Gå til innhold

Hvordan kle seg på "hjemme-date"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal hjem til daten, og lurer på hva jeg skal ha på meg? Vil gjerne pynte meg litt, men ikke for mye....



Anonymous poster hash: 5e62a...f50
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En frakk. Og så har du frekt undertøy under. En vinner hver gang.

Anonymous poster hash: 27e10...1bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen jeans og oversized strikkagenser? Fint og behagelig. :)



Anonymous poster hash: bf5fc...848
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En myk knelang omslagskjole med trekvartlange ermer funker bra.

Den ser pyntet ut,men ikke for pyntet.Er sexy men ikke for sexy.(men likevel lett å ta av om det skulle bli noe mer etter middagen ;)



Anonymous poster hash: b0eb4...de0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig pent. Jeans og en genser. Hjemmedate er mere avslappende og krever egentlig ingen kleskode, det viktigste er at du og klærne er rene og pene :) Lykke til!

Anonymous poster hash: ead34...98f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velg noe feminint,men enkelt.Sist gang jeg var på hjemmedate hadde jeg på meg en enkel svart kjole som gikk litt over knærne og svart strømpebukse.Synes godt man kan kle seg litt mer pyntet enn vanlige jeans,men det viktigste er å føle seg bekvem.En enkel men feminin topp til bukse kan også være fint og passelig pyntet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruPotter

Noe "casual" ville jeg gått for. F.eks. jeans med en fin overdel. Hadde føltes litt unaturlig ut å stivpynte seg for en hjemme-date, føler jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at du forbereder anuset ditt.

Du hadde ikke kommet videre fra 3. date!

Anonymous poster hash: aa51f...ad0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt noe casual også, men litt pyntet-casual, hvis det gir mening... En pen bukse av noe slag, greie sko, pen overdel, pene smykker o.l., pent hår og sminke. ... Altså; pent, men casual og komfortabelt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med jeans/tights og en oversized genser.
Evn en litt mer avslappende bukse og en stram genser.

Å pynte seg og dolle seg på hjemmedate er ikke sjarmerende, mannen vil se hvem du er når du er hjemme å slapper av og menn liker naturlige damer som ikke gjør så mye ut av seg selv :) Viktig å huske på dette når du sminker deg også selvom det frister å legge mye sminke.



Anonymous poster hash: e8ee5...1f3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å lese her hvordan flertallet av norske damer er livredde for å la mannen se at de har pyntet seg litt og lagt ned litt innsats i å se bra ut før en date!

Til informasjon:Det er faktisk en melllomting mellom å stivpynte seg og å dra på seg de samme utvaska buksene man går i på jobb hver bidige dag.

S til deg ts: Ustelt gris er stilen du skal gå for.Gi overhodet ikke inntrykk av at du har ofret utseendet en tanke før denne daten.Det er bare nedverdigende og diskriminerende at en dame pynter seg for en mann vet du.Dra på deg de samme jeansene du går i til hverdags og en slaskete topp så er du klar



Anonymous poster hash: b0eb4...de0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta på deg noe som gor mannen lett tilgang til godsakene. Strømpebukse f.eks er mas.



Anonymous poster hash: 1f42b...87f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å lese her hvordan flertallet av norske damer er livredde for å la mannen se at de har pyntet seg litt og lagt ned litt innsats i å se bra ut før en date!

Til informasjon:Det er faktisk en melllomting mellom å stivpynte seg og å dra på seg de samme utvaska buksene man går i på jobb hver bidige dag.

S til deg ts: Ustelt gris er stilen du skal gå for.Gi overhodet ikke inntrykk av at du har ofret utseendet en tanke før denne daten.Det er bare nedverdigende og diskriminerende at en dame pynter seg for en mann vet du.Dra på deg de samme jeansene du går i til hverdags og en slaskete topp så er du klar

Anonymous poster hash: b0eb4...de0

Og så lurer norske damer på hvorfor enkelte menn heller vil ha kvinner fra utlandet som tar glede i å se bra ut...

Anonymous poster hash: 27e10...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å lese her hvordan flertallet av norske damer er livredde for å la mannen se at de har pyntet seg litt og lagt ned litt innsats i å se bra ut før en date!

Til informasjon:Det er faktisk en melllomting mellom å stivpynte seg og å dra på seg de samme utvaska buksene man går i på jobb hver bidige dag.

S til deg ts: Ustelt gris er stilen du skal gå for.Gi overhodet ikke inntrykk av at du har ofret utseendet en tanke før denne daten.Det er bare nedverdigende og diskriminerende at en dame pynter seg for en mann vet du.Dra på deg de samme jeansene du går i til hverdags og en slaskete topp så er du klar

Anonymous poster hash: b0eb4...de0

'Flertallet av norske damer' faktisk... Statistikk har du i alle fall ikke særlig peiling på. Ikke leser du særlig godt heller, for de fleste som har svart her skriver at man bør pynte seg litt, men ikke så mye som når man møtes ute.

Anonymous poster hash: a9b57...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og så lurer norske damer på hvorfor enkelte menn heller vil ha kvinner fra utlandet som tar glede i å se bra ut...

Anonymous poster hash: 27e10...1bc

Du tenker på thai-kvinnene som ser ut som trettenårige jenter som har pyntet seg med juggelsmykker fra Cubus?

Anonymous poster hash: a9b57...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker på thai-kvinnene som ser ut som trettenårige jenter som har pyntet seg med juggelsmykker fra Cubus?

Anonymous poster hash: a9b57...a2c

Tja, de gjør ihvertfall en innsats med å pynte seg.

Se på brasilianske damer eller damer fra øst europa. De tar glede og gjør en innsats med å gjøre seg vakre og pynte seg. Norske damer derimot er generelt ikke like opptatt av slikt. Mer artig å sitte i joggebuksa og se ufrlidd ut foran typen, for "han må ta meg som jeg er". Og så lurer hun på hvorfor typen var utro med den smellvakre dama han møtte i helgen.

Anonymous poster hash: 27e10...1bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt noe casual også, men litt pyntet-casual, hvis det gir mening... En pen bukse av noe slag, greie sko, pen overdel, pene smykker o.l., pent hår og sminke. ... Altså; pent, men casual og komfortabelt. :P

Bare greie sko? :fnise:

Anonymous poster hash: 2442f...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...