Gå til innhold

Hvordan kle seg på "hjemme-date"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde tatt på meg det jeg ville hatt på meg en kveld hjemme i min egen stue alene, det vil si en behagelig kjole og et smykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg elsker å pynte meg og gjør det også selvom jeg skal hjem til en mann på date. Korte trange kjoler og høye heler,men så er jeg sånn veldig jente jente da. Er ikke norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

jeg elsker å pynte meg og gjør det også selvom jeg skal hjem til en mann på date. Korte trange kjoler og høye heler,men så er jeg sånn veldig jente jente da. Er ikke norsk.

Hvorfor var det viktig for deg å påpeke at du ikke er norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var det viktig for deg å påpeke at du ikke er norsk?

Fordi det ikke er normen blant norske damer å pynte seg. Er man jente-jente i Norge blir man sett ned på. Ikke av menn, men av andre damer...

Anonymous poster hash: 27e10...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Fordi det ikke er normen blant norske damer å pynte seg. Er man jente-jente i Norge blir man sett ned på. Ikke av menn, men av andre damer... Anonymous poster hash: 27e10...1bc

Oh lord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, de gjør ihvertfall en innsats med å pynte seg.

Se på brasilianske damer eller damer fra øst europa. De tar glede og gjør en innsats med å gjøre seg vakre og pynte seg. Norske damer derimot er generelt ikke like opptatt av slikt. Mer artig å sitte i joggebuksa og se ufrlidd ut foran typen, for "han må ta meg som jeg er". Og så lurer hun på hvorfor typen var utro med den smellvakre dama han møtte i helgen.

Anonymous poster hash: 27e10...1bc

Takke meg til framfor en naturlig vakker norsk dame som jobber og tjener til livets opphold selv -- framfor en oversminket dame fra de landene du nevner, som pynter seg kun for å tiltrekke mannlige forsørgere/ eventuelt lure seg til oppholdstillatelse.

Anonymous poster hash: a9b57...a2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takke meg til framfor en naturlig vakker norsk dame som jobber og tjener til livets opphold selv -- framfor en oversminket dame fra de landene du nevner, som pynter seg kun for å tiltrekke mannlige forsørgere/ eventuelt lure seg til oppholdstillatelse.

Anonymous poster hash: a9b57...a2c

La meg gjette. Du er kvinne selv. Liten oppdatering: kvinners selvstendighet og kvinners inntekt gjør de ikke attraktive. Det er utseendet og sjarmen som gjør det. Det finnes alltid fare for skilsmisse uansett hvem man gifter seg med. Da er det bedre at man ihvertfall er med en man syns er attraktivt før det rakner. Og en som ikke forfaller slik norske damer gjør når forpliktelsen er i boks.

Anonymous poster hash: 27e10...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Takke meg til framfor en naturlig vakker norsk dame som jobber og tjener til livets opphold selv -- framfor en oversminket dame fra de landene du nevner, som pynter seg kun for å tiltrekke mannlige forsørgere/ eventuelt lure seg til oppholdstillatelse.

Anonymous poster hash: a9b57...a2c

Det ene utelukker jo ikke det andre. Man kan jo pynte seg og likevel være selvstendig og ikke være opptatt av å finne en forsørger.

Er også litt overrasket over svarene i denne tråden, jeg ville absolutt pyntet meg før en hjemmedate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ikke er normen blant norske damer å pynte seg. Er man jente-jente i Norge blir man sett ned på. Ikke av menn, men av andre damer...

Anonymous poster hash: 27e10...1bc

Hvis du tenker på "horestilen" som er utbredt blant damer fra enkelte U-land,(ofte sett på Øst-Europeere )så tror jeg faktisk endel norske menn ser ned på dem som går kledd slik,i den forstand at de regelrett tror mange av disse jentene er lette på tråden.

Det ser ut til at mange menn ikke forstår at denne litt tacky klesstilen bare skyldes at man i ulike land kan ha en annen mote enn vi f.eks.har her i Skandinavia.

Endret av Sandie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe komfortabelt, men sexy. Ren og pen stram (over rumpa) jeans. Stram topp. En fin cardigan. Sexy sko.


post-37809-0-18801800-1432929358_thumb.j



Anonymous poster hash: 69b3e...91c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller løs topp hvor den ene skulderen blottes.


post-37809-0-97852200-1432929745_thumb.jpost-37809-0-86811200-1432929746_thumb.j



Anonymous poster hash: 69b3e...91c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt kjekt å ringe ut litte grann da? Det synes jeg. Jeg går for behagelig causal, men som tilfeldigvis viser litt av kløfta fordi den ene skjorteknappen er så slakk :biggrin:



Anonymous poster hash: 0654f...142
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...