Gå til innhold

Hva har du på neglene nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eyeko Rain! ELSK! Hatt denne på tåneglene i ei uke og nå også på fingrene. Den eeeeeer så fin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Chanel pradoxal : ) Brun/lilla greie. Vet dere forresten at et paradoksal er en selvmotsigelse som allikevel rommer sannhet? I'm just trowing it out there! Synes navnet passet utrolig bra til neglelakken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPI Nail Envy, e.l.f Desert Haze og Essie Matte About You på toppen i dag. Kjapt, trygt og billig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TL nail strenghtner som base coat.

To strøk Chanel 505.

TL Northern Lights som overlakk.

Endret av NIKElin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært sikkelig morro om vi posta bildet av neglene våre også skrive hva vi har på.Bare ett lite tips hvis det er greit for ts:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Chanels Khaki Vert på neglene. Kjøpt på Bloomingdales for 150 kr. Tenker jeg snart skal skifte tilbake til Chanel Particuliere snart igjen... Den er fortsatt favoritten :)

Ellers har jeg Rose Confidentiel (også fra Chanel) på tåneglene. Den kostet vel 210 kr på Esthetique.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Khaki Vert her også i dag. Veldig fin lakk, men tar superlang tid før den er "bite proof".. kjeeedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Color Club Uptown Girl idag, med noen spor av hvit maling, jeg malte igår :ler:, den er søt og fin, men jeg lurer på om den er for "barnslig" for meg, jeg er jo nesten tredve. Som alltid, Amour Sticky Base Coat, Poshé top coat. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...