Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en person uten instagram?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samboer har ikke, og det bryr meg null!
Synes heller det hadde vært rart om han hadde det...

Jeg har ikke instagram heller.



Anonymous poster hash: 03396...9a4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker insta på samme måte som The Tardis, overhodet ingen personlige eller private ting distribueres der. Profilen min ser mer ut som et turistbyrå for byen min, og ligger helt åpen for alle. Bare fordi jeg liker å ta bilder.

Jeg "vannmerker" jo flere av de bildene jeg er ordentlig fornøyd med, solgte ett Raw bilde til noen fsom tilbydde 2600r+prisen for å få det innrammet i ett ganske stort format og postoppkrav på dette :fnise:

H*n fikk jo signaturen på bildet...ett slags mikrobilde av ett insekt som sitter på en blomst og du kan tydelig se alt xD

Jeg jobber ikke som fotograf...Og selger sjeldent bilder..men om noen tilbyr så er jo det greit xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og hvis noe hadde det bare vært positivt om dama ikke hadde Instagram. Det består stort sett av bilder av seg selv og maten man spiser og er en enda større kanal for selvopptatthet enn andre sosiale medier. Det betyr jo ingenting for mulighetene for forhold uansett, men hvis noe er det bare et kvalitetstegn.



Anonymous poster hash: 691e1...dd6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHAHAHAHA! Jeg lurer også på hvor gammel TS er. Jeg er 30 år gammel datageek, men har ikke instagram-konto. Jeg ser virkelig ikke poenget. Jeg har jo facebook. Instagram er for likes-omane som vil blottlegge bilder av livet sitt til hele verden og twitter er bare slitsomt. Det tok faktisk en stund før jeg fikk meg facebook-konto fordi jeg akkurat da var lei av alle de andre nettsamfunnene som kom og forsvant.

Anonymous poster hash: cba0e...225

Personlig liker jeg instagram bedre enn facebook, nettopp fordi det ikke er like "blottleggende" som face. På instagram har jeg ikke like mange "venner". På facebook har man jo i større grad flere bekjente fremfor venner (i hvert fall er det mitt inntrykk). Sånn sett er insta mer ekte for meg. Og så er det gøyere med bilder. "I never read, I just look at pictures." :smoke:

Føler facebook er mer kunstig når det kommer til likes i hvert fall. Folk man ikke har snakket med på årevis klikker og liker alt mulig man legger ut. Det synes jeg er litt rart. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner veldig få med instagram, men de som har det bruker det stort sett til å spamme ned facebook. For ikke å snakke om Instaweather. Jeg kunne aldri vært sammen med en som føler behov for å skrive



Anonymous poster hash: 6c933...904
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner veldig få med instagram, men de som har det bruker det stort sett til å spamme ned facebook. For ikke å snakke om Instaweather. Jeg kunne aldri vært sammen med en som føler behov for å skrive

Anonymous poster hash: 6c933...904

.. fortsettelse følger: en som føler behov for å skrive JEG HER HER OG DET ER SØTTEN GRADER, SE PÅ MEEEEG.

Anonymous poster hash: 6c933...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh ja :skratte:

Haha hallo i luken.. Livet består ikke av sosiale medier..

Har ikke insta selv engang.

Tull alle vet jo at livet består bare av sosiale medier.

Anonymous poster hash: a8e35...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvor ødelagt Instagram har blitt av folk som oppretter falske kontoer og stjeler bilder fra en så skjønner jeg ikke at noen vil være der.

En sak nå nylig er at mødre som legger ut bilder av barna sine risikerer at bildene blir tatt og lagt inn på andre kontoer- som gjerne tilhører pedofile. Å ta den sjansen på å legge ut bilder bare for likes- slik fatter jeg ikke!

Når man legger ut bilder mener jeg faktisk at man har fraskrevet seg retten til å si bildet er sitt, og man må nesten regne med at slikt kan skje. Hvordan forhindre dette? Ikke legg ut bilder. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 0d563...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift med en som ikke har instagram. Aldri tenkt over det før, men nå som du sier det så er det kanskje litt kjedelig?

Tror nok at jeg bør skille meg og finne med en som har instagram sånn at det blir litt mer spenning i hverdagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er gift med en som ikke har instagram. Aldri tenkt over det før, men nå som du sier det så er det kanskje litt kjedelig?

Tror nok at jeg bør skille meg og finne med en som har instagram sånn at det blir litt mer spenning i hverdagen

Finn deg heller en elektriker hvis du savner spenning i hverdagen :skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke instagram.., visste ikke at det var så vanlig en gang. Hva er galt med å legge ut bilder på facebook da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer har hverken Instagram, Snapchat eller Twitter. Han er kjempe snill og verdens beste pappa til vår sønn, men jeg må dumpe han nå etter 4 år sammen siden han ikke har de tre tingene jeg nevnte, helt forferdelig, han må være ond.

Anonymous poster hash: 93d05...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...