Gå til innhold

Bildetråd!


Serenity88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Roxie Hart

Oi, det var en flott mage!

Min mage er fortsatt flat. Jeg er heller ikke så oppblåst som jeg var en stund. Gleder meg stort til babymage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Nå må jeg bare få skikkelig mage slik at jeg kan legge ut bilde av den også! Har tatt ett bilde hver uke siden uke 3/4 , og bladde gjennom albumen jeg har laget i går. Duverden for en forskjell, jeg var jo tynn før :fnise: Men enda synes jeg ikke at jeg har skikkelig babykul. 19 uker på vei så burde den vel være rett rundt hjørnet :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et spørsmål. Samboeren min tar bilder av meg innimellom, men jeg lurer litt på hvor dere holder armene dersom andre tar bildene. Først holdt jeg armene ned langs siden, men ettersom min rygg er veldig svai så ser man ikke om magen vokser eller ikke fordi jeg skjuler ryggen. Og når jeg prøvde å legge armene i kryss over puppene så ser det bare stress ut. Haha.

Gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar bildet selv, for det er bare magen som skal med. Så dermed holder jeg kameraet og armen min kommer ikke med på bildet :) Vet ikke hvor jeg skulle gjort av arma hvis jeg ble fotografert av noen andre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+3! :) Litt vanskelig å se da, med lyse klær og lys bakgrunn.. det tenkte jeg ikke på ;) ta et nytt senere da!

post-29839-1255606941_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, se på magen ja. Så søt. Håper du tar mye på den og koser med den:) Jeg merker at jeg tar ekstra mye på min mage allerede:) haha

Endret av letme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, se på magen ja. Så søt. Håper du tar mye på den og koser med den:) Jeg merker at jeg tar ekstra mye på min mage allerede:) haha

Hehe ja det gjør jeg også :) må liksom sjekke at den er der, og vise at jeg er glad i den lille mageboeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilde fra UL 18+5. :rødme:

Vi fikk ikke vite hvilket kjønn babyen har, den hadde navlestrengen mellom føttene og var så urolig at hun greide ikke å se.

Men ellers var alt ok. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Chiffon: Så flott mage! Min er omtrent på den størrelsen nå, og jeg er 20+4, men jeg prøver å gro større mage så fort jeg kan :ler:

Luna_82: Flotte bebisen! Så fint at alt var bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i nærheten av chiffon-mage enda, og jeg var akkurat 20 uker på onsdag (tickeren er feil) :fnise:

Skal prøve å få tatt et bilde snart, men vil vente til jeg har skikkelig mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uhm. Ikke store magen her ennå. Den var større for et par uker siden, men jeg er tydeligvis ikke så oppblåst lenger. Men jeg ser klart at magen er annerledes enn før. Bildet er tatt i dag, 14+4. Man får bare satse på at det fortsatt er noe der inne. :sjenert:

post-28135-1256027793_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Englefjes - man trenger ikke å ha stor mage for å ha fin mage. Jeg liker din jeg, man ser at det skjer noe der. Har den blitt noe større?

Jeg prøver meg på å legge ut et bilde av min også jeg. Dette er 15+6 :o)

*poff*

Endret av letme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Det er så artig med magebilder! Flotte mager både store og små.

Det blir spennende å se utviklingen nå fremover, Letme, min begynte plutselig å vokse litt i uke 16. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...