Gå til innhold

Superhero/villains party - kostymehjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal muligens på en studentfest til uka, med temaet superheroes and villains. Så er problemet å finne et kostyme.. Jeg er virkelig elendig på sånt, og vil samtidig ikke ende opp med et standard supermann(woman)kostyme som jeg er sikker på at maaange andre også gjør.

Jeg synes det kan være gøy å lage til litt sånt selv, dersom jeg finner noe jeg faktisk kan få til (skal ikke skryte på meg at jeg er utrolig flink med hendene, men litt klipp og lim i stoff samt smarte løsninger kan jeg nok få til).

Jeg vet heller ikke så mye om akkurat dette temaet, har aldri vært veldig "into" superhelter og skjønner egentlig ikke helt hva jeg kan kle meg ut som, som går innenfor "villains". Ved googling får jeg for det meste opp de standard, masseproduserte kostymene som for min del ofte blir litt for "lettkledde" med både pupp og lår :)

Så - er det noen som har noen tips til meg? Tipper det finnes mange kreative sjeler der ute! Ettersom jeg ikke er helt komfortabel med min egen kropp vil jeg gjerne unngå noe veldig ettersittende og trangt i tillegg.

Tusen takk på forhånd :)



Anonymous poster hash: ed464...c41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hyssingen

kle deg ut som Bowser! Fienden til Mario :fnise:

eller ursula fra den lille havfruen...eller cruella deville!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en stor eske, små esker til hender og føtter..mal..og bruk grå tape..så kan du være en transformers



Anonymous poster hash: 758df...ba0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..Jokeren fra Batman? Enkelt å kle seg ut som iallfall men ikke så originalt:)

Han gule fra SinCity? Husker ikke om han var slem eller snill men han ser ekkel ut:P

Noen fra X-men kanskje? Mystique feks? Hun er jo både litt helt og litt villain men mest villain ;) Makeup tutorial:

Her er en liste over superhelter og villains, man kan feks sortere ut kun female villains:

http://www.superherodb.com/characters/

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinnelig Han Solo eller Indiana Jones? (hm, ser et mønster her...)

Guybrush fra Monkey Island? Grim Fandango?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...