Gå til innhold

Kan noen anbefale meg en god fuktmaske fra Decleor eller Dermalogica?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som gidder og hvor får jeg kjøpt det? Kjøper ikke i salong da det er svindyrt. Jeg er snart 24. :)



Anonymous poster hash: affd6...220
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella

Må det være fra ett av disse to merkene? Jeg har prøvd i begge de seriene, men favoritten er fuktmaskene til Origins. Betydelig rimeligere er de også, samt bra ingredienser. Jeg bruker den som en tykt lag med nattkrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være fra ett av disse to merkene? Jeg har prøvd i begge de seriene, men favoritten er fuktmaskene til Origins. Betydelig rimeligere er de også, samt bra ingredienser. Jeg bruker den som en tykt lag med nattkrem.

Hvor mye koster denne og hvor får jeg kjøpt?

Anonymous poster hash: affd6...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Er veldig fornøyd med alle sine fra Dermalogica, men jeg har nå gått over til å bruke Cocosa Virgin Oil(ren kokosnøttolje) som ansiktsmaske isteden og det er helt fantastisk. Bare et lite tips :) Koster mindre og varer i evigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster denne og hvor får jeg kjøpt?

Anonymous poster hash: affd6...220

Æsj den fra Origins er grusom! Klissete ekkel gøgge.

Har hørt mye bra om Hydra Floral-masken til Decleor, dog ikke prøvd den selv. Har brukt den gjennomsiktige gel-masken til Dermalogica før, den er god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Æsj den fra Origins er grusom! Klissete ekkel gøgge.

Har hørt mye bra om Hydra Floral-masken til Decleor, dog ikke prøvd den selv. Har brukt den gjennomsiktige gel-masken til Dermalogica før, den er god

Det var da voldsomt...

Hydra Floral er altfor lett for meg, som en fuktmaske. Helt grei, men gir ikke fukt i lengden slik som Origins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Decleor har ødelagt sin fuktmaske, jeg elsket Decleor Hydra Floral fuktmasken før,

da var den tykk hvit kremaktig som du så at trakk inn i huden, nå er den tykk hvit,

men du skal massere den, den blir til en tynnflytende olje som renner av ansiktet,

og gir langtfra like mye fukt da du ikke kan pøse på med like mye som tidligere.

En fuktmaske som er ganske lik Decleor sin og som jeg liker godt er

Matis youth hydrating mask.

Har også hørt mye bra om Glam Glow sin nye fuktmaske, blå krukke, men den har

jeg ikke fått testet ut selv enda. Men tror jeg snart må prøve den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...