Gå til innhold

Hva slags hobby/tidsfordriv har du?


Blossomgirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker å drive med interiør og håndarbeid.....Løser mye Sudoku og kryssord :)



Anonymous poster hash: 30dea...4d4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker i hvertfall ikke husarbeid og andre husmorsysler!!!

Men jeg klatrer mye i fjellet og er en veldig ivrig hobbyfotograf.

Anonymous poster hash: 6078a...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å være på turer i det fri, leser endel, og liker håndarbeid. Før regna jeg veldig mye, og nå som jeg har barn kommer kreativiteten frem igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer meg et nytt språk, trener til maraton, strikker, broderer, er folkevalgt politiker, går tur, leser mye

Anonymous poster hash: fc5dd...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ridning, hageprosjekter, hunden, gå på tur for å fiske/ samle inn naturmaterialer eller bare være ute ( mao. friluftsliv) lage ting av naturmaterialer, andre kreative sysler, forske litt på ting som interesserer meg, musikk.

Har planer om å lære meg lefsebaking bedre, snekre mer, støpe mer i sement, lære emaljearbeid, men måtte nok ha sluttet i jobben og fått meg noen ekstra liv om jeg skulle rukket over alt jeg har lyst til.

Før leste jeg mer, drev med rollerblades, kampsport og gikk mye mer på konserter - skulle gjerne gjort mer av dette nå også.

Edit: jeg liker ikke husarbeid, det er et nødvendig onde. Matlaging er ok.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter mye med utmattelse så gjør i grunn lite annet enn å se på serie når jeg ikke tilbringer tid med familien.

Er jeg i form så går jeg mye fjellturer, spiller fotball, sykler, jogger, kettlebell, studio osv. Strikker en sjelden gang.

Min mor mente alltid at jeg var en sportsfreak, og tenkte at jeg aldri kom til å trives i noe som ikke innebar sport. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går turer

Lager små "gjør det selv"prosjekter

Lærer fransk og arabisk(prøver...)

Lager gourmetretter(etterligner menyer fra fancy restauranter)

Trener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å lese bøker, lage mat, har vært med på kor før og savner det (men det er så vanskelig å finne kor her jeg bor som ikke er kirkekor...), surfe på nettet og vindusshoppe på nettet (om det kan kalles en hobby). Vil virkelig få meg flere hobbyer, men vet ikke hva :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...