Gå til innhold

Når er man egentlig et par?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man har deitet en 5 - 6 ganger, spist middag, hatt sex, smset masse og skal treffes igjen begynner det å ligne seriøse saker da, eller er det fremdeles bare deiting?



Anonymous poster hash: 5a5fc...ca0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er i tvil er dere ikke et par.

Hvis du ikke føler at du kan spørre, da er dere ikke et par.

En god indikator på at dere er i ferd med å bli et par er om dere to begynner å omgås andre som et par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med ovenfor. For min del vil det si 3-4mnd med seriøst mye kontakt. Vil vel også si at jeg ikke anseer oss som par før vi selv har pratet om det.

Anonymous poster hash: 00a4e...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ville dere holde på med både to og tre i disse ukene og månedene da? Eller tegner det seg lissom en "vei" etter hvert som gjør at dere er "trofast" selv om ingenting er fastsatt?



Anonymous poster hash: 5a5fc...ca0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ville dere holde på med både to og tre i disse ukene og månedene da? Eller tegner det seg lissom en "vei" etter hvert som gjør at dere er "trofast" selv om ingenting er fastsatt?

Anonymous poster hash: 5a5fc...ca0

Jeg for min del har ingen behov for å "holde på" med andre hvis jeg dater en. Min erfaring er at det er greit å ta den praten ganske raskt, og de jeg har datet har også ment det samme som meg.

Når det gjelder å det å "bli" kjærester etter ei stund så har jeg også erfaring med at å snakke med den andre om det er det beste. Slipper man gå rundt å lure, gjør alt så mye enklere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...