Gå til innhold

Hårfjerning med laser; Hjemme


Alethia

Anbefalte innlegg

Jeg har denne: http://www.elkjop.no/product/personlig-pleie/harfjerning-for-kvinner/SC1981/philips-lumea-comfort-harfjerningssystem-sc1981

Den har ikke patroner, og skal holde leeeenge. Merker at hårene blir tynnere og at det vokser saktere. Har kun hatt den ett par måneder, men er veldig forøyd så langt. Står at den har 100 000 lyspulser noe som sikrer meget lang brukstid

MEN, det står ikke i vedlegget (og jeg tenkte meg ikke om): Husk å ha svakere puls på tatoveringer ;)

Det er 5 pulsstyrker på den.



Anonymous poster hash: aa549...db3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har philips lumea, og er helt hårfri på barten, under armene og ben nå! Er fantastisk! Slipper også at armhulene ser så mørke ut, fordi det er jo ikke hår under huden lenger heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd på lysere hår og kan si noe om hvor godt det virker?

Leser at det virker best på mørkt hår og dårligst på lyst, men hva er egentlig lyst hår her? Er det alt lysere enn svart eller er det kun de lyseste hårene som hvitt og lyst blondt?

Regnes mørkt blondt hår som lyst eller mørkt hår?

Har noe mørkt blondt hår og noe mulig lysere jeg gjerne vil fjerne og noe har en hårfarge jeg ikke er sikker på er mørkt blondt, brunaktig eller nesten svart. De ser veldig mørke ut fra en vinkel og lysere fra en annen.

Tror dere det vil virke på meg? har veldig lys hud da, noe jeg ser også anbefales.

Hvis ikke, er det noen som vet om det finnes noe for lys hud med lyst hår?

Sorry for kanskje litt dumme spørsmål, men finner ikke svaret på nettet og synes det er greit å vite før jeg kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne: http://www.elkjop.no/product/personlig-pleie/harfjerning-for-kvinner/SC1981/philips-lumea-comfort-harfjerningssystem-sc1981

Den har ikke patroner, og skal holde leeeenge. Merker at hårene blir tynnere og at det vokser saktere. Har kun hatt den ett par måneder, men er veldig forøyd så langt. Står at den har 100 000 lyspulser noe som sikrer meget lang brukstid

MEN, det står ikke i vedlegget (og jeg tenkte meg ikke om): Husk å ha svakere puls på tatoveringer ;)

Det er 5 pulsstyrker på den.

Anonymous poster hash: aa549...db3

Gjør det vondt på tatoveringen(e)? Gjør det vondt ellers på kroppen? :)

Anonymous poster hash: 3a29f...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det går greit vet du :) Jeg har vanlig nordisk hud(jeg er omtrent melkehvit hvis jeg ikke får litt sol på meg) og har lyse hår på bein og armer. Men har mørkere hår under armene og "der nede", så er der jeg bruker det :) Tror ikke det hadde fungert på de områdene med lyse hår dessverre.

Tusen takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden min er ikke melkehvit som noen av dere andre beskriver deres hud som. Mer sånn vanlig kjip, men har mørke hår. Er det da litt riski buisness å bruke mange tusen på dette? (skjønner at det vel igrunn er det uansett)



Anonymous poster hash: 9b372...7cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kritthvit hud og svarte hår, så burde vært perfekt for meg men jeg er skuffet :( Har den Pilips Lumea til 3000kr. Noen som vil kjøpe den? :hoho:

Etter en behandling med styrke 5 var jeg veldig fornøyd fordi noen dager senere når hår grodde ut igjen så det ut som at 50% var borte allerede. Men etter 10 behandlinger til så var det bare ørlite forskjell. Det står også i bruksanvisningen at den ikke fjerner alle hår, tror det står at den fjerner bare ca 50% og det er dårlig syns jeg.

Har i dag kjøpt meg kremen "hårstopp" som jeg har brukt tidligere og er MYE mer effektiv! Men mer tidkrevende fordi man må smøre daglig. Denne fjerner minst 95% av alle hår hos meg så lenge jeg bruker den rett. Fåes kjøpt på Vita og helsekost. http://www.vita.no/merker/harstopp?gclid=Cj0KEQjwyrqgBRDepamt-LWA2oABEiQAV7nwwK30jOF71QQIItzSBCfEOb4Mk-6CPjmWuAUeIZUG8R8aAu-38P8HAQ&gclsrc=aw.ds



Anonymous poster hash: 00b9a...c31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....

Har i dag kjøpt meg kremen "hårstopp" som jeg har brukt tidligere og er MYE mer effektiv! Men mer tidkrevende fordi man må smøre daglig. Denne fjerner minst 95% av alle hår hos meg så lenge jeg bruker den rett. Fåes kjøpt på Vita og helsekost. http://www.vita.no/merker/harstopp?gclid=Cj0KEQjwyrqgBRDepamt-LWA2oABEiQAV7nwwK30jOF71QQIItzSBCfEOb4Mk-6CPjmWuAUeIZUG8R8aAu-38P8HAQ&gclsrc=aw.ds

Anonymous poster hash: 00b9a...c31

Har lest et par tråder om "Hårstopp", og synes alltid det dukker opp EN som er i overkant positiv, og resten som ikke har merket noen forskjell. Jeg har i ren desperasjon prøvd, og merket ingenting utenom vanlig bodylotion-egenskaper (desverre)!

For meg virker Lumea bedre og bedre. Har brukt i et år nå, så er mulig det bare tar litt tid å treffe alle hårene mens de er i vekstfasen.

Endret av Superblomst
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig med alle disse dumme hårene overalt ;( Skulle ønske det fantes en vidunderkur



Anonymous poster hash: 9b372...7cc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Jøss, et gammelt innlegg fikk et liker-poeng, og vipps havnet jeg inne på denne tråden igjen, to år senere :fnise: Kan jo like greit oppdatere. Jeg har den samme lumeaen (ikke slitt den ut i løpet av 3-4 år) og er dritfornøyd fremdeles. Etter så lang tids bruk virker det som den har tatt knekken på de fleste hårsekkene permanent, og jeg har brukt den 1 gang siden juni. :hoppe:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Superblomst skrev:

Jøss, et gammelt innlegg fikk et liker-poeng, og vipps havnet jeg inne på denne tråden igjen, to år senere :fnise: Kan jo like greit oppdatere. Jeg har den samme lumeaen (ikke slitt den ut i løpet av 3-4 år) og er dritfornøyd fremdeles. Etter så lang tids bruk virker det som den har tatt knekken på de fleste hårsekkene permanent, og jeg har brukt den 1 gang siden juni. :hoppe:

Vet du hvilken Lumea du har? Der finnes så mange modeller i butikken nå. Etter dette innlegget ble jeg veldig gira på å kjøpe en selv :ler: 

Anonymkode: 1a06a...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvilken Lumea du har? Der finnes så mange modeller i butikken nå. Etter dette innlegget ble jeg veldig gira på å kjøpe en selv :ler: 

Anonymkode: 1a06a...1cf

Tror det er lumea precision plus! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvilken hårfjerning med laser fjerner hår i ansikt permanent og som har patroner som varer evig og som man ikke trenger å kjøpe og fylle på.

Anonymkode: 7b772...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

^ Hvor på kroppen har du fjernet hår? :)

Anonymkode: 27e33...c04

Under armene og skløtta :laugh: 

 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken hårfjerning med laser fjerner hår i ansikt permanent og som har patroner som varer evig og som man ikke trenger å kjøpe og fylle på.

Anonymkode: 7b772...2f8

Av egen erfaring er lumea en dårlig ide om du har lyse hår i ansiktet (men det følger med en egen del for å zappe i ansiktet, så ved mørke hår funker det nok bedre.) De lyse  hårene blir i alle fall  stive, skinnende og veldig synlige :tronderbart: Så vidt jeg vet reklamerer ingen hjemmelaser for å være permanent, men om du er flink og bruker maskinen ofte for å vedlikeholde  vil ikke hårene vokse ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 12/14/2016 den 0.40, Superblomst skrev:

Tror det er lumea precision plus! 

Fikk 11 treff da jeg søkte på Philips lumea på Elkjøp! Og precision plus koster 4500 :/

Anonymkode: 2c9ac...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk 11 treff da jeg søkte på Philips lumea på Elkjøp! Og precision plus koster 4500 :/

Anonymkode: 2c9ac...517

:hakeslepp: Rimelig sikker på at jeg betalte ca 3000 for den (og det er jo flere år siden), så da må prisen ha steget noe voldsomt!!!

Men om du ikke er avhengig av en oppladbar en uten ledning bør vel de billige funke like bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...