Gå til innhold

Tror dere daten vil treffe meg igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på date i forgårs (møtte en for første gang via nettet). Når jeg gikk etter daten så sa han "vi snakkes", men han sa også "ja, lykke til videre med jobben" (nettopp fått ny jobb). Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, da jeg forbinder et "lykke til" med at man gjerne ikke sees igjen? Men mulig jeg tar feil.

Men i går sendte han en mld og spurte hvordan jeg synes det gikk på daten. Spurte han og, og han sa "jeg synes det var kjekt". Har pratet litt på meldinger i dag, men ikke avtalt noe treff. Tror dere han vil treffe meg igjen?

Er det evt. lurt å avtale nytt møte nå? Eller vente med å spørre til en dag jeg kan, og ikke spørre frem i tid?



Anonymous poster hash: 1f453...3f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt vanskelig å si.. Kanskje han mente lykke til frem til dere møtes igjen? Men uansett så er det bare han som kan svare på det, så kanskje spørre han?😊

Anonymous poster hash: 0ee9f...ade

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date i forgårs (møtte en for første gang via nettet). Når jeg gikk etter daten så sa han "vi snakkes", men han sa også "ja, lykke til videre med jobben" (nettopp fått ny jobb). Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, da jeg forbinder et "lykke til" med at man gjerne ikke sees igjen? Men mulig jeg tar feil.

Men i går sendte han en mld og spurte hvordan jeg synes det gikk på daten. Spurte han og, og han sa "jeg synes det var kjekt". Har pratet litt på meldinger i dag, men ikke avtalt noe treff. Tror dere han vil treffe meg igjen?

Er det evt. lurt å avtale nytt møte nå? Eller vente med å spørre til en dag jeg kan, og ikke spørre frem i tid?

Anonymous poster hash: 1f453...3f4

Å denne er enkel. Vi sier lykke til som positivt retning og det er slik vi mannfolk er. Ikke overanalyser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å si.. Kanskje han mente lykke til frem til dere møtes igjen? Men uansett så er det bare han som kan svare på det, så kanskje spørre han?

Anonymous poster hash: 0ee9f...ade

Men hvordan skal jeg spørre han da? Jeg vil liksom ikke virke overivrig, dersom han ikke vil. Og vil jo ikke legge press på han heller. Finnes det en ok og naturlig måte å spørre på? Eller skal jeg bare spørre rett ut "lyst å treffes igjen" eller "hva tenker du om å treffes igjen"?

Anonymous poster hash: 1f453...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier "lykke til" når folk skal ta bussen, spise middag eller skifte sengetøy. Kan jo være det finnes flere sånne. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alle datene jeg har vært på, har alle sagt "snakkes" før vi dro til hvert vårt etter endt date. Er ikke alle jeg har hørt fra, for å si det sånn. Så det at de sier "snakkes" har iallefall jeg lært meg at bare er en høflighetsfrase. Behøver ikke å bety at han ikke vil møte deg igjen, da! :)



Anonymous poster hash: 2b1cc...75b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør på, inviter på ett eller annet i helgen. Kaffe eller tur. Han har alt send deg den første sms'n. Hadde han ikke giddet et nytt treff hadde han heller ikke sendt en sms. Vis hva du vil, du kan ikke få noe verre enn nei.



Anonymous poster hash: dea64...7a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på, inviter på ett eller annet i helgen. Kaffe eller tur. Han har alt send deg den første sms'n. Hadde han ikke giddet et nytt treff hadde han heller ikke sendt en sms. Vis hva du vil, du kan ikke få noe verre enn nei.

Anonymous poster hash: dea64...7a6

Enig. Ta litt initiativ du og. Er ikke kun mannfolk som kan avtale dater ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...