Gå til innhold

Redd for å svare enkelte brukere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Unngår alle jeg vet svarer lengre enn langt. Flere paragrafer langt svar er som regel bare masse overflødig formuleringer og tull. Om jeg uheldigvis støter bort i noen slike så dropper jeg bare diskusjonen.
Dette er ikke noe oppgave på universitetet, det er mulig å få fram sitt syn kort og enkelt.



Anonymous poster hash: 68735...674
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, deltar vanligvis ikke i diskusjoner fordi jeg vet kommer å bli satt ut av et litt krast svar og jeg klarer ikke la være å ta ting personlig.

Endret av Apocalypse
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ingen.

Jeg svarer de jeg vil, på det de skriver, uavhengig av hva de kaller seg på et nettforum!

Anonymous poster hash: f6e62...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt glad for at det er flere enn meg :fnise:

Anonymous poster hash: eeb5c...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ashanti

Det er faktisk enkelte brukere jeg kvier meg for å diskutere med, fordi jeg føler at det ikke er "lov" å være uenig eller si dem imot.. Har t.o.m opplevd å få ekle meldinger tilsendt (av brukerens støttespillere eller hva jeg skal kalle det) etter å ha vært uenig med en bruker her inne. Så har noen brukere på "ignorer".. Syntes det er litt spesielt på et nettforum, men.. noen lever seg vel mer inn i det enn andre, hehe.

Men jeg setter bare pris på de som faktisk kan noe om det de snakker om, hvis de kan lære meg noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Det er faktisk enkelte brukere jeg kvier meg for å diskutere med, fordi jeg føler at det ikke er "lov" å være uenig eller si dem imot.. Har t.o.m opplevd å få ekle meldinger tilsendt (av brukerens støttespillere eller hva jeg skal kalle det) etter å ha vært uenig med en bruker her inne. Så har noen brukere på "ignorer".. Syntes det er litt spesielt på et nettforum, men.. noen lever seg vel mer inn i det enn andre, hehe.

Men jeg setter bare pris på de som faktisk kan noe om det de snakker om, hvis de kan lære meg noe :)

:overrasket: jøss! Da tar man KG litt vel alvorlig, ja ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk enkelte brukere jeg kvier meg for å diskutere med, fordi jeg føler at det ikke er "lov" å være uenig eller si dem imot.. Har t.o.m opplevd å få ekle meldinger tilsendt (av brukerens støttespillere eller hva jeg skal kalle det) etter å ha vært uenig med en bruker her inne. Så har noen brukere på "ignorer".. Syntes det er litt spesielt på et nettforum, men.. noen lever seg vel mer inn i det enn andre, hehe.

Men jeg setter bare pris på de som faktisk kan noe om det de snakker om, hvis de kan lære meg noe :)

Det håper jeg at du rapporterer i framtiden, for slik oppførsel fra enkelte brukere er så unødvendig. Jeg syns du ofte har gode og saklige innlegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte er det ganske enkelt ikke noe vits i å diskutere med. Det er en del brukere som har kjepphester og faste tema som de vil vri diskusjonen over på uansett. Da er det bortkasta tid å diskutere med dem. Så har du dem som starter de nesten likelydende trådene gang på gang på gang. Stort sett variasjoner over temaene "Kvinner er forferdelige og menn er ofre" eller "Innvandrere er forferdelige og hva kan vi gjøre med det?".

Så har du dem som skriver langt og lenger enn langt med blomstrende og omstendelige formuleringer. Jeg vet ikke helt om jeg tør å kaste akkurat den steinen, av frykt for glasshuset mitt, men jeg forsøker virkelig å fatte meg i korthet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en sånn tråd der man slenger dritt om brukere altså, men jeg lurer på om jeg er helt dust eller hva :fnise:

Jeg kan ta et eksempel. Cuckold virker så sinnsykt intelligent at jeg aldri tør å diskutere med han. Jeg er redd for at han skriver kjempelange svar tilbake med faktaopplysninger og linker til forskning og jeg bare ????? :klo:

Er jeg den eneste som er redd for å virke dum?

Anonymous poster hash: eeb5c...43c

Fin trening i å destillere ut essensen av det folk sier. Hvis du kan møte argumentasjonen på en kortfattet måte, så står det respekt av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung tøff mann

Er ikke redd for å svare enkelte brukere nei. Men nå har jeg ingen interesse av og diskutere så særlig mye heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke redd for å svare noen nei. Har blokkert de jeg ikke orker så jeg slipper å se innleggene de legger ut,resten svarer jeg normalt og blåser i om jeg fremstår som dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke en sånn tråd der man slenger dritt om brukere altså, men jeg lurer på om jeg er helt dust eller hva :fnise:

Jeg kan ta et eksempel. Cuckold virker så sinnsykt intelligent at jeg aldri tør å diskutere med han. Jeg er redd for at han skriver kjempelange svar tilbake med faktaopplysninger og linker til forskning og jeg bare ????? :klo:

Er jeg den eneste som er redd for å virke dum?

Anonymous poster hash: eeb5c...43c

Merkelig. Nå syns jeg brukeren du nevner her er en eksepert når det gjelder feiltolkninger, sujektive synsvinkler og ganske transynt. Meningene hans fremstår ofte som lufstlott for meg, og jeg orker ikke å svare på innleggene hans for han dikter opp problemstillinger som ikke finnes (eller som kun finnes i hodet hans).

Det er mange på forumet som er flinke til å bruke store, flotte ord, men budskapet\meningene som kommer frem, er ofte helt latterlige.

Anonymous poster hash: 93f84...2a0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte er det ganske enkelt ikke noe vits i å diskutere med. Det er en del brukere som har kjepphester og faste tema som de vil vri diskusjonen over på uansett. Da er det bortkasta tid å diskutere med dem. Så har du dem som starter de nesten likelydende trådene gang på gang på gang. Stort sett variasjoner over temaene "Kvinner er forferdelige og menn er ofre" eller "Innvandrere er forferdelige og hva kan vi gjøre med det?".

Så har du dem som skriver langt og lenger enn langt med blomstrende og omstendelige formuleringer. Jeg vet ikke helt om jeg tør å kaste akkurat den steinen, av frykt for glasshuset mitt, men jeg forsøker virkelig å fatte meg i korthet.

Selv om du noen ganger er litt krass og sånn i uttalelsene og skriver noe langt (det hender :fnise: ) så syns jeg du er en av de som er verdt å lese innleggene til. Selv om jeg ikke alltid har noen vetige svar :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Nope, er ikke redd for å svare :) Men det er enkelte jeg ikke gidder å diskutere med, for det virker ikke som om det er håp om bedring, uansett hva man sier ;)

Men de fleste virker som fine folk da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette radikalfeministiske rævhølet (bruker et økenavn jeg fikk i et svar en gang fordi jeg påsto at voldtekt er et problem) frykter intet!!

Jeg har blitt kalt en del fæle ting her, nettopp av de brukerne som blir ansett som "intelligente". De virker ikke like intelligente på meg. Stor forskjell på det og å ha en egen evne til å tro det man vil tro til tross for at de vrir seg unna å legge frem upartisk bevis/bekreftelse på det de sier. Det gjelder særlig i sånne kvinner er onde - tråder, som det finnes flere av her enn mygg i skauen. De har jeg for øvrig sluttet å poste noe særlig i. De er fortsatt en guilty pleasure å lese, da.

Hva er det verste som kan skje, egentlig? Skjermen e faktisk ikke i stand til å bite. :fnise:

Endret av AmandaVI
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Vel, med tanke på hva AnonymBruker tidvis lirer av seg av utsagn, samt denne personens tendens til å bedrive personjakt og påfølgende hets, så er det ikke fritt for at jeg av og til vegrer meg for å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen brukere jeg konsekvent unngår, men det er derimot visse diskusjoner jeg sjeldent orker å engasjere meg i, fordi jeg vet at det vil koste mer enn det smaker. Det er gjerne diskusjoner som handler om rasisme eller likestilling. Er ofte så mange tåpelige og deprimerende innlegg i slike tråder, orker bare ikke å gå inn i den røkla — unntaket er om temaet er ordentlig interessant, og innleggene faktisk er velformulerte og uten masse fordommer og generalisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Vel, med tanke på hva AnonymBruker tidvis lirer av seg av utsagn, samt denne personens tendens til å bedrive personjakt og påfølgende hets, så er det ikke fritt for at jeg av og til vegrer meg for å svare.

Du skrev litt ironisk nå, ikke sant? For du vet at AB ikke er en enkelt bruker? Bare sånn så du ikke tror det er en bruker som forfølger deg overalt hvor du skriver og står :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...