Gå til innhold

Inkjet Transferpapir for mørke tekstiler - får det ikke til!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelp! Nå har jeg forsøkt gang på gang, men det går rett og slett ikke. Motivet blir ikke som det skal. Jeg skal ha hvit tekst på mørk bakgrunn. Første gang: Printet svart boks med den hvite teksten inni, på den rutete siden. Da den kom ut var det svart rundt, men ikke hvitt inni (hvitt med røde streker, er den pakken fra Panduro)Jeg prøvde likevel, for tenkte "hvis jeg tar av det papiret bak"... men det hjalp jo så klart ikke printen var jo på det rutete. Så prøvde jeg på nytt, men denne gangen printet jeg på den hvite siden av arket, uten streker. Jeg printet også speilvendt, siden jeg oppdaget jeg skulle det da jeg googlet og fant norsk versjon av bruksanvisning (men fant bare for lyse tekstiler...) Så da så motivet helt rett ut da det kom ut (men speilvendt så klart). La arket med motivet vendt ned over tekstilen. Strøk og fjernet beskyttelsespapir - altså denne gang den rutete delen. Men! Det gikk ikke bra det heller...nå ble det bare en stor hvit firkant! Jeg dro motivet av. På baksiden var det rett...svart med hvit tekst..men den ble jo limt ned.

Dette ble sikkert veldig rotete, og det er nok fordi jeg ikke skjønner noenting! Er det noen som aner hva jeg skal gjøre for å få dette til?

Det er denne jeg bruker:

http://www.pandurohobby.no/Catalogue/40-Sy-Strikk/4020-Tekstildekor/402010-Transfers/1/101201-Transferpapir-Morkt-stoff-5-pk

Har ikke så mange ark igjen nå :(



Anonymous poster hash: c1f6c...709
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...