Gå til innhold

Er jeg en "maskulin" dater?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er i så fall utrolig dårlig oppførsel.

Anonymous poster hash: 323eb...cb4

Jepp. Akkurat som at det er dårlig oppførsel at menn kanskje bare bruker en kvinne for sex.

Men alt i alt så er det en grunn til at seriøse menn i større grad også ser etter tegn for at hun ikke er seksuelt interessert. Akkurat som kvinner i større grad ser etter tegn på at mannen er seriøs.

Det er synd at det har blitt sånn. Men brent barn skyr ilden. Jeg er av de som alltid har vært tålmodig og føyet meg etter kvinners krav. Resultatet har vært at jeg ikke har sittet igjen med noe annet enn hjertesorg og bortkastet energi. Ikke det at jeg legger skylden på de, men mest på meg selv. At jeg ikke stod på mine behov tidligere og at jeg ikke dumpet de tidligere.

I og med at verden går fortere fremover for tiden, at mennesker er lett tilgjengelig over internett og ved hjelp av teknologi, så er det så lett å bare bytte ut en jente om man tror hun ikke er interessert. Man har ikke tid til å kaste bort sine beste år på å være en emosjonell søppelkasse for en jente man ikke får noe igjen fra.

På samme måte som at damer ikke får noe igjen av å være tømmestasjon for menn. Så det går nok begge veier. Jeg for min del vet hva jeg vil ha, og står på mitt. Når den dagen kommer og jeg skal begynne å date igjen, så vet jeg nøyaktig hva jeg skal se etter. Og ikke minst, kommunisere klart hva jeg vil ha og hvor jeg står i forhold til henne og mine ønsker og behov.

Anonymous poster hash: ed820...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...