Gå til innhold

Hva har du på neglene nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Hadde helt glemt hvor fin den er, så tror jeg må ta den frem i kveld :fnise:

Ikke sant? Er ikke noe spesiell i flaska, men på neglene er den knallfin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Oreal Paris Color Riche Vernis 504 Insolent Magenta med glittertupper som jeg laget med løst glitter. Liker egentlig ikke rosa, men den rosafargen der elsker jeg.



Anonymous poster hash: bfd5e...4ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

En vampy farge fra Max Factor med Fantasy Fire fra samme merke oppå. Noe som DETTE. Fantasy Fire er jo en "dupe" av en veldig sjelden lakk fra Clarins, og er perfekt nå om høsten. Den gløder i forskjellige farger, og ser ulik ut ettersom hvordan lyset treffer neglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maybelline colorshow crystallize Nearly black.

Den så tøff ut! Må lete etter den når shoppingforbudet mitt på neglelakk er opphevet :)

Anonymous poster hash: bfd5e...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fransk manikyr (Essie, alle lag) på 9 lange negler, og en knekt :s Jobber meg å finne ut hvordan jeg skal trylle frem en ny negl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så tøff ut! Må lete etter den når shoppingforbudet mitt på neglelakk er opphevet :)Anonymous poster hash: bfd5e...4ee

Den er dødsfin! Og så lett å jobbe med! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg hele OPI coca cola collection minis på neglene. Rakk å bestille den før neglelakkkjøpsfobudet trådde i kraft. Elsker "I accomplished zero today" og "My signature is DC". http://www.thepolishaholic.com/2014/06/opi-coca-cola-collection-swatches-review.html det er alle de på denne listen minus orange you fantastic. Fantastiske farger!



Anonymous poster hash: bfd5e...4ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isadora Scuba Blue :)

Likar best Isadora sine neglelakkar, då det er dei einaste eg klarar å leggje fint. Einaste som er litt dumt, er at dei har eit stort utval av fargar, men likevel så finn eg ikkje akkurat den eg vil ha.

post-84663-0-23213500-1410456869_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå den var fin! Hvor får du kjøpt den?

Kjøpte den på ebay :)HER er en link. Orly er et ganske billig merke i tillegg til god kvalitet, så det er alltids kjekt :D Kan anbefale folk å kjøpe ting på ebay, der er både Essie, OPI, Orly og China Glaze å finne til fine priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...