Gå til innhold

lære å strikke votter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å lære å strikke votter, gjerne annet også, men votter i første omgang. Trenger ikke å være disse standard vottene (om dere vet hvilke jeg mener). Eneste jeg kan strikke er "rett frem strikking". Er det vanskelig å følge en oppskrift for å strikke votter? Og noen som har tips om oppskrifter med gode og enkle forklaringer, gjerne med bilder?



Anonymous poster hash: 8463a...1aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikkje veldig vanskelig. Det som kan vere litt "krøkkete" er tommelen, men mest fordi det blir så smått. Om du er litt tålmodig så går det nok kjempefint! :)

Har ingen oppskrift på lur til deg, men sjå f.eks. garnstudio.no, der er masse gratis oppskrifter og instruksjosvideoer. Ellers er jo youtube ein god venn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Votter, eller eventuelt pulsvarmere er en super måte å komme seg videre fra "rett-frem-strikking"-nivået. Det er ikke spesielt vanskelig å lese en slik oppskrift. Jeg gikk til en garnbutikk og fikk hjelp til å finne oppskrift, garn og litt starthjelp. Det funket for meg iallefall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse videoer på garnstudio.no og Youtube. Ikkke så vanskelig hvis en har en basis oppskrift. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...