Gå til innhold

Utleier sier ikke i fra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En bekymringsmelding til brannvesenet er like smart som å ringe Politiet i dette tilfellet.

Bekymringsmeldinger tas svært alvorlig av Brannvesenet.

 



Anonymous poster hash: 1186c...8dd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer mest på hvordan noen ikke kan få med seg at det graves en vollgrav på utsiden av hjemmet.... Anonymous poster hash: 23304...bb5

Vel, jeg hadde endelig en fridag i dag og tillot meg derfor sove lenge. Jeg våknet av at de begynte i åttetiden i dag, men klarte faktisk å sovne igjen. Da jeg stod opp kl. 11.30 var de forduftet. De har jobbet utenfor noen dager, fjernet litt plen osv, så regnet med at de skulle jobbe i dag og. Men HVA de skulle visste jeg jo ikke.

Ts

Anonymous poster hash: 67538...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...
har du vært hjemme hele tiden når de har gravd "vollgraven"?
For såfremst du ikke har vært på ferie, så tar det jo litt tid og mye bråk og skjer ikke over natta at det plutselig er en vollgrav rundt huset og du ikke kommer deg ut...


Du bør nok ringe til han ja, evt...Ring brannvesenet og fortell at du er innesperret i ditt eget hus og trenger hjelp til å komme deg over vollgrava utenfor inngangsdøra x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...

har du vært hjemme hele tiden når de har gravd "vollgraven"?

For såfremst du ikke har vært på ferie, så tar det jo litt tid og mye bråk og skjer ikke over natta at det plutselig er en vollgrav rundt huset og du ikke kommer deg ut...

Du bør nok ringe til han ja, evt...Ring brannvesenet og fortell at du er innesperret i ditt eget hus og trenger hjelp til å komme deg over vollgrava utenfor inngangsdøra x)

Som skrevet over så har de holdt på i noen dager, på de andre sidene av huset. Men jeg har ikke sett hvor dypt det er før i dag når også inngangspartiet mitt er tatt. Det bråkte en del ja, men jeg var jo klar over at " noe" skulle skje.

Ble tilslutt reddet av faren min som kom med stige og fikk meg trygt over fra verandaen

Anonymous poster hash: 67538...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er uakseptabelt. Du skal i hvertfall ikke betale full leie for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fredag og klokken er over 16.

Om det ikke ble lagt en passasje før i dag så blir det i alle fall ikke lagt en nå etter arbeidstidens slutt.

Så det spørs nok om det ikke blir stigen til verandaen i kveld for TS.

 

Kan du ta et bilde av vollgraven til oss, TS?

 

Forøvrig har vel entreprenøren etterlatt noe maskineri på stedet? Disse er som oftest merket med firmanavn. Da ringer du adm. dir. i det firmaet og forteller vedkommende at de glemte å legge passasje over en åpen grøft før de avsluttet arbeidet for dagen, med det resultat at du ikke kommer deg inn hjemme hos deg selv.



Anonymous poster hash: 1186c...8dd
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som skrevet over så har de holdt på i noen dager, på de andre sidene av huset. Men jeg har ikke sett hvor dypt det er før i dag når også inngangspartiet mitt er tatt. Det bråkte en del ja, men jeg var jo klar over at " noe" skulle skje.

Ble tilslutt reddet av faren min som kom med stige og fikk meg trygt over fra verandaen Anonymous poster hash: 67538...44b

Er som du sier. Man hører at noe hender, og vet at de graver.

Men man tar det som en selvfølge at de sørger for at man kan komme seg ut av leiligheten. Noe som burde være en selvfølge.

Bra du kom deg ut, men hadde tatt en alvorsprat med huseier. For dette er ikke greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er uakseptabelt. Du skal i hvertfall ikke betale full leie for det!

Hvorfor skal ikke ts betale full leie? 

Anonymous poster hash: 68aa0...411

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor skal ikke ts betale full leie? 

Anonymous poster hash: 68aa0...411

 

Fordi de sperrer nødvendige fluktruter (stillas foran terassedør) og graver en vollgrav foran døra uten å sørge for at TS kommer seg ut. Det er ikke greit på noen måte og er grunn til å holde tilbake leia eller kreve avslag. 

 

Vet ikke med deg, men hvis jeg ikke kommer meg ut av døra (eller inn hvis jeg hadde vært ute) ville jeg nektet å betale full leie fordi jeg ikke får det jeg betaler for.

Endret av Florence
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...