Gå til innhold

Vanntett aviskasse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen forslag til noe jeg kan få avisen levert i? Avisbudet nekter å feste avisen i klinka hvor den er tørr, og legger den heller i postkassa. I postkassa blir avisa som en svamp og suger til seg alt av vann fordi den står på en utsatt vegg. Vi kan ikke flytte postkassa pga posten.

Jeg sliter med å finne noe som faktisk er vanntett og er lei av å kjøpe kasser som ikke er det. Har dere noen tips? Helst i hvitt og som ikke stikker ut for mye i.o.m. at den skal stå ved siden av ytterdøra.



Anonymous poster hash: eead7...d35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med kundeservice der du får avisene fra og ta opp problemet. Når avisbudet ikke samarbeider får du vurdere å forlange at avisen får "regntøy" i form av tett plast på seg.

Ellers er nettavis et tørrere alternativ og avisbudet har gjort seg selv arbeidsledig.

Anonymous poster hash: d1a77...fc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med kundeservice der du får avisene fra og ta opp problemet. Når avisbudet ikke samarbeider får du vurdere å forlange at avisen får "regntøy" i form av tett plast på seg.

Ellers er nettavis et tørrere alternativ og avisbudet har gjort seg selv arbeidsledig.

Anonymous poster hash: d1a77...fc2

Takk for et fantastisk svar AB Kundeservice har jeg ringt snart ti ganger denne måneden. Har vært tre uker med levering i postkasse, hos naboen eller ikke i det hele tatt nå. Blir såååå oppgitt! Er to måneder igjen av abonnementet, og det blir ikke noe mer Aftenposten når perioden jeg har betalt for går ut.

Forlangte pose på avisen i går, så i dag fikk jeg rett og slett ikke avis. Og avisbudet har gått/kjørt ruta si...

Anonymous poster hash: eead7...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelog tilbakemelding!

Når det er slik dette ligger an, så synes jeg virkelig du skal skrive til det som kalles kundeservice, og kanskje først sende dette inn som et leserinnlegg til nevnte avis.

Her klager dem over at papiravisene stuper i antall, er det rart med en slik abonnementbehandling?

Anonymous poster hash: d1a77...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får finne en løsning for å gjøre postkassa tett da. Hva med å bygge ett slags "tak" over den? Her får vi alltid avisa i postkassa og det har aldri vært ett problem uansett hvor mye det regner

Anonymous poster hash: 8b475...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får finne en løsning for å gjøre postkassa tett da. Hva med å bygge ett slags "tak" over den? Her får vi alltid avisa i postkassa og det har aldri vært ett problem uansett hvor mye det regner

Anonymous poster hash: 8b475...968

Det vil ødelegge fasaden på huset. Avisbudet må kunne legge det i en pose når han ikke vil feste det på dørklinken som har et lite tak over seg.

Anonymous poster hash: eead7...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vanlig postkasse, som avisen blir lever i. Den er knuske tørr uansett vær. Og vi bor virkelig utsatt til ang været. Rett uti havet....

Ang posten, så leste jeg for en tid siden at det er slutt på at posten krever eget stativ til postkassene.



Anonymous poster hash: defdb...db6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vanlig postkasse, som avisen blir lever i. Den er knuske tørr uansett vær. Og vi bor virkelig utsatt til ang været. Rett uti havet....

Ang posten, så leste jeg for en tid siden at det er slutt på at posten krever eget stativ til postkassene.

Anonymous poster hash: defdb...db6

Hvilken postkasse har dere? Det er jo interessant for meg siden også posten blir blaut. Bladene er jo pakket inn i plast, men noen ganger kunne jeg likt å se på reklamene :) Vår postkasse er fra claes ohlson, da det var den eneste vi fant med lås som var hvit.

Anonymous poster hash: eead7...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...