Gå til innhold

Frisør på Majorstuen / Frogner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser etter en god frisør i området som er god på type "naturlige" hårfarver. Vil gjerne få til noe slikt med mitt ihjelbleket hår :-)



Anonymous poster hash: 13c42...667
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Perfect Hair Frogner :) kjempe flinke!

Du har skrevet til sammen fire innlegg i dette forumet, flere i gamle tråder, og alle hvor du lovpriser denne salongen.

Tror du virkelig vi ikke forstår at det er reklame og at du enten jobber der eller er venninne med en av frisørene? Jeg blir bare skeptisk til å gå til salongen når det tydeligvis er nødvendig å "snikreklamere" for å få kunder, så tror du gjør salongen en bjørnetjeneste. Bare et vennlig tips.

Anonymous poster hash: 678c6...be5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Takker for tips for du har er godt poeng. Jeg har akkurat opprettet denne brukerer og har tenkt å bruke dette forumet for alt det er vært. Slik jeg mener alle burde. Det hører til i historien at jeg liker veldig godt Nina som driver salongen, kan ikke kalle meg selv noen venninne, men hun som gav meg anbefalingen er en venninne av oss begge.

Det er hovedsakelig fire grunner til at jeg her på nattevakten min med bruker som sover, at jeg valgte å ta meg tid til å lovprise dem.

1. Jeg er kjempe fornøyd med behandlingen jeg fikk.

2. Liker at jenta har satset. Og jeg grøsser litt å syns det er tøft å starte opp i et marked man på mange måter skulle tro var mettet i Oslo.

3, Jeg vet hun er ydmyk og setter stor pris på det jeg skriver.

Og ikke minst: 4. Syns det burde sitte mye løsere hos normale folk å skrive noe hyggelig/positivt om tjenester eller produkt. Man trenger vel ikke å være en sponset blogger for å vie et helt innlegg om noe bra man opplevd/kjøpt?:)

Selv er jeg opptatt av at ting ikke skal være for dyrt og jeg vil unødig være en fisk som kun følger strømmen. Men jeg er opptatt av å få god valuta for pengene jeg bruker.

Nå f.eks er jeg ute etter noen som er veldig gode på vipper. Har hørt at det sliter veldig på mine egne, men syns det er så fint! Og jeg vet det har så mye å si hvem som utfører det? Har tidligere brukt et helt vanvittig bra serum, men det er ikke lenger dét det en gang var...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...