Gå til innhold

Om daten har ligget med noen andre etter at dere møttes, hvor går grensa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dealbreaker om:

  1. Han gjorde det etter første date (type kaffedate et par timer)?
  2. Etter andre date (type hjemmedate med litt klinings men ikke noe "mer")
  3. Etter tredje date hvor det ble sex og overnatting?
  4. Alt ovenfor greit, så lenge han ikke gjorde noe etter at man tok "praten" om eksklusivitet?


Anonymous poster hash: 270d9...912
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kall meg gammeldags, men jeg vil helst date menn som ikke har et sexforhold på gang.

Dealbreaker for min del.

Kvinne over 30

Anonymous poster hash: f71b2...bc6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er greit frem til man har hatt praten om eksklusivitet. Forutsetter selvsagt beskyttelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er dealbreaken et sted mellom alternativ 3 og 4. Har vi datet en stund (mer enn 3 dates..) og har jevnlig sex, hadde det vært kjipt om han lå med andre også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noe om folk som dater noen, men har noen å pule på si. Jeg har ihvertfall ikke så lite respekt for en person jeg møter for å se om det er en potensiell kjæreste, spesielt om jeg har møtt denne personen flere ganger og begge er enige om at det er noe der...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor råttent samfunnet har blitt når slike problemstillinger i det hele tatt er et spørsmål. Kall meg gjerne konservativ, men jeg foretrekker at daten ikke har sex med andre i datingprosessen, det samme er jeg selvsagt villig til å innfri selv.

Det er forskjell på hva som objektivt er greit og hva jeg syntes om saken. At man ikke har vært enige om å være eksklusive er nå så, men om hun velger å ligge med andre så viser det jo ganske tydelig at interessen ikke er der den bør være og hun viser også at hun ikke har modenheten jeg ser etter når hun velger å flakse rundt. Så selv om det er "greit" så er det også et klart signal til meg om at jeg ikke fortsetter den relasjonen.



Anonymous poster hash: 3bd54...235
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dealbreaker om:

  1. Han gjorde det etter første date (type kaffedate et par timer)?
  2. Etter andre date (type hjemmedate med litt klinings men ikke noe "mer")
  3. Etter tredje date hvor det ble sex og overnatting?
  4. Alt ovenfor greit, så lenge han ikke gjorde noe etter at man tok "praten" om eksklusivitet?

Anonymous poster hash: 270d9...912

Uansett hva man mener så er jo løsningen å ta "praten" om eksklusivitet og hvor man selv setter grensen. Hjelper jo ikke å ha det som en hemmelig dealbreaker.

Endret av Summers
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dealbreaker om:

  1. Han gjorde det etter første date (type kaffedate et par timer)?
  2. Etter andre date (type hjemmedate med litt klinings men ikke noe "mer")
  3. Etter tredje date hvor det ble sex og overnatting?
  4. Alt ovenfor greit, så lenge han ikke gjorde noe etter at man tok "praten" om eksklusivitet?

Anonymous poster hash: 270d9...912

Jeg liker seksuelt eventyrlystne kvinner så det ville ikke være deal breaker at hun har sex med andre etter vår første date - men det ville vært et dårlig tegn om hun samtidig ville vente og se med å innlede noe seksuelt med meg. Sex trenger ikke bety kjærlighet, men i møte med en partner bør det helst være en sterk seksuell tiltrekning fra første stund - så om hun skulle velge å ha sex med andre og vente med sex med en potensiell partner vil være deal breaker for meg. (Jeg nevner det fordi jeg her på KG nettopp har sett at kvinner av og til kan tenke at det er helt greit, og at den mannen som må vente på sex mens hun hopper til køys med andre første kveld bør føle seg beæret)

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva man mener så er jo løsningen å ta "praten" om eksklusivitet og hvor man selv setter grensen. Hjelper jo ikke å ha det som en hemmelig dealbreaker.

Joda, men praten om ekslusitivet er det ikke alltid naturlig å ta på første date da, kanskje heller ikke før minst et par dater til har gått og da syntes jeg det er ganske tarvelig å ikke greie å vente på å ha sex med andre. Således er det jo greit å ha slike dealbreakere, siden det sier ganske mye om at man sannsynligvis ikke passer sammen med så forskjellige verdier.

Anonymous poster hash: 3bd54...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva man mener så er jo løsningen å ta "praten" om eksklusivitet og hvor man selv setter grensen. Hjelper jo ikke å ha det som en hemmelig dealbreaker.

Hvorfor hjelper ikke det? Da finner man jo raskt ut om man har like grenser. Er da ingen grunn til å varsle om det på forhånd, resultatet er vel bare at man ikke får vite noe om det da.

For min del ligger grensa mellom 2 og 3 et sted. Jeg synes egentlig ingenting om å date flere enn en, hverken kun for sex eller noe annet. Hadde vel antakelig bare dumpet fyren om jeg fikk høre om noe sånt og jeg, ser ingen grunn til å beholde noen som tydeligvis er så hekta på sex at de må ha seg med noen andre fremfor å vente og se om det blir mer mellom oss.

Anonymous poster hash: 465be...c87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihvertfall etter andre date når man har begynt å være intime. For meg er det ihvertfall en selfølge. Hvis ikke bør det være klarert. Dette å avtale eksklusivitet etc. er amerikansk skikk som ikke er "common practice" i Norge enda, håper jeg. Det er da ikke så vanskelig å holde seg til en av gangen?

Er begge enige, for all del.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker seksuelt eventyrlystne kvinner så det ville ikke være deal breaker at hun har sex med andre etter vår første date - men det ville vært et dårlig tegn om hun samtidig ville vente og se med å innlede noe seksuelt med meg. Sex trenger ikke bety kjærlighet, men i møte med en partner det bør helst være en sterk seksuell tiltrekning fra første stund - så om hun skulle velge å ha sex med andre og vente med sex med en potensiell partner vil være deal breaker for meg. (Jeg nevner det fordi jeg her på KG nettopp har sett at kvinner av og til kan tenke at det er helt greit, og at den mannen som må vente på sex mens hun hopper til køys med andre første kveld bør føle seg beæret)

Hehe, ja, det er jo ennå verre at hun ikke ønsker sex med deg under dating men kan ha det med andre. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke forstår hvorfor man ønsker å date noen om det ikke er en relativt sterk tiltrekning i utgangspunktet, da må det jo være bedre for begge parter å gå hvert til sitt.

Anonymous poster hash: 3bd54...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... - så om hun skulle velge å ha sex med andre og vente med sex med en potensiell partner vil være deal breaker for meg. (Jeg nevner det fordi jeg her på KG nettopp har sett at kvinner av og til kan tenke at det er helt greit, og at den mannen som må vente på sex mens hun hopper til køys med andre første kveld bør føle seg beæret)

Det er ikke lett å være dame ;) har man sex første kvelden, vil ikke mannen ha henne som kjæreste fordi hun er "en tøyte som puler rundt". Har hun sex andre møte - samme som forrige. Har hun sex tredje møte - dette er dealbreaker fordi hun lar deg vente så lenge.

Seriøst. Hvis du lurer på hvorfor du fortsatt er singel har du svaret her.

Anonymous poster hash: 0f739...1a5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, det er jo ennå verre at hun ikke ønsker sex med deg under dating men kan ha det med andre. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke forstår hvorfor man ønsker å date noen om det ikke er en relativt sterk tiltrekning i utgangspunktet, da må det jo være bedre for begge parter å gå hvert til sitt.

Anonymous poster hash: 3bd54...235

Tro det eller ei, det er faktisk en del kvinner her på KG som mener menn bør føle det smigrende om en kvinne som ellers ofte har gått til sengs med andre første kveld velger å vente akkurat med ham. :P

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å være dame ;) har man sex første kvelden, vil ikke mannen ha henne som kjæreste fordi hun er "en tøyte som puler rundt". Har hun sex andre møte - samme som forrige. Har hun sex tredje møte - dette er dealbreaker fordi hun lar deg vente så lenge.

Seriøst. Hvis du lurer på hvorfor du fortsatt er singel har du svaret her.

Anonymous poster hash: 0f739...1a5

At jeg fortsatt er singel er ukjent for meg. ;) Jeg tror du bør forstå en ting: En mann som legger vekt på at dama ikke skal ha sex første kveld legger vekt på det fordi han ikke ønsker en dame som har hatt sex med andre menn første kveld. Å gjøre et unntak ved å være prippen overfor akkurat ham er derfor det stikk motsatte av det han ønsker.

De fleste menn som lider av hore-madonna-tankegang ønsker at kvinnen skal være en dydig madonna i møte med alle andre, og en sprelsk hore i møte med ham. Han skal være unntaket, men da den veien. Det er få som drømmer om at dama skal være en hore for alle andre og dydig overfor ham.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å være dame ;) har man sex første kvelden, vil ikke mannen ha henne som kjæreste fordi hun er "en tøyte som puler rundt". Har hun sex andre møte - samme som forrige. Har hun sex tredje møte - dette er dealbreaker fordi hun lar deg vente så lenge.

Seriøst. Hvis du lurer på hvorfor du fortsatt er singel har du svaret her.

Anonymous poster hash: 0f739...1a5

Problemstillingen i denne tråden er jo hvorvidt hun har sex med andre enn den hun dater og det er det faktisk ikke mange som syntes er veldig stas inkludert meg selv. At menn kaller hun en tøyte om man har sex på første date er i stor grad en myte - tør jeg påstå, for det er ikke selve sexen/ikke sex som avgjør om han vil ha deg eller ikke, det er gjerne kjemien rundt det og hvor godt man passer sammen. Og man blir jo hvertfall ikke mindre "tøytete" om man heller ligger med andre mens man dater, så jeg forstår ikke denne logikken.

Anonymous poster hash: 3bd54...235

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tro det eller ei, det er faktisk en del kvinner her på KG som mener menn bør føle det smigrende om en kvinne som ellers ofte har gått til sengs med andre første kveld velger å vente akkurat med ham. :P

Vel, er jeg nøden på byen en kveld og vil ha meg et ligg så er jeg ikke like kresen som jeg er når jeg velger ut noen jeg ser på som en potensiell kjæreste. En potensiell kjæreste får meg ikke i seng første kvelden, jeg vil jo ikke ødelegge det med sex tidlig. Men er jeg singel og dater ikke så kan jeg jo fortsatt ha en ONS:

Så ja, venter jeg med deg er det fordi jeg liker deg veldig godt, og ikke vil risikere å ødelegge det med tidlig sex. Hopper jeg til sengs med deg første kvelden er jeg egentlig ikke interessert i annet enn sex der og da.

Anonymous poster hash: 465be...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men praten om ekslusitivet er det ikke alltid naturlig å ta på første date da, kanskje heller ikke før minst et par dater til har gått og da syntes jeg det er ganske tarvelig å ikke greie å vente på å ha sex med andre. Således er det jo greit å ha slike dealbreakere, siden det sier ganske mye om at man sannsynligvis ikke passer sammen med så forskjellige verdier.

Anonymous poster hash: 3bd54...235

Enig i at den ikke er naturlig å ta på første date, men det er jo kanskje fordi det ikke er naturlig å binde seg til en man bare har tatt en kaffe med? Om du derimot mener at det er et krav for deg så er det vel like unaturlig å date en stund for så å ta praten om eksklusivitet og spørre han om han har hatt sex med noen etter den kaffedaten. Og om han svarer ja for så å kutter du han ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, det er faktisk en del kvinner her på KG som mener menn bør føle det smigrende om en kvinne som ellers ofte har gått til sengs med andre første kveld velger å vente akkurat med ham. :P

Jepp, jeg har fått med meg det ;)

Men siden jeg har selvrespekt så velger jeg heller å ikke date de kvinnene som velger å gå til sengs med andre mens vi dater.

Anonymous poster hash: 3bd54...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, er jeg nøden på byen en kveld og vil ha meg et ligg så er jeg ikke like kresen som jeg er når jeg velger ut noen jeg ser på som en potensiell kjæreste. En potensiell kjæreste får meg ikke i seng første kvelden, jeg vil jo ikke ødelegge det med sex tidlig. Men er jeg singel og dater ikke så kan jeg jo fortsatt ha en ONS:

Så ja, venter jeg med deg er det fordi jeg liker deg veldig godt, og ikke vil risikere å ødelegge det med tidlig sex. Hopper jeg til sengs med deg første kvelden er jeg egentlig ikke interessert i annet enn sex der og da.

Anonymous poster hash: 465be...c87

Tro meg, ovenfor meg så hadde du ødelagt mer om det hadde kommet frem at du hadde hatt sex med andre når vi datet enn om vi hadde hatt sex første daten. Sistnevnte tør jeg påstå er en dårlig unnskyldning for at det ikke fungerer, for det er sjelden sex alene som avgjør om han vil treffe deg igjen eller ikke.

Anonymous poster hash: 3bd54...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...