Gå til innhold

Spontanabort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff.. Trenger bare å få luftet tankene litt og vet ikke hvor dette skal.. Men jeg gikk nettopp gjennom en SA for ca 4 t siden frem til nå. Smertene begynner å avta.. Vil det si at alt er ute da? Har ligget å vridd meg til nå og dette er deilig, uten smerter.. Nesten.

Uansett.. Jeg savner så forferdelig å være gravid.. Det er helt grusomt å kjenne et så stort savn allerede.. Vi skal prøve så fort vi får mulighet, og håper på å få beholde da.. Dette var ikke noe koselig..

Måtte bare lufte tankene litt..

Gjerne svar meg på spørsmålet lenger opp da jeg lurer veldig ..:)

Anonymous poster hash: 393c2...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Nå er det en stund siden dette ble skrevet men kondolerer til deg. Jeg har selv vært i gjennom spontan abort og det var noe av det mest j.. jeg har vært med på. Jeg sørget i en god stund etterpå for selv om det ikke var leve dyktig så tidlig var det all like vel et liv for meg. Jeg følte kjemien på et vis mellom barnet og meg. Selv av og til den dag i dag 7 år etter kan jeg få tanker om at jeg egentlig skulle hatt en liten jente eller gutt nå. Slik ble det ikke men jeg kommer alltid til å være glad i det barnet på en måte selvom jeg aldri fikk det.

Jeg vet ikke om du har vært hos legen enda. I mange tilfeller bør man besøke ultralyd etter en sa, så de får sjekket at ingenting sitter igjen. Av og til kreves det utskrapning hvis rester sitter igjen. Derfor må du sjekke dette om du ikke har gjort det allerede.

Igjen kondolerer så mye. Bedre lykke neste gang håper jeg. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.....Vi mistet i uke 16, etter å ha prøvd i 5 år. Nå er vel kanskje sorgen størst akkurat de ukene her fordi jeg skulle hatt termin nå, men den tiden etter var grusom. Gikk med enorm skyldsfølelse og klandret meg selv i noen måneder selv om jeg ikke kunne ha gjort noe fra eller til.



Anonymous poster hash: be395...85d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...