Gå til innhold

Iphone 4 16 GB u/abonnement


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Det kan godt hende det skal være fullt mulig å klippe til et vanlig simkort! Jeg hadde i alle fall store problemer med å få det til, enda jeg fulgte instruksjoner til punkt og prikke :P. Broren min prøvde det samme da han fikk iPhone, og det samme med to venninner.

Det koster ingenting å få tilsendt nytt simkort, så det beste er nok å vente :). Better to be safe, than sorry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

netcom skal ha 250kr for det, med mindre du kjøper en iphone gjennom de. Men igjen så skal jo netcom ha penger for alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apples nettbutikk er den eneste som selger iPhone 4 uten abonnement i Norge. I USA får du ikke kjøpt den uten abonnement i det hele tatt. Det er helt uproblematisk å bestille microsim, Chess leverte etter en arbeidsdag, og du aktiverer det selv så du trenger ikke tenke på at det ikke må bestilles for tidlig (det kostet riktignok 200 kr).

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chess leverte etter en arbeidsdag, og du aktiverer det selv så du trenger ikke tenke på at det ikke må bestilles for tidlig (det kostet riktignok 200 kr).

Hæ? Koster det 200 kr å få tilsendt nytt mikrosimkort fra Chess? Det står at det er kostnadsfritt på sidene deres, og jeg betalte aldri noe (om det var det du mente :)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja mannen betalte 200 kr i begynnelsen av januar..

Telenor sender gratis mikrosim, men jeg gikk til telefonkiosken og det ville har 100kr, takket nei å sa at telenor sender gratis, fikk den da for 50kr siden han aktiverte den. Hvis telenor sender den går det postens gang + den tiden for å aktivere da mikrosim. opptil 2 dager bare for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på nettsiden nå at det står gratis, og da jeg dobbeltsjekket med mannen hadde han ikke betalt noe enda men det stod etter aktivering at det kostet 200 kr. Nå venter vi på mobilregningen for å se om det er oppført noe der, i såfall skal han klage på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...