan laste ned andre sine hus gjennom galleriet da? :-)

Tror det er siste steg på forsker-kariæren :) Ikke med romskip, men med wormhole generator, eller noe sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men for å lage den ormhule greia, så trenger man 2 uvanlige krystaller og metaller og 2 valgfrie element? Hva vil det si at det er valgfrie element, står nemlig 0/2 hos meg? Hvor kan jeg finne uvanlige krystaller og metaller da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å lage den ormhule greia, så trenger man 2 uvanlige krystaller og metaller og 2 valgfrie element? Hva vil det si at det er valgfrie element, står nemlig 0/2 hos meg? Hvor kan jeg finne uvanlige krystaller og metaller d

http://www.carls-sims-4-guide.com/collections/elements.php<-- her står det godt forklart :) Du kan få elementer ved å sende inn krystaller og metaller til geo-counsil eller noe sånt :) Uvanlige metaller og krystaller får du på vanlig vis, med å grave eller spørre en kollega :) De har bare litt dårlige dropprate :X

 

Jeg er ikke 100% sikker på at det er ormhull tingen man skal bruke, men synes å huske at det var sånn jeg gjorde det i allefall!! :)

 

EDIT: Ser ut so man kan komme seg dit med romskip også, hvis det er helt oppgradert eller man er lvl 10 på rakettforsking (eller noe sånt:P)  :)

Endret av Akazie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simmen min er skikkelig snurt fordi hun måtte spise kveldsmat før hun fikk sove :P Elsker ansiktsuttrykkene i sims :D:D

63238.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått laget ormehullgeneratoren! 😄 Men hvordan kommer jeg meg til verdensrommet? De valgene jeg får opp er: test utrnomjordiskmiljø, forsøk å få kontakt med romvesener, kalibrer ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått laget ormehullgeneratoren! 😄 Men hvordan kommer jeg meg til verdensrommet? De valgene jeg får opp er: test utrnomjordiskmiljø, forsøk å få kontakt med romvesener, kalibrer ??

Jeg husker ikke helt, men tror du må jobbe deg oppover i karrieren sånn at du kan oppgradere ormehullgeneratoren. Er så lenge siden jeg spilte, men tror det var sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
Tyttebæra skrev (På 9.10.2015 den 12.12):

Nå har jeg endelig fått laget ormehullgeneratoren! Men hvordan kommer jeg meg til verdensrommet? De valgene jeg får opp er: test utrnomjordiskmiljø, forsøk å få kontakt med romvesener, kalibrer ??

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har avinnstallert sims 4 også innstallert det på nytt? Hvordan gikk det? Mister jeg alle spillene jeg har kjøpt, altså tilleggspillene?

Snarveien på skrivebordet er blank, vet ikke hvorfor. Irriterer meg grønn :P

Har ikke spilt sims på lenge, men vil jo ikke miste de spillene jeg har kjøpt og betalt. Ser de ikke i Origin, aldri sett de der, selv om jeg har kjøpt alle der....

Det er bare ett ikon for sims4 i biblioteket i origin nå, men alle pakkene du har kjøpt skal finnes i det sims 4 ikonet hvis du skjønner :)

Det er sånn på meg og at jeg ser bare det ikonet for sims 4 i biblioteket, men get to work har jeg jo også, og det fungerer :) ellers vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Shinigami skrev (På 10.10.2015 den 19.12):

Det er bare ett ikon for sims4 i biblioteket i origin nå, men alle pakkene du har kjøpt skal finnes i det sims 4 ikonet hvis du skjønner :)

Det er sånn på meg og at jeg ser bare det ikonet for sims 4 i biblioteket, men get to work har jeg jo også, og det fungerer :) ellers vet jeg ikke...

,

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått laget ormehullgeneratoren! Men hvordan kommer jeg meg til verdensrommet? De valgene jeg får opp er: test utrnomjordiskmiljø, forsøk å få kontakt med romvesener, kalibrer ??

 

Du må være på nivå 10 i forskerkarrieren. Det kan også hjelpe å prøve å få kontakt med aliens.

Anonymous poster hash: 844e8...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloween greiene er seriøst den dølleste pakken som har kommet :( syns ikke den var noe i det hele tatt. Hva synes dere andre? greit vi fikk litt ting, kostymer, men etter å ha hatt den festen en gang var man liksom ferdig syns jeg. Kan jo bruke møbler og vegg pynt til barnerom men ... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mistet mer og mer interessen for Sims 4 og den Halloweenpakken gjorde ikke saken noe bedre. Tror neppe neste utvidelsespakke klarer å øke interessen min mer, heller. Nå er den jo utsatt til i desember fordi de ønsker å forbedre denne og putte mer greier i den, men jeg tror det ikke før jeg evt får se det.

TS4 er en skuffelse og jeg har gitt opp å håpe på noen bedring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Ardwinna skrev (På 10.10.2015 den 21.14):

Jeg har mistet mer og mer interessen for Sims 4 og den Halloweenpakken gjorde ikke saken noe bedre. Tror neppe neste utvidelsespakke klarer å øke interessen min mer, heller. Nå er den jo utsatt til i desember fordi de ønsker å forbedre denne og putte mer greier i den, men jeg tror det ikke før jeg evt får se det.

TS4 er en skuffelse og jeg har gitt opp å håpe på noen bedring.

,

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å forsvare sims 4, men nå klarer jeg bare ikke å gjøre det mer... Etter at spillet har vært ute i over ett år, så er jeg ikke spesielt imponert...

Har også nevnt før hvor dårlig jeg liker at de slipper disse småpakkene hele tiden.

I utgangspunktet, så elsket jeg galleriet og hvor lett det var å dele og laste ned ting. Det som er kjipt er at hvis du finner noe du liker veldig godt i galleriet, så har det ofte innhold man ikke har kjøpt, så da prøver på en måte EA å lure deg til å kjøpe disse pakkene likevel bare for at du skal få med alt i det du vil laste ned.

En annen ting som uroer meg er at siden de gir ut disse småpakkene, så blir det mindre å putte i utvidelsene etterhvert...

For eksempel, så hadde sims3 årstider halloweengreier i pakken for høsten. Nå har jo sims4 allerede lagd en liten halloweenpakke, så da tror jeg det ikke blir så mye halloweengreier i en eventuell årstiderpakke...

Nå for tiden, så er jeg skikkelig ond, og spiller i hunger games stil, hvor simmene skal klare å overleve så lenge som mulig. Men blir litt kjedelig med så få måter å dø på. Blir som oftest hvem som klarer seg lengst i bassenget eller hvem som ikke sulter ihjel. Er frista til å kjøpe Spapakka bare for å få en badstue som jeg kan koke simmene i, hehe.

Har bare gått lei av å spille vanlig.

En anenn ting med sims 4 er at jeg føler at det er så lineært. For eksempel i get to work, så får du jo oppgaver som du skal gjøre hele dagen. Det hadde vært greit med noen oppgaver, og resten av dagen, så kunne man gjøre som man vil.

Føler at man har ikke samme friheten i sims4 som i de tidligere sims spillene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sims 4 virker som om det er tilpasset veldig unge spillere som har gått rett fra dukkeleking til sims, og som ikke har spilt spillet før. Det er fargerikt og innbydende og simmene "føler" masse og samhandler bra med andre simmer, men vil man gå litt utenfor dukkehuset er det null og nada å gjøre. Det er begrenset hvor lenge jeg gidder å snakke med naboene i parken eller sosialisere med de nærmeste naboenei huset mitt. De hemmelige områdene er gørrkjedelige og gir ikke stort annet enn noe pent å se på. Get to work var et stykke på vei mot noe bedre men er veldig lineært og man blir fort lei. Og aliensimmene er gørrkjedelige i forhold til TS3-aliens. I sims 3 kunne de i det minste reparere ting med hjernekraft og slapp å sove, og de hadde egne UFOer. Andregenerasjons aliens fikk også normale øyne og lysere hudfarge, skikkelig hybrider. TS4-aliens er egentlig bare vanlige simmer med annen hudfarge, skumle øyne og en mulighet til å forkle seg som vanlige simmer. Nå spiller jeg med en alien og hun går konstant rundt og er flau fordi alle hun møter oppdager at hun er alien. Utrolig irriterende da det jo påvirker humøret hennes negativt.

 

Er det forresten noen som har opplevd at når naboene kommer for å si hei etter at man har flyttet, så har de knapt ringt på døra før de snur og sier "antar vi ikke er ønsket her"? Er det en bug eller er det noe man må gjøre for å unngå sure naboer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, glemte å nevne det med aliens i sims 4 ja. Jeg lagde en alien som liksom skulle leve i skjul i nabolaget, men måtte gi opp, for gikk jo ikke an å sosiaisere uten at hun ble avslørt med en gang. Også var det ellers akkurat som å spille som en vanlig sim. Skulle vært sånn at man bruker opp hjernekraft når man er i forkledning sånn at man ikke kan være i forkledning hele tiden i det minste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er sims2 helt klart det beste i serien :) Bare synd at det ikke fungerer helt som det skal på pc'n min, ellers hadde jeg spilt det mye mer... Hvis de hadde gitt ut en versjon av sims2 som var tilpasset nyere pc'er så hadde jeg faktisk kjøpt det, selvom jeg egentlig har spillet allerede :P

Har hatt skikkelig lyst til å spille sims1 i det siste, men har det ikke lengre og tviler på at det vil fungere på pc'n min.

Elsket superstarpakka! Sleit lenge med å bli superstjerne, men det føltes fantastisk da jeg endelig klarte det :)

Så var det så morsomt å spille inn musikkvideoer. Spesielt den Glabe Glarn sanen der man hadde på seg en sølvdrakt og red på en sjøhestting :P Men det var så vanskelig å imponere de folka på settet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...