Gå til innhold

Drit lei varmepumpen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en varmepumpe som LG nordic prestige invester x og når jeg fyrer så begynner den med kald luft. Jeg har prøvet og restarte den, men det virker ikke ut som det funker. Jeg skjønner ikke hvorfor den ikke stopper når den går over gradene jeg har satt på kontrollen. Jeg satt til tilogmed bordet ved peisen. det viste 28grader og jeg hadde satt den på 21grad. Den fortsetter som vanlig.. fryktelig irriterende.

Er dette meningen ? det er en ny varmepumpe.



Anonymous poster hash: f711f...f35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må du kontakte de som har montert og solgt til deg. Den er ny,så det er på garantien

For øvrig elsker jeg min pumpe. Slipper søl,gris og sot i hus av vedfyring



Anonymous poster hash: f0ff6...7ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som vet hvordan man tar varmepumpen fra auto til heat? Vet det er forskjell på forskjellige varmepumpe kontroller, men kanskje det er nesten det samme.



Anonymous poster hash: f711f...f35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sannsynligvis et symbol som viser frossen is, og et symbol som viser en sol. Frossen is gir deg air condition som vil varme opp rommet til den tempen du har valgt, og kjøle ned igjen om den overstiger litt. Sol symbolet gir deg varmepumpe, kun varme, ingen nedkjøling.



Anonymous poster hash: 3136a...731
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med den kjedelige bruksanvisningen. Noen kan ha trykket på feil knapp, og gjort sånn at den er på feil innstilling.

Lykke til fra en som hater bruksanvisninger :)

Anonymous poster hash: 3b534...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varmepumpa mi går helt bananas noen ganger. Da trekker jeg ut kontakten i to minutter, så den får tenkt seg litt om. Etterpå er den grei igjen. Det holder ikke å skru den av, den må miste strømmen for å nullstille seg helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...